sartre1 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Witam serdecznie! Od jakiegoś czasu z alternatora wydobywa się dziwny świst, gwizd. Ładowanie jest ok, ale ten dźwięk jest denerwujący. Podejrzewam, że zeszłej zimy mechanik, który wymieniał mi pompę wspomagania zalał płynem alternator, bo wcześniej wszystko było ok. Podjąłem decyzję aby go wymienić na inny. Moje pytanie dotyczy tego, czy przy wymianie alternatora muszę rozbierac przód auta jak do rozrządu czy da się go wyciągnąć bez tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Nie musisz rozbierać, nie wiem jak będzie w 1,8 ale u mnie w 1,9 musiałem odkręcić wisco bo nie chciała wyjść jedna śruba alternatora Robota może trochę denerwująca ale na prawdę nie jest to nic trudnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olek4505 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 da się wyjąć bez rozbierania przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartre1 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 da się wyjąć bez rozbierania przodu A czy wisko trzeba zdemontować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 w 1,9 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Wszystko zależy czy śruba na dole jest włożona od tyłu,jak tak to w 15 min go wyciągniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartre1 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Dzieki wszystkim za odpowiedzi. Zatem niedługo się za to zabieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosaaaa 0 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Panowie a jak wygląda kwestia wyciągnięcia alternatora w silniku ADP 1.6? Mam nadzieje że da sie wyciągnąć bez rozbierania całego przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orpheus 1 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Da się, wyjmowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartre1 0 Opublikowano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Drodzy Koledzy, a ile powinno wynosić ładowanie alternatora? Gdzieś tam wyszperałem, że od 13,8V do 14,4V. U mnie jest 13,4V z włączonymi odbiornikami prądu (radio, światła, klima) i 13,8V na nieobciążonym. Alternator Valeo 90A. Pomiar dokonany multimetrem na klemach. Pytam ponieważ ostatnio zauważyłem ślady kwasu wypływającego spod 3 korków akumulatora. Myślałem, że alternator przeładowuje, ale to nie to. Akumulator ma 2 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się