lukjar7 Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 witam, wskazania przy dynamicznym logu przepływki to ok 600 przy wymaganej 850, jest taka okoliczność ze to przez filtr pow? i czy dałoby sie ja wyczyscic czy od razy nowa? ------------------------------------------------------------------------ dodaje logi, wypowiedzcie się
lukaszr Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 wskazania przy dynamicznym logu przepływki to ok 600 przy wymaganej 850, jest taka okoliczność ze to przez filtr pow? i czy dałoby sie ja wyczyscic czy od razy nowa? Zdecydowanie może to być przez brudny filtr powietrza. Wymień go najpierw, ale nie zaszkodzi też przeczyścić przy okazji przepływkę. Ale najpierw wymień filtr i wtedy zrób pomiar.
lukjar7 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Opublikowano 17 Lutego 2008 logi dodane do pierwszego posta, prosze o ocene.
lukaszr Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 Zmień filtr, wyczyść przepływke, bo ścina dawki i zrób jeszcze raz logi. Te kierownice też nie za dobrze pracują. W EGR też pewne przydałoby się zajrzeć.
lukjar7 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Opublikowano 17 Lutego 2008 Zmień filtr, wyczyść przepływke, bo ścina dawki i zrób jeszcze raz logi. Te kierownice też nie za dobrze pracują. W EGR też pewne przydałoby się zajrzeć. nic dodać nic ująć. a jak myslicie przestawiać kąt wtrysku czy nie ? bo jest lekko odchylony. a powiedzcie mi jak rozróżnić czy przeładowanie jest spowodowane n75 czy kierownicami.
lukaszr Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 nic dodać nic ująć. a jak myslicie przestawiać kąt wtrysku czy nie ? bo jest lekko odchylony. Jaki symbol ma ten silnik ? a powiedzcie mi jak rozróżnić czy przeładowanie jest spowodowane n75 czy kierownicami. Ja bym postawił na kierownice, ale może niech jeszcze inni się wypowiedzą.
baskecior Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 Tak jak napisali koledzy - filtr powietrza do wymiany, lmm do czyszczenia a jeśli to nie pomoże - do wymiany. Zanim dotkniesz turbiny (bo ewidentnie przypiekły się żaluzje) sprawdź wypróbowany przeze mnie ( i nie tylko ) sposób: Pusta autostrada, but w podłogę i przegoń silnik dobre 20 km, później zawrotka, znów but do dechy i znów przejedź ze 20 km z butem w podłodze. Od tej pory nie jeździj jak emeryt i daj czasem turbinie świezego powietrza Przyznam się , że wyleczyłem tak mojego AFN`a (przeładowywał do 2500 mBAR`ówna ciśnieniu 1948 mBAR`ów) - teraz przeładowanie jest mniejsze - ok do 2300 mBAR`ów (program na 2150 mBAR`ów). Chip również pomógł - większe ciśnienie + dynamiczniejsza jazda przegoniły sadzę
lukjar7 Opublikowano 17 Lutego 2008 Autor Opublikowano 17 Lutego 2008 nic dodać nic ująć. a jak myslicie przestawiać kąt wtrysku czy nie ? bo jest lekko odchylony. Jaki symbol ma ten silnik ? a powiedzcie mi jak rozróżnić czy przeładowanie jest spowodowane n75 czy kierownicami. Ja bym postawił na kierownice, ale może niech jeszcze inni się wypowiedzą. Oznaczenie silnika tak jak w temacie ATJ Ja też myślę że to są kierownice. Autko kolegi, ale powiem ze PSJ nie jest stosowany u niego. Poruszamy sztangą troche ale najpierw trzeba zmienić filtr pow i lmm zobaczyc. A powiedzcie jak ludzie mówią o terapi WD40 na to gdzie sie ją psika ? po sztandze? Tak jak napisali koledzy - filtr powietrza do wymiany, lmm do czyszczenia a jeśli to nie pomoże - do wymiany. Zanim dotkniesz turbiny (bo ewidentnie przypiekły się żaluzje) sprawdź wypróbowany przeze mnie ( i nie tylko ) sposób: Pusta autostrada, but w podłogę i przegoń silnik dobre 20 km, później zawrotka, znów but do dechy i znów przejedź ze 20 km z butem w podłodze. Od tej pory nie jeździj jak emeryt i daj czasem turbinie świezego powietrza Przyznam się , że wyleczyłem tak mojego AFN`a (przeładowywał do 2500 mBAR`ówna ciśnieniu 1948 mBAR`ów) - teraz przeładowanie jest mniejsze - ok do 2300 mBAR`ów (program na 2150 mBAR`ów). Chip również pomógł - większe ciśnienie + dynamiczniejsza jazda przegoniły sadzę Dzieki za wypowiedz ale u mnie nie ma w poblizu autobahnu a jak emeryt kolega nie jezdzi, czasem mam wrazenie ze za bardzo daje mu w dupe, ale on ma go od niedawna i zapieczone kierownice to uczynek poprzedniego emeryta
spanky Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 przy takich pomiarach lmm to filtr powietrza powinien wygladac jak stara skarpeta .... chyba jednak bedzie ddo wymiany ...
lukjar7 Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Opublikowano 28 Marca 2008 a wlasnie tu moje niedopatrzenie bo ten silnik to PD bo wczesniej pytałem czy kąt wtrysku jest dobry, przeciez tam sie ustawia synchronizacje wałka rozrządu w własnie powiedzcie mi co jest na pozycji drugiej w silnikach PD w 000 BS?? i czy przypadkiem katalizator na logach nie uwidacznia swojego zlego działania ??
spanky Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 w własnie powiedzcie mi co jest na pozycji drugiej w silnikach PD w 000 BS?? pewnie to samo co w 004 ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się