sliwkaxx 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Jeżdżę na gwincie FK Automative G36(niebieskie sprężyny), autko przejechało na nich 70k i zauważyłem że tylne amorki ciekną więc postanowiłem je wymienić, mam na oku MTS-y, Raceland, Ta-technik lub FK. Słyszałem trochę opinii że przy niektórych z tych zawieszeń tył jest bardziej miękki niż przód, zastanawiam się czy wymiana sprężyn z starego zawieszenia które jest(było) lepszej jakości i być może twardsze(tego nie wiem)niż podane wyżej zmieniło by charakterystykę zawieszenia, czy w ogóle jest to wykonalne,czy podejdą pod nowy gwint i który wybrać do takiej operacji? Proszę o opinie w tej sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 jak nie pomierzysz to ze szklanej kuli Ci nie wczytamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwkaxx 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 To wiem że jak nie przymierzy się to nie będzie wiadomo, bardziej chodzi mi o to czy moje sprężyny będą twardsze od tych podanych przez mnie dodam że zestawy są około ceny 1200zł, czyli niższa klasa. Mam dokładnie takie zawieszenie http://img855.imageshack.us/img855/8228/img7410i.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 FK nie jest jakas tam super firma a po tylu kilometrach sprezyny juz stracily swoje parametry. co nowe to nowe. Druga sprawa to nie pasowac moze sprezyna na nakretki. Na Twoim miejscu bym dolozyl i kupil gwint KW bo z tych co zaproponowales wszystkie maja podobne parametry i zywotnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwkaxx 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Wiadomo ze KW to porządna firma jeśli chodzi o zawieszenie, ale z tego co patrzyłem FK ma też w swojej ofercie zawieszenia które oscylują w cenach KW więc raczej wykonanie jest też do zaakceptowania Też sobie to przemyślałem i chyba trzeba będzie poświęcić więcej kaski na zawias i w sumie w tej cenie można wybrać coś porządnego Weiteck,AP,KW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Nie bedziesz zalowal. Ja np TA Techniksa zaluje ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digit 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Chcesz wymienić cały zawias tak? Nie kombinuj z przekładaniem sprężyn, przeważnie inne nie chcą pasować lub trzeba dorabiać coś w stylu ori mocować co by sprężyna pewnie siedziała, to się opłaca w przypadku jak amorki są ok, a sprężyny już podziękowały. Co prawda z Twojego gwintu FK sprężyny przełożysz do innego gwintu, bo tu nie ma dużych różnic. Polecam coś porządnego (KW, KONI) tylko w większości są dość sztywne jak na nasze drogi, tył bym zostawił w spokoju, nie kombinował, mi w sumie w garażu leży KW inox do ośki i jest dosć sztywne, ale to nie przez sprężyny, bo sprawdzałem jak to jeździ z ori springami i było jeszcze sztywniej, oczywiście można kombinować, ale chyba producent wie co robi kompletując zestawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 w większości są dość sztywne jak na nasze drogi Mozna kupic gwint z regulacja twardosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digit 0 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 oczywiście sam mam KONI z regulacją, choć regulujemy tylko odbicie ,jest 10 obrotów od średnio twardego do betonu, teraz mam ustawione na 2 i jest ok, wiadomo wszystko zależy jakie drogi mamy w okolicy, to wtedy możemy sobie pozwolić na więcej, ale np. przy feldze 17 jest już za twardo, ale to już wina naszych dróg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sliwkaxx 0 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Przy normalnym gwincie też możemy regulować twardość :> Im wyżej auto,tym sprężyna jest ściśnięta bardziej automatycznie jest twardszy,ale to są minimalne różnice ps2snake czemu żałujesz ta-technik-ów? Jest to co mówiłem, że tył siedzi miękko? czy jednak jakość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 ps2snake czemu żałujesz ta-technik-ów? Jest to co mówiłem, że tył siedzi miękko? czy jednak jakość? To miekko i jakosc pozostawia wiele do zyczenia. U mnie wytrzymal 10tys i tyl juz leje u kolegi w pasku b5 zas przod sie zlal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się