krzysztofquattro Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 http://moto.wp.pl/kat,89554,title,BMW-M5-z-dieslem,wid,13697983,wiadomosc.html?ticaid=1cdd5
kalik Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Mam nadzieję, że Audi nie zechce odpowiedzieć BMW i nie zrobi RS na gnojówkę...
krzysztofquattro Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Jak tak dalej pójdzie to każdy cylinder będzie miał swoją własną turbinę
T-żółw Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 pisałem o tym 550dx wcześniej w wątku o 313 KM dajslu Audi jak Audi nie odpowie to straci potencjalnych klientów i tyle a BMW na tym zarobi
krzysztofquattro Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Zgadza się nie będą mieli wyjścia podobnie jak MB , ale może zaczekają chociaż jak to się sprawdzi w praktyce. BMW miało już 4.0 diesel (3.0 + 2 turbiny) i opinie o nim na dziś dzień raczej nie są pochlebne. Ciąg ma podobno straszliwy ,ale i ssanie portfela równie potężne :> choć to kupca M5 pewnie mało interesuje.
Piotrek98igo Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 wiecej nie znaczy lepiej ,niech przyjdzie serwis tego :polew:
Gość mmcv Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 No to bedzie eksperymentalne posuniecie. ale czekam na opinie jak sie ten samochod wkoncu pojawi , mysle ze za 2lata poznamy co nieco o jego awaryjnosci . Nie slyszalem by samochody z logo M mialy z tym wieksze problemy , ale tu dochodzi ...DUZO turba . 880NM z 3.0 :kox:
krzysztofquattro Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 To prawda siła wciskająca w fotel będzie potężna
Thom4s Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Jeżeli cena będzie podobna do M5, to nie wiem dla kogo ten samochód, raczej sztuka dla sztuki. 500KM z 3L diesla M5 ma 4.4 biturbo i 560KM, 680Nm.
Flyer Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 dokladnie - sztuka dla sztuki - ciekawe, czy w serwisie bedzie rownie drogie co V12 TDI od Audi (filtr powietrza 300 czy 400 EUR ). tu musi byc pancerny naped zeby dawac rade przy prawie 900NM, a to przeciez nie bedzie auto do turlania sie jesli nie bedzie kosmosem w eksploatacji i bedzie trwale to spoko - ale musi palic duzo mniej niz M5 PB zeby mialo to sens.
Gość mmcv Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 jesli nie bedzie kosmosem w eksploatacji i bedzie trwale to spoko - ale musi palic duzo mniej niz M5 PB zeby mialo to sens. niestety ... w przeciwnym razie tylko jako eksperyment , ale mysle ze ten koncern stac na takie eksperymenty ... Oni maja wyczucie z wypuszczaniem nowych dziwnych modeli (X6, X1, 5GT)...
Flyer Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 X1 i 5GT jezdzi bardzo malo, wiec nie wiem, czy to taki udany eksperyment
Gość mmcv Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 X1 i 5GT jezdzi bardzo malo, wiec nie wiem, czy to taki udany eksperyment poszukam bo mi sie teraz nie chce, ale wyniki sprzedazy mowia co innego(chyba ze cos popierzylem) . X1 to 3Touring tylko mniejsze i tansze wiec ... , pozatym z napedem na 4buty . 5GT to drogi samochod i to nie jest auto na Nasz rynek !! wiec nie spodziewaj sie go duzo ogladac. X1 widuje czesto i gesto , codziennie jakies widze, ostatnio nawet biale w Mpaku - calkiem ladne . Skoro Audi planuje Q1 :gwizdanie: (odpowiedz na X1) , a Merc MLC :gwizdanie: (odpowiedz na X6), Audi Q6 (wiadomo) tzn, ze jest tam jakis tort do skonsumowania . Nie jest porazajaco wielki ale napewno jakis udzial ma
Flyer Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 mi sie akurat X1 podoba, jechalem nawet wersja 2.0d 177PS, calkiem daje rade.
krzysztofquattro Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 dokladnie - sztuka dla sztuki - ciekawe, czy w serwisie bedzie rownie drogie co V12 TDI od Audi (filtr powietrza 300 czy 400 EUR ). tu musi byc pancerny naped zeby dawac rade przy prawie 900NM, a to przeciez nie bedzie auto do turlania sie jesli nie bedzie kosmosem w eksploatacji i bedzie trwale to spoko - ale musi palic duzo mniej niz M5 PB zeby mialo to sens. Co do spalania to nie oczekiwał bym cudów już 535d potrafi zassać 20 litrów. Czasy oszczędnych diesli mijają
Flyer Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 535d pewnie potrafi i 20 zassac... ale M5 z biturbo bedize potrafilo pewnie i z 30 zassac. chodzi mi o roznice w spalaniu miedzy PB, a dieslem w M5 przy takim samym stylu jazdy. jesli nie bedzie niewielka, to nie wiem dla kogo to bedzie auto. jak ktos kupuje M5, to raczej stac go na tankowanie
Gość mmcv Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 jak ktos kupuje M5, to raczej stac go na tankowanie no raczej ... ciul z tankowaniem ale tam cos wymienic to ceny kosmiczne... Naszczescie te samochody rzadko ulegaja awaria... Zreszta ich uzytkownicy chyba maja gdzies ile zaplaca za tarcze, amory, zawieche czy wymiane oleju
T-żółw Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 the new BMW 550dX will develop around 525 horses and 680 Nm of torque. a to najlepsze “To handle that amount of torque and the potential in tire-spinning forces, you have to go to all-wheel drive, otherwise you’ll be spinning your tires all day.” http://www.bmwcoop.com/2011/08/18/bmw-almost-confirms-the-new-m550dx/
pawel1380 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 X1 kupa jak dla mnie, szczególnie w srodku,znosne to wizualnie jak mega dobite a rachunek wtedy sowity,GT5 to juz nic nie uratuje patrzec na to nie moge...nie wiem kto to kupuje to juz chyba fanatycy marki. A X6 tak sie spodobalo ze jezdzi tego jak psow.Kto ma szmal kupuje X6..dla mnie to wada. A M5 w dieslu ocenie jak sie przejadę
Gość mmcv Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Kto ma szmal kupuje X6..dla mnie to wada. to prawda przez to opatrzyl mi sie ten samochod ale nadal uwazam ze jest zajebi_sty l, pozatym nie ma konkurencji poki co .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się