KL4K50N Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witajcie. Dziś zamontowałem wskaźnik doladowania turbiny. Podłączyłem go w ten sposób (nie wiem czy poprawnie): Ale niby wszystko pokazuje. Włączam silnik i na "luzie" wskaźnik pokazuje -8 Vaccu, po dodaniu gazu tak do 3000obr/min i wskaźnik wskakuje do pozycji 0 Jedziemy dalej i wrzucam 4 i gaz do oporu i wskazówka dalej na zero nie idzie nic powyżej . Czyli to oznacza, że turbina mi w ogóle nie działa? Dodam, że dźwięk turbiny może troche jest słyszalny powyżej 4,500obr/min ale to też szału nie ma. Dodam, że nie mam kata, wyciąłem go i zamiast jego rurka z kwasu. Co to może być?
Lo-buz Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Podlacz owy trojnik pod wezyk ktory idzie od kolektora ssacego do DV. Bo tak jak go teraz podlaczyles to chyba nie prawidlowo, bo idzie w listwe wtryskowa ? Jakis taki grzybek tam jest.
KL4K50N Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 PS: Masakra Pany confused4 Dziś kumpel zaproponował mi byśmy staneli na kresce. On Nissan Primera 2.0GT(150KM), ja wiadomo czym. Nie miałem szans w ogóle cry, objechał mnie jak chciał i to duuuuużo... Więc wskaźnik działa prawidłowo i turbina w ogóle nie działa... PS: Wąż od intercoolera po dodaniu gazu nie "puchnie" tylko go tak jakby do środka bardziej ciągneło
KYLOMC Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 kolego sprawdź połączenie N75 elektryczne i te ciśnieniowe jest tego pełno na forum
KL4K50N Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Chyba mnie czeka regeneracja Turbiny... Tylko gdzie ja w NL znajdę speców od tego
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 tam raczej bedzie ciezko a masz moze jakiegos złoma na podmiankę ? wyslesz do PL, zrobia i Ci odeslą a potem wrzucisz do siebie przynajmniej nie bedziesz miec uziemionego auta
KYLOMC Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 a sprawdziłeś te elementy n75 ,grucha ,
Dev Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ale najpierw zdejmij kata i zobacz w jakim stanie jest WG albo czy nie jest uchylony
KYLOMC Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ja miałem podobny problem z doładowaniem było 0,0 barra sprawdziłem wszystko i okazało się ze jeden kabelek od n75 był przeciętny , nie wiem czemu ;/
KL4K50N Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ale najpierw zdejmij kata i zobacz w jakim stanie jest WG albo czy nie jest uchylony Kata już nie mam, mam rurkę. Hmm a powiedzcie mi gdzie jest ten N75 ... I może DV trzeba wymienić... Mogę tu dostać DV cały aluminiowy. Jak byłem w PL wymieniłem wszystkie filtry jakie tylko były, świece ngk oraz wywaliłem kata... Ja odkąd mam to auto to tak nim jeżdżę bo myślałem, żę wszystko jest ok ;(. A tu dopiero po podłączeniu wskaźnika zero doładowania...
honda Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Koledzy mają rację najpierw sprawdź szczelność dolotu, a jak wszystko będzie dobrze dopiero myśleć o turbince bo możesz narobić sobie kosztów a efektu nie będzie.
KL4K50N Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 A napiszecie mi gdzie znajduje sie ten zawor DV oraz N75 . Dzis zakupie DV aluminiowy.
Dev Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 DV-ke i N75 masz obok siebie przy turbo kabel do N75 idzie z tej samej wiazki co do przeplywki i konczy sie dwupinowa wtyczka do DV-ki idzie ten cienki gumowy przewod z boku kolektora ssacego znajduje dokladnie po drugiej stronie gdzie wpinales przewod do zegara
KL4K50N Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Kurde wraz z kumplem rozbebeszyliśmy dolot by wyjąć N75. Jak już udało nam się to zrobić, podpięliśmy na krótko pod 12V i cykało. Jak dmuchałem w jedną nóżkę drugą powietrze uciekało, zaś kiedy dmuchałem w drugą nie dało się, dopiero podczas podłączenia pod 12V przepuszczało gdy dmuchałem. Czyli N75 sprawny... CO do DV dalej nie mogę jej zlokalizować . Lecz gdy DV jest niesprawny to turbo w ogóle nie działa?... Jest jeszcze jedna sprawa, gdy dodaje gazu auto wydaje bardzo głośny metalowy dźwięk z okolic filtra powietrza lub gdzieś koło turbo. Nie wiem co to może być... PS: Gdy dodaję gazu w turbinie chodzi jakaś źwigienka: A co najgorsze, ja odkąd kupiłem te auto to ja myślałem, że wszystko jest ok, a ja już prawie rok tak jeżdżę... Na Vag zero błęów, silnik idealnie równo pracuję. Robie nim trasy PL-NL-PL itp zero problemów...
kkrawat Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 wpisz sobie w Google jak wygląda DV to wtedy bedziesz wiedział czego szukasz bo mam wrażenie że go widzisz (skoro znalzłeś N75) tylko nie wiesz że to on :gwizdanie:
KL4K50N Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Ogólnie wiem jak wygląda teraz . Ale to nie wina jego, że turbo w ogóle się nie kręci. Czeka mnie pewnie wymiana
Dev Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 najpierw znajdz a potem sprawdz DV napisalem Ci jak go znalesc
Lo-buz Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Nadmienie ze metaliczny dzwiek przy dodawaniu gazu, nawet na biegu jalowym mialem podczas latajacej klapki od WG w turbinie, czesci goracej, wszyscy juz obstawiali lancuch, ale rura i do ucha i ewidentnie turbo. Luzy jakies sa na wirniku w turbawce ? Przy walnietej DV mialem zabke, bo czasem sie otwierala a czasem nie, robila co chciala, ale doladowanie jako takie mialem ( zalezy jak sie tloczek ulozyl ). Devastation napewno napisal Tobie jak sprawdzic DV, wiec nie pisze tutaj juz.
KL4K50N Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2011 No dobra sprawdzę jutro ten DV. Ale cholernie ciężko jest dostać się do niego od góry auta...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się