Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam nadzieję, że Audi nie zechce odpowiedzieć BMW i nie zrobi RS na gnojówkę...

Opublikowano

Jak tak dalej pójdzie to każdy cylinder będzie miał swoją własną turbinę :wallbash:

Opublikowano

pisałem o tym 550dx wcześniej w wątku o 313 KM dajslu Audi

jak Audi nie odpowie to straci potencjalnych klientów i tyle a BMW na tym zarobi :decayed:

Opublikowano

Zgadza się nie będą mieli wyjścia podobnie jak MB , ale może zaczekają chociaż jak to się sprawdzi w praktyce. BMW miało już 4.0 diesel (3.0 + 2 turbiny) i opinie o nim na dziś dzień raczej nie są pochlebne. Ciąg ma podobno straszliwy ,ale i ssanie portfela równie potężne :> choć to kupca M5 pewnie mało interesuje.

Opublikowano

wiecej nie znaczy lepiej ,niech przyjdzie serwis tego :polew: :polew:

Opublikowano

No to bedzie eksperymentalne posuniecie. :good: ale czekam na opinie jak sie ten samochod wkoncu pojawi , mysle ze za 2lata poznamy co nieco o jego awaryjnosci . Nie slyszalem by samochody z logo M mialy z tym wieksze problemy , ale tu dochodzi ...DUZO turba :) .

880NM z 3.0 :kox: :kox:

Opublikowano

To prawda siła wciskająca w fotel będzie potężna :slina:

Opublikowano

Jeżeli cena będzie podobna do M5, to nie wiem dla kogo ten samochód, raczej sztuka dla sztuki. 500KM z 3L diesla :blink: M5 ma 4.4 biturbo i 560KM, 680Nm.

Opublikowano

dokladnie - sztuka dla sztuki - ciekawe, czy w serwisie bedzie rownie drogie co V12 TDI od Audi (filtr powietrza 300 czy 400 EUR :D).

tu musi byc pancerny naped zeby dawac rade przy prawie 900NM, a to przeciez nie bedzie auto do turlania sie :wink4:

jesli nie bedzie kosmosem w eksploatacji i bedzie trwale to spoko - ale musi palic duzo mniej niz M5 PB zeby mialo to sens.

Opublikowano

jesli nie bedzie kosmosem w eksploatacji i bedzie trwale to spoko - ale musi palic duzo mniej niz M5 PB zeby mialo to sens.

niestety ... w przeciwnym razie tylko jako eksperyment :decayed: , ale mysle ze ten koncern stac na takie eksperymenty ... Oni maja wyczucie z wypuszczaniem nowych dziwnych modeli (X6, X1, 5GT)...

Opublikowano

X1 i 5GT jezdzi bardzo malo, wiec nie wiem, czy to taki udany eksperyment :)

Opublikowano

X1 i 5GT jezdzi bardzo malo, wiec nie wiem, czy to taki udany eksperyment :)

poszukam bo mi sie teraz nie chce, ale wyniki sprzedazy mowia co innego(chyba ze cos popierzylem) . X1 to 3Touring tylko mniejsze i tansze wiec ... , pozatym z napedem na 4buty .

5GT to drogi samochod i to nie jest auto na Nasz rynek !! wiec nie spodziewaj sie go duzo ogladac. X1 widuje czesto i gesto , codziennie jakies widze, ostatnio nawet biale w Mpaku - calkiem ladne :hi: .

Skoro Audi planuje Q1 :gwizdanie: (odpowiedz na X1) , a Merc MLC :gwizdanie: (odpowiedz na X6), Audi Q6 (wiadomo) tzn, ze jest tam jakis tort do skonsumowania . Nie jest porazajaco wielki ale napewno jakis udzial ma :hi:

Opublikowano

mi sie akurat X1 podoba, jechalem nawet wersja 2.0d 177PS, calkiem daje rade.

Opublikowano

dokladnie - sztuka dla sztuki - ciekawe, czy w serwisie bedzie rownie drogie co V12 TDI od Audi (filtr powietrza 300 czy 400 EUR :D).

tu musi byc pancerny naped zeby dawac rade przy prawie 900NM, a to przeciez nie bedzie auto do turlania sie :wink4:

jesli nie bedzie kosmosem w eksploatacji i bedzie trwale to spoko - ale musi palic duzo mniej niz M5 PB zeby mialo to sens.

Co do spalania to nie oczekiwał bym cudów już 535d potrafi zassać 20 litrów. Czasy oszczędnych diesli mijają :wink4:

Opublikowano

535d pewnie potrafi i 20 zassac... ale M5 z biturbo bedize potrafilo pewnie i z 30 zassac.

chodzi mi o roznice w spalaniu miedzy PB, a dieslem w M5 przy takim samym stylu jazdy.

jesli nie bedzie niewielka, to nie wiem dla kogo to bedzie auto.

jak ktos kupuje M5, to raczej stac go na tankowanie :wink4:

Opublikowano

jak ktos kupuje M5, to raczej stac go na tankowanie

no raczej ... ciul z tankowaniem ale tam cos wymienic to ceny kosmiczne... Naszczescie te samochody rzadko ulegaja awaria... Zreszta ich uzytkownicy chyba maja gdzies ile zaplaca za tarcze, amory, zawieche czy wymiane oleju :decayed:

Opublikowano

the new BMW 550dX will develop around 525 horses and 680 Nm of torque. :good:

a to najlepsze

“To handle that amount of torque and the potential in tire-spinning forces, you have to go to all-wheel drive, otherwise you’ll be spinning your tires all day.” :)

http://www.bmwcoop.com/2011/08/18/bmw-almost-confirms-the-new-m550dx/

Opublikowano

X1 kupa jak dla mnie, szczególnie w srodku,znosne to wizualnie jak mega dobite a rachunek wtedy sowity,GT5 to juz nic nie uratuje patrzec na to nie moge...nie wiem kto to kupuje to juz chyba fanatycy marki.

A X6 tak sie spodobalo ze jezdzi tego jak psow.Kto ma szmal kupuje X6..dla mnie to wada.

A M5 w dieslu ocenie jak sie przejadę :)

Opublikowano

Kto ma szmal kupuje X6..dla mnie to wada.

to prawda :confused4: przez to opatrzyl mi sie ten samochod ale nadal uwazam ze jest zajebi_sty l, pozatym nie ma konkurencji poki co :naughty: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...