Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba analizy logów dynamicznych


dante0018

Rekomendowane odpowiedzi

Auto źle nie jeździ :shocked: Coś mi się wydaje, że moim ALH z 90 konikami spokojnie Cię objadę.

Parząc na dawkę paliwa obcinaną przez przepływkę to powiedziałbym zupełnie przeciwnie. Zawsze proponuję w takim przypadku czyszczenie ew. rozwiercenie do czasu wymiany na nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto źle nie jeździ :shocked: Coś mi się wydaje, że moim ALH z 90 konikami spokojnie Cię objadę.

duze szanse :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mi się wydawało że źle nie jeździ bo nie miałem możliwości jeździc innym zdrowym AFN em.. :confused4:

A tak poza tym coś jeszcze czy tylko ta przepływka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób komplet logów zgodnie z tym opisem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

dawno był wymieniony filtr powietrza?

masz katalizator?

jak masz możliwość pożyczyć przepływkę od innego audi/wv/skoda/seat 1.9TDI z rocznika 98 lub nowszego od 90 lub 110konnego to zrób tak, podmień i zrób nowe logi, wtedy się upewnimy czy to na pewno przepływka bo jak widzę wysterowanie turbo to podejrzenia ja bym skierował gdzie indziej, a przynajmniej nie upatrywał całkowitej winy w przepływce, z zakupem nowej się wstrzymaj, a tą umyj bardzo ostrożnie, albo same siateczki na razie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kata nie ma, filtr za dużo km nie ma i zabrudzeń również brak.

Kolektor ssący zastępczy mam i się moczy w garażu narazie. Wymienię go razem z EGRem.

W weekend pewnie zrobie jakieś logi i dorzucę...

Postaram się wyczyścić te siateczki ale do tego potrzeba jakiś środek? Bo nie chce ich uszkodzić [br]Dopisany: 30 Sierpień 2011, 21:03_________________________________________________dodałem Logi statyczne i BS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodałem Logi statyczne i BS

Masz tylko zbyt dużą dawkę paliwa w 001. Lepiej zmienić na mniejszą czyli na wartość 3,5-3,7 mg/skok. W 004 wkleił się ponownie log 003 i EGR pewnie zaślepiony. Poza ww. uwagami nie ma się do czego doczepić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egr nie jest zaslepiony :-)

zawalony pewnie syfem skoro tak...[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2011, 13:07_________________________________________________Wczoraj przeczyściłem przepływke i dzis na szybko zrobiłem loga 008 (tak wiem że powinien być komplet ale narazie próbowałem sprawdzic czy cos pomogło ale chyba nie bardzo patrzac na trzecią kolumne...

http://vaglog.rtnet.pl/mateusz0135_57438.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac poprawe ,ogolnie borykasz sie tez z przycinajaca geometria,stad ciezko powiedziec czy przeplywka teraz na gornych obrotach ciela dawke paliwa,nie widzac doladowania.

egr nie jest zaslepiony?to chyba nie wiesz o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede chciał zrobić komplet, a ten zrobiony na szybko jadąc z dziewczyną wiec wiec...

A co do EGR to problem chyba z N18 bo zdjąłem wężyk i podłączyłem inny EGR trzymając go w ręce i zero reakcji było..[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 16:26_________________________________________________Wczoraj przeczyściłem przepływke, czujnik w rurze dolotowej, naprawiłem N18 i EGR zaczął działać....

Niestety nie widać poprawy, wiec szykuje się na kupno nowej przepływki...

Ale powstał inny problem.

Gdy rano odpaliłem auto to puścił szarego bąka, na wolnych obrotach nie kopci, natomiast jak go przegazuje do 2tys na zimnym silniku to niesamowicie kopci, szary dym przeplatany czarnym.

Auto stało na trawie to czarna plama została, jak sie nagrzeje tak do 70 to jest już ok. Zero dymu.

O co chodzi???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to że egr zaczął działać :) można by też podejrzewać lipne paliwo lub zły statyczny kąt wtrysku no ale ja by się tym za bardzo nie przejmował, bo ten typ czasem tak ma no ale to powinno mu przejść za jakiś czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ze sie wtrace, ale czy kat wtrysku (38-40) nie jest troszke za pozny?

No i ta bardzo wyskoka temperatura paliwa 193.

U mnie jak kat byl za pozny temperatura byla rowniez wysoka ponad 170.

Po przyspieszeniu kata wtrysku do 50 temperatura paliwa w BS 000 spadla automatycznie do 150

Nie wiem czy to przypadek ale tak sie stalo.

Prawdopodobnie nie ma to nic wspolnego z omawianym problemem, ale mysle ze nalezaloby poprawine ustawic kat wtrysku czyli 49-51

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w szoku że zauważyłaś tą zależność temp paliwa od kąta, byłem pewny że nikt nigdy tego nie odkryje prócz mnie :) jesteś bardzo bystra :hi:

im bliżej ustawiony jest statyczny kąt wtrysku do dynamicznego tym mniej nastawiacz kąta w pompie musi wykonywać pracy(doregulowywać) czyli tym bardziej spokojny będzie obieg paliwa w pompie czyli mniej paliwo w pompie będzie się grzać, tyczy się to pracy jałowej jak i dynamicznej, wystarczy popatrzeć na loga dynamiczny 004 czwartą kolumnę, im kąt statyczny w 000bs jest większy tym w dynamicznym 004 mniej będzie procentowego otwarcia elektrozaworu, max temp. paliwa to 75C i jak widzę że temp jest wysoka w pierwszej chwili podejrzewam że układ wtryskowy(pompa, nastawnik, wtryski) się męczy(albo nastawnik do czyszczenia, albo wtryski leją, albo uszczelki w pompie puszczają lub kanaliki nie drożne), ale w tym przypadku trzeba wziąć pod uwagę dużą dawkę na biegu jałowym, sprawny egr odkrył problem że dawka jest za duża, a statyczny kąt wtrysku za mały, podstawowym problemem w tym przypadku są słabe odczyty z przepływki i do puki tego się nie ogarnie nie było pośpiechu brać się inne szczegóły, ale popieram koleżankę że statyczny kąt wtrysku należy poprawić na 49-54, zrób też na dobrze rozgrzanym silniku loga statycznego 001 ale zanim go zrobisz wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne typu nawiew, światła, radio czy klima, po prostu wszelakie obciążenia dodatkowe off, to jest bardzo ważne bo każde obciążenie dodatkowe podnosi dawkę i w logu 001 robi się zamieszanie, zrób też loga 001 na zgaszonym silniku

niech moc będzie z wami :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem w szoku że zauważyłaś tą zależność temp paliwa od kąta, byłem pewny że nikt nigdy tego nie odkryje prócz mnie :) jesteś bardzo bystra :hi:

No cos Ty Damian, przeciesz to nie bylo takie trudne.

A poza tym podoba mi sie ta cala diagnostyka. Ale niestety brak czasu na wiecej.

Troszke sobie poczytalam, troszke z wlasnych doswiadczen (jak sam wiesz) a reszte ucze sie od

kolegow na forum. Oczywiscie Ty jestes w czolowce.

Dziekuje za komplement... :hi:

Pozdrawiam Dana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...