Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż FMIC do A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
57 minut temu, ponczo napisał:

Graty zakupione, zestaw orurowania + FMIC  czekają na połowę kwietnia - wtedy będę montował całość. Postram się porobić  troszkę zdjęć... 

@ponczo Gdzie kupowales?

Opublikowano
1 minutę temu, shogu napisał:

IC o wymiarach 550x180x65 czy tez 550x175x65 ?

550x140x65mm 

Do moich modów będzie wystarczający

Opublikowano

Ok sory za niedopatrzenia :D

Patrzac na stronie FMIC.eu maja gotowy setup do b7 2.0tfsi z wymiarami 550x230x65, czy belka w tfsi jest jakos inaczej skonstruowana czy cos skoro tak gotowy set niby podchodzi P&P?  

Opublikowano

To już muszą wypowiedzieć się właściciele B7 którzy wrzucali taki zestaw :)
Wydaje mi się, że konstrukcja ogólna jest podobna - duża różnica to przedni zderzak... Reszta nie mam pojęcia...
 

Opublikowano (edytowane)

Te gotowe zestawy i tak nie do końca idealnie pasują, na przykład w b7 inaczej jest pod zderzakiem s-line a inaczej pod zwyklym ,ogólnie to polecam zakup sobie graciarni luzem i udanie się do zakładu, który sam to wszystko ,zamontuje i pospawa orurowanie, z jak najmniejsza liczbą połączeń na silikonach. Ja ostatnio upchałem  FMIC do golfa MK I Cabrio ,tam dopiero było kombinacji .

20190322_170724.jpg

20190322_170853.jpg

20190401_173007.jpg

Edytowane przez bartez80
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Siemka, Panowie mam problem z montażem fmic'a 180'tki z fmic.pl Problem polega na tym, że przeszkadza mi wejście rurki od klimy na dole chłodnicy, przez co kolanka nie są schowane w zderzaku, tylko by wystawały na zewnątrz, czy fmic powinien iść bliżej chłodnicy czy jak, czy jest dobrze? W niektórych samochodach widzę, że są pochowane... Zderzak dość sporo trzeba rezać, głównie przez ten króciec od klimy... W dodatku jest jeszcze jedna niespodzianka przy montażu, brakuje rur w zestawie, aby do końca połączyć turbo z coolerem, nie wiecie, gdzie można dokupic taką rurę z gniazdem na DV'kę?

 Trochę żałuje, że nie zrobiłem tak jak Kolega ponczo

 

MUcws9L.jpg

nrlqcF2.jpg

EqloHfG.jpg

oDNhYrC.jpg

c9rn2cL.jpg

3DLL8l5.jpg

wAIuPLF.jpg

oPNt2mm.jpg

 

Edytowane przez szpakuziom
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
11 godzin temu, bartez80 napisał:

Te gotowe zestawy i tak nie do końca idealnie pasują, na przykład w b7 inaczej jest pod zderzakiem s-line a inaczej pod zwyklym ,ogólnie to polecam zakup sobie graciarni luzem i udanie się do zakładu, który sam to wszystko ,zamontuje i pospawa orurowanie, z jak najmniejsza liczbą połączeń na silikonach. Ja ostatnio upchałem  FMIC do golfa MK I Cabrio ,tam dopiero było kombinacji .

20190322_170724.jpg

20190322_170853.jpg

20190401_173007.jpg

@bartez80 wow niezla robota!

Opublikowano

Pytalem z ciekawosci w Best-performance ile kosztowaloby zalozenie dedykowanego IC - cena ok 2000zl z montazem ? 

Opublikowano

szpakuziom - chłodnice chyba powinny być przy sobie - nie powinno być pomiędzy nimi chlodnicy wspomagania i czujnika temperatury. Musisz to przenieść gdzieś nad FMIC a sam FMIC przytulić do chłodnicy klimy...
Dlatego też nie chciałem brać 180-tki tylko troszkę mniejszy - przy moich mocach i tak sprawdzi sie super a w porównaniu z serią będzie dużo lepiej... 
Było już kilka opinii na forum, że zestaw FMIC nie do końca jest P&P. Dlatego orurowanie kupilem gdzie indziej a IC z FMIC.pl
Musisz chyba FIMC podnieść nad rurki od klimy... albo pomyśleć i zamontować FIMC odwrotnie - wtedy będziesz miał wyjscia z FMIC u góry nad rurkami od klimy...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 6.04.2019 o 19:34, ponczo napisał:

Graty zakupione, zestaw orurowania + FMIC  czekają na połowę kwietnia - wtedy będę montował całość. Postram się porobić  troszkę zdjęć... 

To jak to Ci fajnie wyjdzie podjadę kiedyś i zamontujemy u mnie oczywiście nie za darmo :) Ile to ma obsłużyć KM?? 

Opublikowano
25 minut temu, Mariox37 napisał:

To jak to Ci fajnie wyjdzie podjadę kiedyś i zamontujemy u mnie oczywiście nie za darmo :) Ile to ma obsłużyć KM?? 

W tej chwili przy 185 KM już fabryczny IC nie wyrabia podczas cieplejszych dni a o szybszej jezdzie nawet nie wspomne. Czuć po prostu jak auto słabnie...
Docelowo okolice 230-240 KM. Znajomego A6 ten sam FMIC obsługuje 250 KM i 350Nm i temperatury są znośne :) 

Opublikowano (edytowane)

Ja myślałem o 550x230x65 ale zobaczę jak wyjdzie u Ciebie. Masz juz jakieś turbo?? Bo ja chyba będę brał hybryde z k03 tak żeby był jakiś zapas, wtryski 380cc z BAM bo moje z BEX juz chyba nie wyrobią. Trzeba pomału zbierać graty. 

Edytowane przez Mariox37
Opublikowano
2 minuty temu, Mariox37 napisał:

Ja myślałem o 550x230x65 ale zobaczę jak wyjdzie u Ciebie. Masz juz jakieś turbo?? Bo ja chyba będę brał hybryde z k03 tak żeby był jakiś zapas, wtryski 380cc z BAM bo moje z BEX juz chyba nie wyrobią. Trzeba pomału zbierać graty. 

U mnie cały proces modzenia silnika troszkę potrwa. W połowie kwietnia wpada tylko FMIC i do wakacji przelatam i będe obserwował temperatury potem powoli reszta - w tej chwili latam na serii sprężarce + brak kata+ DP 2,75", wywalony SAI, nowa pompa paliwa + wtryski BEX.  Soft bardzo lajtowy na okolice 185 KM i 280Nm. 
Za dużo rzeczy jak na jeden raz - nie jestem na stałe w PL więc mody wpadają stopniowo. W 3 dni w kwietniu musze oganąć FMIC, swap hebli na 320mm + springi Eibacha :) 
 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 7.04.2019 o 19:12, shogu napisał:

@bartez80 wow niezla robota!

 No ma chłopak talent :) Mi też już udało się poskładać. Dla osób, które składają, lub w przyszłości planują fmic'a, to polecam dać go do góry nogami i obniżyć możliwie jak najniżej, wtedy jest o wiele mniej rezania i wszystko pasuje, oczywiście mowa tutaj o zestawie z częstochowy, jedynie w opaski trzeba się zaopatrzyć jakieś dobre, bo te bardzo cięzko wchodzą... Wąż wychodzący z turbo z wejściem na DV'kę musi zostać oryginalny niestety... No i nie ma przyspawanego adaptera na sensor, także trochę lipka, bo trzeba jeździć szukać kogoś, kto pospawa aluminium. Pompa SAI może zostać, w niczym nie przeszkadza, jeżeli Ktoś ma, no i to chyba tyle.

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano
W dniu 7.04.2019 o 19:45, ponczo napisał:

szpakuziom - chłodnice chyba powinny być przy sobie - nie powinno być pomiędzy nimi chlodnicy wspomagania i czujnika temperatury. Musisz to przenieść gdzieś nad FMIC a sam FMIC przytulić do chłodnicy klimy...
Dlatego też nie chciałem brać 180-tki tylko troszkę mniejszy - przy moich mocach i tak sprawdzi sie super a w porównaniu z serią będzie dużo lepiej... 
Było już kilka opinii na forum, że zestaw FMIC nie do końca jest P&P. Dlatego orurowanie kupilem gdzie indziej a IC z FMIC.pl
Musisz chyba FIMC podnieść nad rurki od klimy... albo pomyśleć i zamontować FIMC odwrotnie - wtedy będziesz miał wyjscia z FMIC u góry nad rurkami od klimy...

Dzięki za rady, udało się :)

Opublikowano

Masz jakieś foto jak docelowo to wyszło?? 

Opublikowano (edytowane)

Na razie nie ma pozakładanych kratek itd, zderzak tylko przyłożony. Belkę trzeba praktycznie tylko w miejscach łączenia rur z coolerem przyciąć tak pod skosem, aby było miejsce na łączenia. Zostały mi tylko poprawki kosmetyczne :) Ogólnie Podziękowania również dla Kolegi QuikSilver

75HOtFW.jpg

W7pC0qW.jpg

hbK9Pjy.jpg

KLUGNPv.jpg

wFN8gXq.jpg

ZVCZjZp.jpg

CCATtM6.jpg

CYxViCD.jpg

YlDNU43.jpg

soVqXuO.jpg

 

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano

Bardzo fajnie wyszło. Dobra robota! :D 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...