Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam nadzieję, że Audi nie zechce odpowiedzieć BMW i nie zrobi RS na gnojówkę...

Opublikowano

Jak tak dalej pójdzie to każdy cylinder będzie miał swoją własną turbinę :wallbash:

Opublikowano

pisałem o tym 550dx wcześniej w wątku o 313 KM dajslu Audi

jak Audi nie odpowie to straci potencjalnych klientów i tyle a BMW na tym zarobi :decayed:

Opublikowano

Zgadza się nie będą mieli wyjścia podobnie jak MB , ale może zaczekają chociaż jak to się sprawdzi w praktyce. BMW miało już 4.0 diesel (3.0 + 2 turbiny) i opinie o nim na dziś dzień raczej nie są pochlebne. Ciąg ma podobno straszliwy ,ale i ssanie portfela równie potężne :> choć to kupca M5 pewnie mało interesuje.

Opublikowano

wiecej nie znaczy lepiej ,niech przyjdzie serwis tego :polew: :polew:

Opublikowano

No to bedzie eksperymentalne posuniecie. :good: ale czekam na opinie jak sie ten samochod wkoncu pojawi , mysle ze za 2lata poznamy co nieco o jego awaryjnosci . Nie slyszalem by samochody z logo M mialy z tym wieksze problemy , ale tu dochodzi ...DUZO turba :) .

880NM z 3.0 :kox: :kox:

Opublikowano

To prawda siła wciskająca w fotel będzie potężna :slina:

Opublikowano

Jeżeli cena będzie podobna do M5, to nie wiem dla kogo ten samochód, raczej sztuka dla sztuki. 500KM z 3L diesla :blink: M5 ma 4.4 biturbo i 560KM, 680Nm.

Opublikowano

dokladnie - sztuka dla sztuki - ciekawe, czy w serwisie bedzie rownie drogie co V12 TDI od Audi (filtr powietrza 300 czy 400 EUR :D).

tu musi byc pancerny naped zeby dawac rade przy prawie 900NM, a to przeciez nie bedzie auto do turlania sie :wink4:

jesli nie bedzie kosmosem w eksploatacji i bedzie trwale to spoko - ale musi palic duzo mniej niz M5 PB zeby mialo to sens.

Opublikowano

jesli nie bedzie kosmosem w eksploatacji i bedzie trwale to spoko - ale musi palic duzo mniej niz M5 PB zeby mialo to sens.

niestety ... w przeciwnym razie tylko jako eksperyment :decayed: , ale mysle ze ten koncern stac na takie eksperymenty ... Oni maja wyczucie z wypuszczaniem nowych dziwnych modeli (X6, X1, 5GT)...

Opublikowano

X1 i 5GT jezdzi bardzo malo, wiec nie wiem, czy to taki udany eksperyment :)

Opublikowano

X1 i 5GT jezdzi bardzo malo, wiec nie wiem, czy to taki udany eksperyment :)

poszukam bo mi sie teraz nie chce, ale wyniki sprzedazy mowia co innego(chyba ze cos popierzylem) . X1 to 3Touring tylko mniejsze i tansze wiec ... , pozatym z napedem na 4buty .

5GT to drogi samochod i to nie jest auto na Nasz rynek !! wiec nie spodziewaj sie go duzo ogladac. X1 widuje czesto i gesto , codziennie jakies widze, ostatnio nawet biale w Mpaku - calkiem ladne :hi: .

Skoro Audi planuje Q1 :gwizdanie: (odpowiedz na X1) , a Merc MLC :gwizdanie: (odpowiedz na X6), Audi Q6 (wiadomo) tzn, ze jest tam jakis tort do skonsumowania . Nie jest porazajaco wielki ale napewno jakis udzial ma :hi:

Opublikowano

mi sie akurat X1 podoba, jechalem nawet wersja 2.0d 177PS, calkiem daje rade.

Opublikowano

dokladnie - sztuka dla sztuki - ciekawe, czy w serwisie bedzie rownie drogie co V12 TDI od Audi (filtr powietrza 300 czy 400 EUR :D).

tu musi byc pancerny naped zeby dawac rade przy prawie 900NM, a to przeciez nie bedzie auto do turlania sie :wink4:

jesli nie bedzie kosmosem w eksploatacji i bedzie trwale to spoko - ale musi palic duzo mniej niz M5 PB zeby mialo to sens.

Co do spalania to nie oczekiwał bym cudów już 535d potrafi zassać 20 litrów. Czasy oszczędnych diesli mijają :wink4:

Opublikowano

535d pewnie potrafi i 20 zassac... ale M5 z biturbo bedize potrafilo pewnie i z 30 zassac.

chodzi mi o roznice w spalaniu miedzy PB, a dieslem w M5 przy takim samym stylu jazdy.

jesli nie bedzie niewielka, to nie wiem dla kogo to bedzie auto.

jak ktos kupuje M5, to raczej stac go na tankowanie :wink4:

Opublikowano

jak ktos kupuje M5, to raczej stac go na tankowanie

no raczej ... ciul z tankowaniem ale tam cos wymienic to ceny kosmiczne... Naszczescie te samochody rzadko ulegaja awaria... Zreszta ich uzytkownicy chyba maja gdzies ile zaplaca za tarcze, amory, zawieche czy wymiane oleju :decayed:

Opublikowano

the new BMW 550dX will develop around 525 horses and 680 Nm of torque. :good:

a to najlepsze

“To handle that amount of torque and the potential in tire-spinning forces, you have to go to all-wheel drive, otherwise you’ll be spinning your tires all day.” :)

http://www.bmwcoop.com/2011/08/18/bmw-almost-confirms-the-new-m550dx/

Opublikowano

X1 kupa jak dla mnie, szczególnie w srodku,znosne to wizualnie jak mega dobite a rachunek wtedy sowity,GT5 to juz nic nie uratuje patrzec na to nie moge...nie wiem kto to kupuje to juz chyba fanatycy marki.

A X6 tak sie spodobalo ze jezdzi tego jak psow.Kto ma szmal kupuje X6..dla mnie to wada.

A M5 w dieslu ocenie jak sie przejadę :)

Opublikowano

Kto ma szmal kupuje X6..dla mnie to wada.

to prawda :confused4: przez to opatrzyl mi sie ten samochod ale nadal uwazam ze jest zajebi_sty l, pozatym nie ma konkurencji poki co :naughty: .

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...