StefanPMI Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Witam Panowie mój Pierwszy post: Mam problem z odkręcającym się przegubem wewnętrzny, przód, strona kierowcy (napęd Q - ale to chyba bez znaczenia). Jest tam 6 śrub i trzy kawałki metalu w kształcie niepełnego "C" przez które przechodzą po dwie śruby. Czy powinno tam być coś jeszcze, jakieś podkładki, czy może podczas skręcania powinienem posmarować czymś gwint. Już dwukrotnie musiałem "porzucić" samochód w trasie z tego powodu. Za pierwszym razem naprawiał mechanik, późnej naprawiałem sam z braku zaufana do mechaników, ale stało się to po raz 3ci. Niestety tym razem muszę kupić nowe śruby ;/ p.s: ma może ktoś wymiary tych śrub? Musze jechać kupić zanim pojadę przykręcić przegub.
PiterA4 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 kolego te sruby wymienia sie na nowe po kazdym odkreceniu,mozna je kupic w aso w masakrycznie drogiej cenie 3zl szt....ja sam ostatnio je odkrecalem i do swietego spokoju mozesz uzyc zywicy do gwintow zeby to poskrecac do kupy
Rafal-L Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 kup je w Aso znajda je po numerze VIN
PiterA4 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 po co numer vin ja podawalen rocznik i jaki silnik i czy quatro...to wystarczy
JarusKK Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Tak jak pisali moi przedmówcy śruby za każdym razem sie wymienia:) na śrubach powinien być takie specjalne coś na gwincie które zapobiegaja odkręceniu sie śrub (chyba zeby nie było to trzeba specjalny klej kupić i posmarować gwint)ale żeby było wszystko ok trzeba odtłuścić gwinty i to juz wtedy z dzieci na dzieci :)
dariodario Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 kolego te sruby wymienia sie na nowe po kazdym odkreceniu,mozna je kupic w aso w masakrycznie drogiej cenie 3zl szt....ja sam ostatnio je odkrecalem i do swietego spokoju mozesz uzyc zywicy do gwintow zeby to poskrecac do kupy paranoja!!!!jak dokrecona jak sie nalezy to nie ma buta aby sie sama odkrecala!!! oczywiscie z wyczuciem i DOBRYM kluczem.
PiterA4 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 kolego te sruby wymienia sie na nowe po kazdym odkreceniu,mozna je kupic w aso w masakrycznie drogiej cenie 3zl szt....ja sam ostatnio je odkrecalem i do swietego spokoju mozesz uzyc zywicy do gwintow zeby to poskrecac do kupy paranoja!!!!jak dokrecona jak sie nalezy to nie ma buta aby sie sama odkrecala!!! oczywiscie z wyczuciem i DOBRYM kluczem. czy paranoja 36zl?? to twoje zdanie!!!! zeby auto dobrze sluzylo 36 zl to zaden wydatek a masz pewne ze wszystko jest prawidlowo poskrecane i niemamy problemow jak kolega :gwizdanie:
dariodario Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 kolego te sruby wymienia sie na nowe po kazdym odkreceniu,mozna je kupic w aso w masakrycznie drogiej cenie 3zl szt....ja sam ostatnio je odkrecalem i do swietego spokoju mozesz uzyc zywicy do gwintow zeby to poskrecac do kupy paranoja!!!!jak dokrecona jak sie nalezy to nie ma buta aby sie sama odkrecala!!! oczywiscie z wyczuciem i DOBRYM kluczem. czy paranoja 36zl?? to twoje zdanie!!!! zeby auto dobrze sluzylo 36 zl to zaden wydatek a masz pewne ze wszystko jest prawidlowo poskrecane i niemamy problemow jak kolega :gwizdanie: pamietajcie jak bedziecie zakladac kola zimowe na zime aby zalozyc NOWE sruby!!! jak ich nie zalozycie to sie wam kola poodkrecaja :polew: kto nie umie srob zakrecac to i nowe sie mu odkreca!!! musza byc zakrecone rowna sila !!! dynamometryczny klucz jest od tego
PiterA4 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 kolego te sruby wymienia sie na nowe po kazdym odkreceniu,mozna je kupic w aso w masakrycznie drogiej cenie 3zl szt....ja sam ostatnio je odkrecalem i do swietego spokoju mozesz uzyc zywicy do gwintow zeby to poskrecac do kupy paranoja!!!!jak dokrecona jak sie nalezy to nie ma buta aby sie sama odkrecala!!! oczywiscie z wyczuciem i DOBRYM kluczem. czy paranoja 36zl?? to twoje zdanie!!!! zeby auto dobrze sluzylo 36 zl to zaden wydatek a masz pewne ze wszystko jest prawidlowo poskrecane i niemamy problemow jak kolega :gwizdanie: pamietajcie jak bedziecie zakladac kola zimowe na zime aby zalozyc NOWE sruby!!! jak ich nie zalozycie to sie wam kola poodkrecaja :polew: kto nie umie srob zakrecac to i nowe sie mu odkreca!!! musza byc zakrecone rowna sila !!! dynamometryczny klucz jest od tego sranie w banie :decayed:chlop zrobi jak bedzie chcial :good:a tobie zycze innej marki bo tak fiatem mi zalecialo [br]Dopisany: 21 Sierpień 2011, 20:05_________________________________________________fakt faktem jezeli uzyjemy nowych srub dwa razy to d*pa sie im stanie lecz jak maja parenascie lat to wymienilbym je na nowe bo sam bylem swiadkiem jak kumpel skrecal na sucho poloski w carawelce i po tygodniu auto wrocilo z roz...a skrzynia wiec jabym dmuchal na zimne i poswiecil cale 36 zl i mial tak jak sie nalezy a jak ktos cale zycie uklada towar w tesco i ch..a wie o mechanice niech sobie nawt to zespawa
dariodario Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 kolego pitera4 zaspawaj se gebe bo za duzo gada. a ja mechanike znam z praktyki a nie z wikipedii. w tesco kupuje DOBRE piwo koniec ot.
PiterA4 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 tacy jak ty robia z audi zlomy szkoda ci pare zlotych na sruby.jakbys zeczywiscie znal sie na mechanice nie wprowadzlbys w blad kolegi ktory zapytal sie ocos co jest czyms normalnym przy ukladzie napedowym..
kubson Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 tacy jak ty robia z audi zlomy szkoda ci pare zlotych na sruby.jakbys zeczywiscie znal sie na mechanice nie wprowadzlbys w blad kolegi ktory zapytal sie ocos co jest czyms normalnym przy ukladzie napedowym.. Po co takie śruby wymieniac
StefanPMI Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Po części utnę waszą kłótnię Dwie śruby gdzieś przepadły a trzecia jest zagięta - muszę ją obciąć i usunąć, wiec chcąc nie chcąc muszę kupić przynajmniej trzy nowe śruby. Jeszcze pozostaje kwestia czy nie będzie problemu z włożeniem nowych w ten przegub, stare śruby są w jakiś sposób zablokowane - prawda? Jeśli chodzi o klucz dynamometryczny to z jaką siłą powinny być dokręcone te śruby?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się