Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z Turbiną (chyba)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Dziś zamontowałem wskaźnik doladowania turbiny. Podłączyłem go w ten sposób (nie wiem czy poprawnie):

4f86d9e4340728e0m.jpg

Ale niby wszystko pokazuje. Włączam silnik i na "luzie" wskaźnik pokazuje -8 Vaccu, po dodaniu gazu tak do 3000obr/min i wskaźnik wskakuje do pozycji 0

Jedziemy dalej i wrzucam 4 i gaz do oporu i wskazówka dalej na zero nie idzie nic powyżej :kwasny:. Czyli to oznacza, że turbina mi w ogóle nie działa? Dodam, że dźwięk turbiny może troche jest słyszalny powyżej 4,500obr/min ale to też szału nie ma. Dodam, że nie mam kata, wyciąłem go i zamiast jego rurka z kwasu. Co to może być?

Opublikowano

Podlacz owy trojnik pod wezyk ktory idzie od kolektora ssacego do DV.

Bo tak jak go teraz podlaczyles to chyba nie prawidlowo, bo idzie w listwe wtryskowa ? Jakis taki grzybek tam jest.

Opublikowano

PS:

Masakra Pany confused4

Dziś kumpel zaproponował mi byśmy staneli na kresce. On Nissan Primera 2.0GT(150KM), ja wiadomo czym.

Nie miałem szans w ogóle cry, objechał mnie jak chciał i to duuuuużo... Więc wskaźnik działa prawidłowo i turbina w ogóle nie działa...

PS:

Wąż od intercoolera po dodaniu gazu nie "puchnie" tylko go tak jakby do środka bardziej ciągneło :wallbash:

Opublikowano

kolego sprawdź połączenie N75 elektryczne i te ciśnieniowe ;) jest tego pełno na forum :hi:

Opublikowano

tam raczej bedzie ciezko

a masz moze jakiegos złoma na podmiankę ?

wyslesz do PL, zrobia i Ci odeslą a potem wrzucisz do siebie

przynajmniej nie bedziesz miec uziemionego auta

Opublikowano

a sprawdziłeś te elementy n75 ,grucha ,

Opublikowano

ale najpierw zdejmij kata i zobacz w jakim stanie jest WG albo czy nie jest uchylony

Opublikowano

ja miałem podobny problem z doładowaniem było 0,0 barra sprawdziłem wszystko i okazało się ze jeden kabelek od n75 był przeciętny , nie wiem czemu ;/

Opublikowano

ale najpierw zdejmij kata i zobacz w jakim stanie jest WG albo czy nie jest uchylony

Kata już nie mam, mam rurkę. Hmm a powiedzcie mi gdzie jest ten N75 :mysli:... I może DV trzeba wymienić... Mogę tu dostać DV cały aluminiowy. Jak byłem w PL wymieniłem wszystkie filtry jakie tylko były, świece ngk oraz wywaliłem kata... Ja odkąd mam to auto to tak nim jeżdżę bo myślałem, żę wszystko jest ok ;(. A tu dopiero po podłączeniu wskaźnika zero doładowania...

Opublikowano

najpierw sprawdz N75, DV i WG

Opublikowano

Koledzy mają rację najpierw sprawdź szczelność dolotu, a jak wszystko będzie dobrze dopiero myśleć o turbince bo możesz narobić sobie kosztów a efektu nie będzie.

Opublikowano

DV-ke i N75 masz obok siebie przy turbo

kabel do N75 idzie z tej samej wiazki co do przeplywki i konczy sie dwupinowa wtyczka

do DV-ki idzie ten cienki gumowy przewod z boku kolektora ssacego

znajduje dokladnie po drugiej stronie gdzie wpinales przewod do zegara

Opublikowano

Kurde wraz z kumplem rozbebeszyliśmy dolot by wyjąć N75. Jak już udało nam się to zrobić, podpięliśmy na krótko pod 12V i cykało. Jak dmuchałem w jedną nóżkę drugą powietrze uciekało, zaś kiedy dmuchałem w drugą nie dało się, dopiero podczas podłączenia pod 12V przepuszczało gdy dmuchałem. Czyli N75 sprawny... CO do DV dalej nie mogę jej zlokalizować :wallbash:. Lecz gdy DV jest niesprawny to turbo w ogóle nie działa?... Jest jeszcze jedna sprawa, gdy dodaje gazu auto wydaje bardzo głośny metalowy dźwięk z okolic filtra powietrza lub gdzieś koło turbo. Nie wiem co to może być...

PS: Gdy dodaję gazu w turbinie chodzi jakaś :Dźwigienka:

A co najgorsze, ja odkąd kupiłem te auto to ja myślałem, że wszystko jest ok, a ja już prawie rok tak jeżdżę... Na Vag zero błęów, silnik idealnie równo pracuję. Robie nim trasy PL-NL-PL itp zero problemów...

Opublikowano

wpisz sobie w Google jak wygląda DV to wtedy bedziesz wiedział czego szukasz bo mam wrażenie że go widzisz (skoro znalzłeś N75) tylko nie wiesz że to on :gwizdanie:

Opublikowano

najpierw znajdz a potem sprawdz DV

napisalem Ci jak go znalesc

Opublikowano

Nadmienie ze metaliczny dzwiek przy dodawaniu gazu, nawet na biegu jalowym mialem podczas latajacej klapki od WG w turbinie, czesci goracej, wszyscy juz obstawiali lancuch, ale rura i do ucha i ewidentnie turbo. Luzy jakies sa na wirniku w turbawce ?

Przy walnietej DV mialem zabke, bo czasem sie otwierala a czasem nie, robila co chciala, ale doladowanie jako takie mialem ( zalezy jak sie tloczek ulozyl ). Devastation napewno napisal Tobie jak sprawdzic DV, wiec nie pisze tutaj juz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...