spawnbee Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam Problem jest taki: Rozsypała się gruszka sterująca w chłodnicy spalin, brak mocy + check. Wymiana gruszki kasowanie błędów i dalej brak mocy. Wymiana zaworu ciśnieniowego tego koło n75 i nic. Diagnostyka wywaliła błąd elektryczny recyrkulatora spalin i pokazało na schemacie EGR, jak przekręce zapłon to EGR dziwnie piszczy. Turbo raz jest a ras nie. Co o tym myślicie ? Możliwe że posypał się EGR ?
Sztomel Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Zawsze co mnie denerwuje to wspominanie o tym, że wywaliło błąd a nie zostaje podany jego kod w temacie. Jesteś pewien, że jest to błąd elektryczny czy też w opisie błędu stoi "malfunction" ?
spawnbee Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Kodu nie znam więc nie podałem. Tak jest błąd elektryczny. EGR był już kiedyś czyszczony przez poprzedniego posiadacza.
Maxfly Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Wyrzuć recyrkulator spalin i zaślep EGR, miałem ten sam problem i po tym zabiegu wszystkie bolączki ustały. Musisz tylko wyłączyć softowo EGR żeby nie wyrzucało błędu. Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 EGR mozna wymienic. EGR jest sterowany impulsami wypelnienia stad sobie piszczy. Gdy EGR sie nie domyka, turbina nie laduje prawidlowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się