ogar Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Witam.Silnik na wolnych obrotach wpada w drgania,wibracje.Po podniesieniu obrotów do około 1000-1100 drgania ustają(podejrzewam plecionkę).Ponadto przy EGR jest mokro i nie wiem czy dobrze działa.Zamieszczam tylko logi statyczne bo nie mam jak dynamicznych zrobić.Podejrzewam że kapiący olej z EGR wykończył plecionkę,ale chcę wyeliminować inne ewentualne przyczyny drgań.VAG pokazał również błąd 17664 od czujnika G62-skasowałem i za parę dni zrobię scan jeszcze raz. 000 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55212.html 001 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55213.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55214.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55215.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55216.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55217.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55218.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55219.html BS 003 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55223.html] 011 http://vaglog.rtnet.pl/kolrj_55222.html
IDUAL Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Jeżeli to plecionka to oprócz drgań powinien sie wydobywać metaliczny dźwięk. Miałem tak samo jak trzymałem na ok 1100 to elegancko a jak na wolnych to drgania i metaliczny hałas po wymianie plecionki przestało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się