ernius Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Byłem na małej diagnozie i wyszło, że coś się dzieje z jedną z pompek. Na pierwszym cylindrze pokazywało od 0,8 do 1,1. Na trzech pozostałych +-0,3. Paliwo kupione na Shellu. Co 4-5 zbiorników wlewany STP czarny. Pytanie: czy wymieniać czy regenerować, a może Jet Clean Tronic Liqui Moly ? Przebieg auta to 219 tyś (potwierdzony) Rocznik 2002.
kkam Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Jakie masz bipy? kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Czy oprócz złych korekcji masz inne objawy? np szarpanie, nierówna praca?
zuloo Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Jeszcze tragedii nie ma jezdzic jak innych objawów nie ma, chyba ze nie masz na co kasy wydawac :gwizdanie:
ernius Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Jeśli chodzi o BIPY to muszę się zmobilizować wkońcu i zrobić pełne logi. Filtr powietrza i paliwa wymieniona jakieś 500km temu. Objawy?? Poprzednie auto było Audi A3 z ASZ ( 130KM ) i ono zupełnie inaczej jeździło. Jazda była płynniejsza i auto śmigało lepiej. Obecne A4 tak do 100km/h idzie ładnie ale dalej to takie męczenie auta. Poza tym mam takie mrowienia na kierownicy na biegu jałowym i czasami czuć niesystematyczne "zabujanie" ale to może być wina koła zamachowego.
zuloo Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Te klekoty tak mają z drganiem ale powyżej 100 męczenie hmmmm
kkam Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 objawami drgania i złych korekcji mogą byc też wyrobione oringi na pompkach...bynajmniej tak u mnie bylo...tylko ze jeszcze mialem problem z odpaleniem jak postal kilka dni
wrclaguna Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 objawami drgania i złych korekcji mogą byc też wyrobione oringi na pompkach...bynajmniej tak u mnie bylo...tylko ze jeszcze mialem problem z odpaleniem jak postal kilka dni Tez mi sie tak wydaje Sprawdzilbym jeszcze przy okazji kilka rzeczy jeszcze tzn. plecionke czy nie jest popekana , poduszki silnika i skrzyni
ernius Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Plecionka wymieniona na taką od znanego "GRUCHOTA" i wywalony katalizator. Przy wymianie filtrów oglądałem tą plecionkę i nie ma widocznych uszkodzeń. Powodem usunięcia katalizatora i wymiany plecionki były właśnie te mrowienia. Chyba nie ma za bardzo co gdybać tylko zrobić kpl logów. W poniedziałek jadę na wymianę końcówek drążków i łączników stabilizatora to niech też sprawdzą poduszki. Ale nadal nikt nie dał odpowiedzi czy jest sens regenerować pompowtryskiwacz. Mechanik dał mi informację, że jeśli element jest już w znacznym stopniu zużyty to regeneracja nie ma sensu. Prawda czy fałsz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się