Adrianek20 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Witam wszystkich przeszukałem forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na pytanie które mnie nurtuje, jestem posiadaczem samochodu z silnikiem ALT i chce go zmienić na silnik 1.8T i mam pytanie czy to jest możliwe, a jeśli tak to na co muszę zwrócić uwagę przy doborze silnika. Jak jest z mocowaniami tych silników i co ze skrzynią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Było pytanie na temat zmiany 1,8 na 1,8T w B5 i ogólnie wyszło że za dużo przeróbek ogólnie da sie zrobić ale najlepiej trzeba by posiadać całą drugą a przynajmniej cały przód na swapa. Wiec myśle że u ciebie bedzie podobnie. Ogólnie wszyscy odradzali. Duże koszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Najlepiej kupić kompletny BFB lub BEX, bo będą najświeższe, albo coś z Exeo. Do tego musi być sterownik silnika, wiązka silnika, intercooler, mocowania i poduszki silnika, rury intercoolera, kompletny wydech no i prawdopodobnie skrzynia biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fahur 2 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Witam wszystkich przeszukałem forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na pytanie które mnie nurtuje, jestem posiadaczem samochodu z silnikiem ALT i chce go zmienić na silnik 1.8T i mam pytanie czy to jest możliwe, a jeśli tak to na co muszę zwrócić uwagę przy doborze silnika. Jak jest z mocowaniami tych silników i co ze skrzynią W którymś z wątków pojawiła się koncepcja, że jest możliwy i to dosyć prosto, swap na 2.0 (T)FSI. Bloki podobno te same, kwestia zmiany silnika, kompa i podłączenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 W którymś z wątków pojawiła się koncepcja, że jest możliwy i to dosyć prosto, swap na 2.0 (T)FSI. Bloki podobno te same, kwestia zmiany silnika, kompa i podłączenia Fakt... czytałem o tym w zeszycie do samodzielnego kształcenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver 5 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Jeśli upierasz się na swapa to jedyna opcja jaka jest sensowna bo sam to przeliczałem i kalkulowałem i przerabiałem i robiłem, to kupienie ANGOLA lekko draśniętego, przerzucenie wszystkiego i sprzedanie reszty na części. Wychodzi się na zero albo nawet idzie parę złotych zarobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 ee tam jak dobrze trafisz i masz kogoś sensownego do swapa to po sprzedaniu swoich części myślę że w 2000 sie zmieścisz spokojnie. na forum były ostatnio dwa zestawy całe na swapa 1.8t za 2500zł[br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 18:54_________________________________________________poszukaj dobrze to spokojnie sie zmieścisz pogadaj z Nosbem może coś ma takiego.... mój już komuś zeswapował ale może coś mu sie trafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrianek20 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 koledzy nikt z was nie wie czy trzeba dużo przerabiać w mojej Adeli żeby ten 1.8t włożyć ?? Gdzieś ktoś pisał ze te silniki maja takie same mocowania i tego nie trzeba ruszać. Jak wy sądzicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrykbor 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 abdul81 może swój motor mu sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janekx 1 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 co do kosztów to zależy czy chcesz robić to sam?? czy zlecić jakiemuś mechanikowi? Bo jeśli ta druga opcja to z kasą może Cie wyjść sporo i wiadomo jak to po swapie zawsze z czasem wyjdzie to i owo do zrobienia - w przypadku gdy ktoś Ci to zrobi będzie z Ciebie ciągnął kasę niestety za każdą pierdołe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2011 abdul81 może swój motor mu sprzedaż no tylko kolega chce chyba lajtowo zrobić ze 150kucy a nie ponad 300 no ale jeśli był by chętny na 2.7 po sofcie to chętnie sprzedam cały kompletny swap i przynajmniej mocy nie będzie mu brakować hehe tylko nie wiem czy przepaść jaka jest w spalaniu między jego silnikiem a moim go nie zwali z nóg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 abdul81 może swój motor mu sprzedaż no tylko kolega chce chyba lajtowo zrobić ze 150kucy a nie ponad 300 no ale jeśli był by chętny na 2.7 po sofcie to chętnie sprzedam cały kompletny swap i przynajmniej mocy nie będzie mu brakować hehe tylko nie wiem czy przepaść jaka jest w spalaniu między jego silnikiem a moim go nie zwali z nóg jeden problem FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleczeq 2 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 abdul81 może swój motor mu sprzedaż no tylko kolega chce chyba lajtowo zrobić ze 150kucy a nie ponad 300 no ale jeśli był by chętny na 2.7 po sofcie to chętnie sprzedam cały kompletny swap i przynajmniej mocy nie będzie mu brakować hehe tylko nie wiem czy przepaść jaka jest w spalaniu między jego silnikiem a moim go nie zwali z nóg jeden problem FWD to przy okazji i Q sie doreza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 no mogę mu i quattro sprzedać hehe a jak nie to będzie miał 1 miejsca w paleniu gumy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michass 1 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 W którymś z wątków pojawiła się koncepcja, że jest możliwy i to dosyć prosto, swap na 2.0 (T)FSI. Bloki podobno te same, kwestia zmiany silnika, kompa i podłączenia Fakt... czytałem o tym w zeszycie do samodzielnego kształcenia ??? Chciałbym więcej wiadomości na temat przekładki ALT na 2.0(T)FSI.Lub namiary na obeznanego w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Kupujesz kompletny silnik, wyjmujesz stary. Przekladasz, programujesz i :slina:jeździsz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdul81 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 no to buba bardzo obrazowo i dokładnie ci już wyjasnił to teraz nic tylko brać się za robote na podstawie jego wskazówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 w duzym skrocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michass 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ,poważnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajzera 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 kiedy zaczynasz? a może już .. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się