markus117 Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 witam miam problem ze wskażnikiem temp. silnika początkowo gdy kupiłem auto cały czas wisiał na 60 czasami podskoczył wyżej po czym znowu na 60,wiec wymieniłem termostat oraz czujnik i co prawda jest lepiej ale auto nie osiage do końca temp 90 stapni tylko 80 - 85 a jeżeli jade szybko po autostradzie to spada nawet poniżej 80.Wczoraj zrobiłem sobie rajdzik po autostradzie jechałem dłuższy okres czasu 200 - 220 i temperatura spadła pawet poniżej 70 przy -2 stapniach.Czy wie ktoś może co to może być?
Klima Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 U mnie też jest podobnie a może jeszcze gorzej bo na wskaźniku wogóle sie nie podnosi a na klimatroniku jest około60 stopni. Może to dlatego że robie krótkie trasy max 30km ale myśe ze i tak te 90 st powinno być
krzyniek Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 U mnie też jest podobnie a może jeszcze gorzej bo na wskaźniku wogóle sie nie podnosi a na klimatroniku jest około60 stopni. Może to dlatego że robie krótkie trasy max 30km ale myśe ze i tak te 90 st powinno być ok 90st to już powinieneś mieć po ok 8km bylejakiej jazdy!!! więc termostat do wymiany skoro na klimatroniku pokazuje Ci tylko 60st.
lexpar Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 Wymień termostat ( tylko nie żałuj kasy i kup ori) i będzie po problemie. Autko mnie paliwka spali itp.itd.
Tosik Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 U mnie też jest podobnie a może jeszcze gorzej bo na wskaźniku wogóle sie nie podnosi a na klimatroniku jest około60 stopni. Może to dlatego że robie krótkie trasy max 30km ale myśe ze i tak te 90 st powinno być jak złapie 90stopni to nie zalezy z jaka będziesz jechał prędkością to temperatura może sie wachac jedynie jakieś 3-4 stopnie w gór lub w dół ale w okolicach 90stopni[br]Dopisany: 17 Luty 2008, 21:28 _________________________________________________ Wymień termostat ( tylko nie żałuj kasy i kup ori) i będzie po problemie. Autko mnie paliwka spali itp.itd. Ja wymieniałem u siebie termostat i kupiłem jakiś niemiecki za 25 zł i śmiga bez zarzutu na wskażniku jak 90 stopni Nowy termostat nie znaczy że jest dobry !!!!!!!!!!!!!
Klima Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 Ok dzięki za pomoc, może polecacie jakąś firmę ?
ckomorow Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 Podłączę sie do tematu. Jaka powinna być prawidłowa temperatura na kanale 49 (ciecz) i 51 (silnik)?
Tosik Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 49 kanał - temperatura cieczy chłodzącej (89-92) 51- temperatura na bloku silnika( 90)
markus117 Opublikowano 18 Lutego 2008 Autor Opublikowano 18 Lutego 2008 A wskazówka jest dokładnier na 90 czy troszke poniże?j
Tosik Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 U mnie tak na prawde jak sie przyjrzeć dokładnie to mam z 1/4 milimetra poniżej 90stopni na wskażniku ale na klimietronik wskazuje dokładnie co do 1 stopnia ale wskażnik nie jest aż tak dokładny i to nie jest żadna wada
ckomorow Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Jednak na kanale 51 jest temperatura silnika!
Tosik Opublikowano 19 Lutego 2008 Opublikowano 19 Lutego 2008 Jednak na kanale 51 jest temperatura silnika! masz racje pomyrdało mi się ale wszyscy chyba wiedzieli o co chodzi, już poprawiłem :gwizdanie:
Hercus Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 no dobra to teraz tak ... z pozycji kierowcy jak patrze to jest o grubość wskazówki ponad 80 stopni (podziałka co 20 60...80...100....120 ) mowa o temp bloku silnika a jak sie wychyle na prost wskaźnika to to jest prawie idealnie pomiędzy 80 a 100 czyli ok 90 może ciut poniżej .. i co ? wiem wiem VAG
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się