boberek Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 no tak jak myślałem ze będą takie problemy trzeba znaleść wszytsko od 3.0 TDI w manualu i wszytsko podejdzie do 2.0TDI walcz dalej
peter22 Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 auto już poskładane , dzisiaj jeszcze czekam na pompę do baku bo okazało się że ktoś zajebał kosz z pompą i jak mechanik pojechał na jazde próbną o okazało się że po przejechaniu kilometra auto stanęło. Myslelismy że po postu pompa padła bo nie wiadomo ile czasu zbiorni leżał przed kupnem . było to w piątek na fajrant. w Poniedziałek zdjęliśmy dekiel od pompy a tam naszym oczom ukazał się poucinane przewody i wężyki.ABs mój przyjmuje kodowanie tylko teraz trzeb wiedzieć jakie wpisać . Na próbę wpisaliśmy od 3.0 tdi automat z pneumatyką . i wyskoczyły błędy od pneumatyki i haka elektrycznego który ja posiadam a tamto audi nie miał . Wiec nie trzeba zmieniaćABS tylko go przekodować.
MarcinOslo Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 auto już poskładane , dzisiaj jeszcze czekam na pompę do baku bo okazało się że ktoś zajebał kosz z pompą i jak mechanik pojechał na jazde próbną o okazało się że po przejechaniu kilometra auto stanęło. Myslelismy że po postu pompa padła bo nie wiadomo ile czasu zbiorni leżał przed kupnem . było to w piątek na fajrant. w Poniedziałek zdjęliśmy dekiel od pompy a tam naszym oczom ukazał się poucinane przewody i wężyki.ABs mój przyjmuje kodowanie tylko teraz trzeb wiedzieć jakie wpisać . Na próbę wpisaliśmy od 3.0 tdi automat z pneumatyką . i wyskoczyły błędy od pneumatyki i haka elektrycznego który ja posiadam a tamto audi nie miał . Wiec nie trzeba zmieniaćABS tylko go przekodować. Ciekawe ,w A5 czy A4 B8 nie ma takiej mozliwosci ,inne sa sterowniki do oski ,inne do quattro. Zakladam ,ze kodowales VCDS-em ,dlatego nie ma opisu. Musisz podlaczyc sie VAS-em.
peter22 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 No i jutro odbieram Auto dzisiaj wpadła pompa paliwa i został podłączony jeden kabelek do licznika . Wszystko działa , mechanik dzisiaj pojeździł autem i wszystko działa tak jak powinno . ABS działa jak powinien , ale to się okaże w dalszej eksploatacji . Jak na razie szukam audi a6 c6 3.0 tdi z manualem bez pneumatyki i z el. hakiem żeby spisać kody ABS-u. Jutro ostatnie sprawdzenie oleju w skrzyni i odpowietrzenie sopowalniaczy , zmiana opon na zimowe 18 i geometria zawieszenia . Korekta obowiązkowa bo inaczej jest zestopniowana skrzynia. Szukałem wydajniejszych wtrysków ale są tylko Basio czy jak tam się to pisze . A że ich żywotność jest niska , to odpuszczam na jakiś czas. ---------- Post dopisany 25-11-2013 at 19:03 ---------- Poprzedni post napisany 24-11-2013 at 21:11 ---------- auto odebrane , teraz czekam na śnieg
126tomek Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Gratuluje zacięcia w dążeniu do celu:) śnieg dziś trochę postraszył ale to nie to:) wszystko dobrze śmiga?Kiedy planujesz korektę?
peter22 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 Korektę jak najszybciej bo się dziwnie jeździ turbo załącza się wyżej niż przed zmiana skrzyni. Po mieście trochę męczące .
126tomek Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Po korekcie będzie niezły power:) A pozatym mechanicznie masz już wszystko ogarnięte? Błędami nie sypie?
peter22 Opublikowano 26 Listopada 2013 Autor Opublikowano 26 Listopada 2013 Mechanicznie jest już skończone , błędów żadnych nie ma .
Tony Stark Opublikowano 26 Listopada 2013 Opublikowano 26 Listopada 2013 Graty Takie podejscie lubie jak cos zaplanujesz to do tego dazysz Sent from my GT-19505 using Tapatalk
peter22 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2013 No ty tez dajesz czadu z modami ---------- Post dopisany 06-12-2013 at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2013 at 12:11 ---------- dzisiaj pierwszy śnieg i udało się pokręcić pierwsze bączki . Ze skrzyżowania też już nie ma problemu aby szybciej ruszyć . Generalni warto było zainwestować w quattro
streetrace Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Teraz musisz zmienić dekor na desce z emblematem quattro Gratuluję wytrwałości i ambicji... brawo
boberek Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Czyli Piotrek podumowywując Skrzynia 3.0 TDI manual Most 3.0 TDI manual + całe sanki itp Zbiornik paliwa Spawanie podpory wału Osłony itp Kabelek do licznika do paliwa Wał 3.0 TDI manual Czy jeszcze coś Cie trafiło po drodze ?? PS nie masz pewnie spisanych części ?? i ich numerów ??
KOval81 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 boberek - po pierwsze "to przecież się nie da" a po drugie, "jak Cię nie stać, o nie kombinuj" No i kolejny mit obalony - można mieć quattro w 2.0tdi - ano można
MARCIN607 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 boberek - po pierwsze "to przecież się nie da" a po drugie, "jak Cię nie stać, o nie kombinuj" I jak pierwsze testy na sniegu były?
peter22 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2013 Jeszcze trzeba kupić podpore skrzyni i zmienić lewarek zmiany biegów . Auto przetestuje jak będzie wiecej śniegu , cos sie nakreci. Obecnie mam tylko problem z tempomatem wylancza sie przy wyższych prędkościach . Szukam kogoś kto ma 3.0 w manualu żeby sczytac z abs kodowanie.
boberek Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 boberek - po pierwsze "to przecież się nie da" a po drugie, "jak Cię nie stać, o nie kombinuj" No i kolejny mit obalony - można mieć quattro w 2.0tdi - ano można no to zapamietam do końca życia bezmózgi z A6 są moimi idolami
peter22 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 Auto dostało trochę wosku na zimę . Miałem robić korektę ale osoby co sie tym zajmują doradzimy mi żeby zrobić po zimie . Wiec nowe pasty wyprubuje po zimie. Auto dostało tez nowy setap na zimę , wcześniej to był setap letni Zrobiłem kilka fotek licznka nowa skrzynia ma sporo dłuższe przełożenia i tak na 6 biegu wyszło
wrclaguna Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 A gdzie to sie jezdzi dwie paki w zimie
peter22 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 180 km/h tak tylko dla pokazania obrotów. Grzesiu z tempomatem mam teraz tak ze nie działa tylko na 6 biegu na 5 działa bez problemu nawet przy 140 . Co to moze byc
Rekomendowane odpowiedzi