Romzi007 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Witam Mój problem to że coś piszczy pod maską wydaje piszczący dźwięk przy odpaleniu i przy rozgrzanym silniku podczas jazdy tego nie słyszę. Zrobiło się to na drugi dzień po wymianie rozrządu. Wymienione zostało Pasek rozrządu 5492XS GATTES , Pasek Klinowy SPK 1300 , Pompa wody SKF VKM 81402 , Rolka SKF VKM 11007 , Rolka INA 532016110. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 najlepiej żebyś nagrał to tak to wszystko może piszczeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skerim 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 obstawiam pasek, i popieram propozycję nagrania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dom3l 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Miałem podobnie, okazało się, że pasek ale zanim nie nagrasz nie dam za to głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinno 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Jeśli masz klimę,to ja stawiam na pasek klimy,wystarczy naciągnąć i będzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cucho 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Jeśli masz klimę,to ja stawiam na pasek klimy,wystarczy naciągnąć i będzie git Równie dobrze może to być od wspomagania,albo alternatora... ale jak martinno pisze wystarczy sprawdzić naciąg i powinno ucichnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
addassko 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Jeśli masz klimę,to ja stawiam na pasek klimy,wystarczy naciągnąć i będzie git Równie dobrze może to być od wspomagania,albo alternatora... ale jak martinno pisze wystarczy sprawdzić naciąg i powinno ucichnąć i jak?? co to było? pasek...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romzi007 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Przepraszam nie było mnie troche ;/ Dzisiaj nagram i pokaże wam ale zdaje mi się alternator [br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 07:22_________________________________________________Proszę oto wideo http://w379.wrzuta.pl/film/8Om8TWHUjm2/audi_a4_problem I jeszcze jeden problem wymienione wszystkie świece i fitry i akumulator a zobaczcie czemu tak długo pali ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 hmm jakaś roleczka popiskuje podjedz do jakiegoś mechanika i ci zbada co to ... (Dobrego mechaniiora ) a z tym odpalaniem to coś z zapłonem a najlepiej vaga podłącz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romzi007 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 spoko ale wszystko zostało wymienione tak jak napisałem na początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mas0n 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 pozostała pompa wspomagania i alternator. Chyba klima odpada? bądz też wymienili jakiś element na nie sprawny pomacaj rolki, może która będzie miała luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto90 1 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Witam, mam chyba ten sam problem, pisk jest chyba identyczny, dodam ze też wymienilem rozrzad. Udalo Ci sie to usunac? Prosze o wskazówki pozdrawiam... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motor144 1 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 To co tu opisane to najbardziej wygląda na łożysko alternatora . Nie wiem czy komuś coś się stało z tego powodu ale ja w poprzednim VW miałem dokładnie to samo i jak się zimno robiło to po odpaleniu ćwierkało. Przejeździłem tak z 50tys. i dopiero wymieniłem ale za chwilę okazało się i tak że sam alternator był na wykończeniu i na zimnym dawał za duże opory mechaniczne na pasek i swoje łożyska i szybko objawy wróciły. Typowo brak było ćwierkania jak akum był świeżo naładowany a mocniej ćwierkało np po włączeniu świateł (wszystko zaraz po odpaleniu na zimnym i w niskich temperaturach). Może się tym wcale nie przejmować i poczekać jak trochę pasek wielorowkowy alternatora się ułoży(naciągnie) lub odciągnąć i powoli zwolnić ponownie napinacz paska ( może za ciężko chodzi i zbyt mocno ciśnie na nowy pasek ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się