freekPL Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Witam.W mojej a4 zauważyłem spory spadek mocy i zwiększenie spalania(7-8l przy oszczędnej jeździe). Podejrzenia padły na przepływomierz.Rozebrałem go i okazało się że w wkładce (org.Bosch) nie ma termistora i żadnego drucika.Skręciłem go spowrotem, ale nie podpinałem. Auto nawet na biegu jałowym dużo szybciej się wkręcało na obroty, lecz podczas jazdy nie ma mocy od ok 2,3k obr. Póki nie przyjedzie mi kabel do domu chciałem się dowiedzieć czy moje podejrzenia są trafne. Z góry dziekuję za pomoc
mlodyy Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 jak rozebrałeś przeplywke i jest uszkodzona to po co ci vag wymień i po problemie
freekPL Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Rozebrałem, ale czy jest uszkodzona to nie wiem...Wydaje mi się że powinien tam być drucik z termistorem (są nawet symbole) ale z tego co czytałem to nie we wszystkich przepływkach te elementy są...
aju Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 jeśli odepniesz przepływkę i będzie lepiej to znaczy że padła przepływka Ale i tak kabel to podstawa
freekPL Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Przepływkę odpiąłem.Na biegu jałowym wkreca się dużo lepiej,ale podczas jazdy trudno go wkrecic powyzej 2,5k obrotów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się