markus85 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Witam, były różne tematy, ale potrzebuję konkrety a mianowicie muszę wymienić uszczelkę która jest między blokiem a podstawą filtra oleju. Za jasny gwint nie mogę odkręcić jednej śruby(na ampul) która jest blokowana przez chłodniczkę oleju, cholera walczyłem z tym wczoraj przy wymianie oleju ale auto mi potrzebne nie mogę sobie pozwolić na większe przestoje. Ad.1. Aby zdjąć chłodniczkę oleju muszę okręcić filtr oleju a potem nakrętkę która jest pod nim?I czy coś jeszcze, czy powinien zejść? Ad.2. Czy muszę spuszczać płyn chłodniczy? Ad.3 . Jak jest z olejem, czy dużo go może wylecieć? mniemam że nie, ale wole się upewnić bo gdzieś czytałem że ok. 0,8l ale niby skąd skoro olej jest w misce? Ad.4 kupiłem oring i metalową podkładkę, nic więcej nie potrzebuję? Ad.5 czekają mnie jakieś niespodzianki? muszę to sprawnie zrobić. Z góry serdeczne dzięki, ale zaczyna mnie denerwować zaznaczanie terenu przez moje auto. Pozdrawiam
Nowik Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 odp. Ad.1 Tak jak napisałeś, nic więcej. Ad.2 Nie (choć było by wygodniej - spuścić i zdjąć przewody ). Ad.3 Dużo nie (ale uważaj aby nie wylać go z filtra, i samej chłodniczki - w której tez jest olej ). Ad.4 Oring napewno, ja o metalowej podkładce nic nie wiem ( przynajmniej od strony uchwytu ). Ad.5 Jak zawsze, ale uważaj - kruciec lubi się odkręcać razem z nakrętką. Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się