Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] 1,9 tdi najpierw kopci a później biały dym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1,9 tdi najpierw kopci a później biały dym co to moze byc?? coś poważnego??

Opublikowano

vag + logi ,jakichś płynów ubyło(oleju? ,płynu ze zbiorniczka wyrównawczego?)

Opublikowano

olej byl wymieniany kilka dni temu, jeszcze jutro sprawdze czy czegos nie ubylo

Opublikowano

Biały dym = uszczelka pod głowicą..... wpiernicza ci chłodziwo i wali w wydech

Opublikowano

O jakim silniku (jego symbol) mowa w tym temacie ?

Opublikowano

niby CAG

Opublikowano

Z pewnością nie CAG bo chodzi o 1.9 TDI ale jaki to już tajemnica ;)

Opublikowano

oznaczenie bede mial jutro bo to nie moje auto ale 105 km, passat 2005 rok, nie mialem czasu zeby dzis popatrzyc i sie temu przyjrzec, jutro more info,

Biały dym = uszczelka pod głowicą..... wpiernicza ci chłodziwo i wali w wydech

tez tak myslalem ale wole najpierw poznac zdania expertow :naughty: jak mozna sprawdzic jeszcze ze to uszczekla jest na to jakis sposob??
Opublikowano

najpierw kopci na czarno a potem pokazuje się biały dym tak...?? a powąchaj ta białą chmurę dymu i co w tym czuć -ropę czy płyn chłodzący?? posiada DPF?? pewnie chyba taak...

Opublikowano

Jeśli jest to BLS to posiada DPF, jeśli inny to nie.

Opublikowano

oznaczenie bede mial jutro bo to nie moje auto ale 105 km, passat 2005 rok, nie mialem czasu zeby dzis popatrzyc i sie temu przyjrzec, jutro more info,

Biały dym = uszczelka pod głowicą..... wpiernicza ci chłodziwo i wali w wydech

tez tak myslalem ale wole najpierw poznac zdania expertow :naughty: jak mozna sprawdzic jeszcze ze to uszczekla jest na to jakis sposob??

jest...są takie przyrządy diagnostyczne, przykłada sie do zbiorniczka wyrównawczego i to coś zmienia kolor...

Opublikowano

Można zmierzyć zawartośc spalin w płynie chłodniczym.

Opublikowano

to jest tzw Test na zawartość CO2w układzie chłodzenia.test jest naprawde wiarygodny ale jeśli jest drobna nieszczelność test nic nie pokaże...to tak na marginesie...

uwarzam ze przyczyny trzeba szukać:

-wtryski,

-filtr czastek stałych.

Opublikowano

Tak jak Sotom napisał test trzeba zrobić ale nie zawsze jest wiarygodny, na forum było już wiele przypadków wydmuchanej uszczelki a tester nie wskazywał obecności spalin w płynie chłodzącym :wink4:

Jako, że ostatnio przerabiałem temat to napiszę jak ja się zorientowałem, że uszczelka jest walnięta.

Symptomów jest kilka ale nie wszystkie muszą wystąpić.

- spaliny w zbiorniczku - tester zawartości spalin (u mnie nic nie wykazał), po ostrej jeździe palec do zbiorniczka i wąchasz, jak czuć spaliny to już wiesz (u mnie tak było), spójrz czy nie ma tłustych plam (oczek tłuszczu jak w rosole).

- osad na korku tzw. kawa z mlekiem, osad na bagnecie oleju

- sprawdź czy po ostrej jeździe nie wywala Ci płynu zbiorniczkiem i czy wąż idący od zbiorniczka do chłodnicy nie jest twardy

- problemy z ogrzewaniem

- biały dym :confused4:

tyle, że do tej pory nie wiemy czy ubywa Ci płyn chłodniczy :gwizdanie:

Opublikowano

wiec tak, plynu chlodniczego ubylo ale troszke, korek jest czysty, nie widac zadnnych zabrudzen, chcialbym sprawdzic tez ogrzewanie ale jest to technicznie nie mozliwe, wystarczy ze otworze drzwi i jest 35 c w samochodzie :polew: :polew:bialy dym jest, po odpaleniu najpierw czarny a pozniej bialy[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 14:10_________________________________________________

to jest tzw Test na zawartość CO2w układzie chłodzenia.test jest naprawde wiarygodny ale jeśli jest drobna nieszczelność test nic nie pokaże...to tak na marginesie...

uwarzam ze przyczyny trzeba szukać:

-wtryski,

-filtr czastek stałych.

filtra czastek nie ma !! ja mam przy b8 i spalin prawie nie widac.
Opublikowano

A wąchałeś płyn chłodniczy? Przepałuj trochę i powąchaj :gwizdanie:

Opublikowano

sprawdzono ?? :

-synchronizacje rozrzadu,

-prace pompek,

-jak silnik zapala na zimno i na rozgrzanym.

Opublikowano

A wąchałeś płyn chłodniczy? Przepałuj trochę i powąchaj :gwizdanie:

oki jutro sprobuje, a jakzapach moge poczuc?? ropy??[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 19:46_________________________________________________

sprawdzono ?? :

-synchronizacje rozrzadu,

-prace pompek,

-jak silnik zapala na zimno i na rozgrzanym.

rozrzad byl robiony kilka dni temu, praca pompek?? tzn , silnik zapala bez problemu na zimnym i rozgrzanym!!
Opublikowano

A wąchałeś płyn chłodniczy? Przepałuj trochę i powąchaj :gwizdanie:

oki jutro sprobuje, a jakzapach moge poczuc?? ropy??[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 19:46_________________________________________________

sprawdzono ?? :

-synchronizacje rozrzadu,

-prace pompek,

-jak silnik zapala na zimno i na rozgrzanym.

rozrzad byl robiony kilka dni temu, praca pompek?? tzn , silnik zapala bez problemu na zimnym i rozgrzanym!!

Zapach spalin

Opublikowano

A wąchałeś płyn chłodniczy? Przepałuj trochę i powąchaj :gwizdanie:

oki jutro sprobuje, a jakzapach moge poczuc?? ropy??[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 19:46_________________________________________________

sprawdzono ?? :

-synchronizacje rozrzadu,

-prace pompek,

-jak silnik zapala na zimno i na rozgrzanym.

rozrzad byl robiony kilka dni temu, praca pompek?? tzn , silnik zapala bez problemu na zimnym i rozgrzanym!!

Zapach spalin

oki jutro sprawdze...tzn powacham :)

armistead ......twoje b5 :notworthy:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...