prometeusz86 Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Witam mam jakis taki problem ze jak jade silnik rozgrzany, noga na gazie przyspieszam i nagle tak jakby wyłączyla sie turbina dostaje takie muła..obroty jakaby sie zatrzymały mimo ze coraz bardziej przyciskam gaz.. przeszło kiedy zminielem bieg. co to sie dzieje czy faktycznie turbina.. powiem ze mam dzure w laczniku, ktory laczy plastikowa rure z kolektorem dolotowym(czekam na przesylke).. pozdrawiam
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 włączył sie notlauf - tryb awaryjny, pewnie przez ta dziure. podlacz VAG- wyjdzie bedzie blad. jezeli bedziesz chcial cos wyjasnic wrzuc na forum do dzialu diagnostyka
prometeusz86 Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Opublikowano 13 Lutego 2008 wystarcza zwykłe logi tzn dynamicznie i statyczne czy trzeba tez robic te BS
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 wszystkie. pamietaj je przekonwertowac do postaci czytelnej
tomaszv8 Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 Wymień łacznik bo z dziurawym logi będą do d... . Po wymianie skasuj błędy, a jak nie będzie ok. to wrzuć logi na forum.
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 wszystkie. pamietaj je przekonwertowac do postaci czytelnej najpierw bledy wrzuc na forum. logi oczywiscie pozniej. rozumiem ze pytales o logi po usunieciu dziury. chociaz statyczne z BS mozesz wrzucic. dynamicznych jak tomasz pisal nie ma sensu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się