a4wroc Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 Witam!! zrobione Logi statyczne grupa 13 Czy koncowki wtryskow sa do wymiany wdg. logow wyraznie jedna daje za malo a reszta jest ok. Jezeli sie myle to niech ktos madry mnie poprawi Sunday,17,February,2008,19:33:56 028 906 021 CE ,,1.9l R4 EDC 00AG 0803, ,Group A:,'013,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4,,,,,,,,,, TIME,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,-2 to +2,TIME,,,,,TIME,,,, 0.01,-1.41,-0.21,-0.40, 0.38,-1.20,-0.12,-0.42, 0.78,-1.22,-0.16,-0.52, 1.18,-1.20,-0.07,-0.38, 1.58,-1.27,-0.16,-0.42, 1.98,-1.41,-0.33,-0.45, 2.38,-1.39,-0.26,-0.38, 2.78,-1.48,-0.31,-0.42, 3.18,-1.36,-0.12,-0.35, 3.61,-1.36,-0.05,-0.31, 4.07,-1.20,-0.02,-0.28, 4.51,-1.15,0.09,-0.21, 4.91,-1.18,-0.07,-0.35, 5.31,-1.08,-0.05,-0.42, 5.71,-1.01,-0.09,-0.45, 6.11,-1.18,-0.24,-0.47, 6.51,-1.20,-0.12,-0.33, 6.91,-1.20,-0.19,-0.38, 7.31,-1.20,-0.19,-0.42, 7.71,-1.25,-0.21,-0.42, 8.11,-1.27,-0.31,-0.47, 8.51,-1.32,-0.16,-0.38, 8.91,-1.22,-0.09,-0.28, 9.31,-1.20,-0.07,-0.33, 9.71,-1.13,0.07,-0.31, 10.11,-1.13,0.12,-0.19, 10.50,-1.18,0.19,-0.14, 10.90,-1.06,0.14,-0.24, 11.30,-1.04,0.00,-0.38, 11.70,-1.04,-0.05,-0.38, 12.10,-1.06,-0.12,-0.47, 12.50,-1.18,-0.26,-0.49, 12.90,-1.27,-0.19,-0.33, 13.30,-1.25,-0.28,-0.38, 13.70,-1.36,-0.28,-0.38, 14.10,-1.27,-0.02,-0.31, 14.50,-1.20,0.00,-0.33, 14.90,-1.22,-0.02,-0.35, 15.30,-1.18,0.05,-0.33, 15.70,-1.22,-0.09,-0.47, 16.10,-1.18,0.00,-0.38, 16.50,-1.18,-0.05,-0.38, 16.90,-1.18,-0.14,-0.49, 17.30,-1.32,-0.16,-0.56, 17.70,-1.36,-0.24,-0.52, 18.10,-1.34,-0.19,-0.47, 18.50,-1.34,-0.14,-0.47, 18.90,-1.36,-0.19,-0.49, 19.30,-1.51,-0.19,-0.42, 19.70,-1.36,-0.09,-0.38, 20.10,-1.15,-0.05,-0.42, 20.50,-1.27,-0.16,-0.54, 20.90,-1.22,-0.19,-0.59, 21.30,-1.32,-0.35,-0.61, 21.70,-1.44,-0.42,-0.56, 22.10,-1.44,-0.31,-0.52, 22.50,-1.46,-0.19,-0.38, 22.90,-1.32,0.00,-0.19, 23.30,-1.20,0.12,-0.28, 23.70,-1.25,0.00,-0.33,
lukjar7 Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 to jest korekcja dawek, czyli małe ciśnienie też wchodzi w grę
spanky Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 ewidentnie odstaje .. robic pomiar kompresji [albo zamienic wtryski miejscami] ... bedzie widomo czy wytrysk kaput czy motor ...
baskecior Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 Przecież korekcje są na minusie ... Pompa z jakiegoś powodu zdejmuje dawkę. Proponuję zacząć zabawę od podmiany wtrysków.
tomaszv8 Opublikowano 18 Lutego 2008 Opublikowano 18 Lutego 2008 "Ocena: wskazania jałowy bieg-regulacja równomierności obrotów 1 Układ wtrysku steruje regulacją równomierności obrotów. Układ rozpoznaje różnice mocy między poszczególnymi cylindrami (tolerancja części, rozkalibrowanie dysz wtryskowych, ciśnienie sprężania itp.) i przez selektywny rozdział dawek wtrysku wyrównuje je na jałowym biegu. 1 Rozpoznanie dokonywane jest na jałowym biegu przez sygnał obrotów silnika, który dostarczany jest do komputera sterującego jako 4 sygnały na jeden obrót wału korbowego. Jeżeli sygnały nadchodzą w równomiernym rytmie, oznacza to, że wszystkie cylindry wykonują równomierną pracę. Jeżeli jeden cylinder wykazuje słabszą moc, wał korbowy potrzebuje dłuższego czasu na następną połowę własnego obrotu. Inaczej przyspiesza wał korbowy cylindra wykazujący większą moc, dlatego potrzebuje krótszego czasu. 1 Jeżeli komputer sterujący rozpozna odstępstwo, wówczas dany cylinder natychmiast zasilany jest większą lub mniejszą dawką wtryskiwanego paliwa, aż silnik będzie ponownie pracować równomiernie. 1 + do mg/skok: każdy cylinder wykazujący mniejszą moc zasilany jest większą ilością paliwa. 1 − do mg/skok: każdy cylinder wykazujący większą moc zasilany jest mniejszą ilością paliwa." Ja bym zamienił wtryski z 1 i 4 cylindra i zrobił odczyty. Inna sprawa, że odczyt nadal mieści się w granicach tolerancji.
Mario_gs Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Witam, pozwolicie ze podepne sie do tematu... Otoz ostatnio zaobserwowałem u siebie dosc spore dymienie na czarno z auta podczas np. wyprzedzania... Zrobiłem logi statyczne na O13 i oto wyniki... Mam pytanie: Czy wtryskiwacze do wymiany... ;( Czy moze jeszcze są jakieś dane potrzebne aby to ustalić? Z góry dziękuję i PZDR
GRazny Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 no niby norma - bo jest do 2,8 (?)... ale różowo nie jest... miałem kiedyś coś takiego jak sobie zalałem Ultimate'a (pewnie zbieg okoliczności)... może narazie spróbuj pojeździć na innych paliwkach... i mimo wszystko polecam STP do czyszczenia wtrysków...
Mario_gs Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Troszkę jednak mnie niepokoi wartość 0,07-9... chwilke wczesniej bylo -0,05 itd... Czy to w normie ze 2 są powyżej 1 a jeden prawie 0? Co do paliwka - zawsze shell i zawsze dodatek do wtrysków... Za pare dni znow mi się ropka skonczy, znow zaleje na maxa i dodam preparacik do wtrysków... Zrobię logi i zobaczymy. A może z przewodami cos nie tak? Mozna to sprawdzic? Ciężko jest samemu wykręcić wtrysk? A może zalać v-powera? Sorki za tyle pytań, ale jakoś same rodza mi sie w glowie.. ... A może powinien być silnik rozgrzany )
GRazny Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 no silnik raczej powinien być rozgrzany
Mario_gs Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 THX.. Hahaha no to zonk po nocce... Jak jutro wroce z nocki to sprawdze od razu...
przemik Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Korekcje są w plusie.... powtorz pomiar na goracym silniku i na nowym paliwie...
Mario_gs Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Zrobilem narazie pomiary na goracym silniku... Nie jest dobrze. Oto one: Zobaczymy co da zmiana paliwa, ale obawiam się ze nic... Wszelkie sugestie mile widziane... Pozdrawiam
Mario_gs Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 A mozna troszke dokladniej? Troszkę więcej informacji co widać z tych pomiarów?
GRazny Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 jeździć i dać sobie spokój... nie ma tragedii dopóki buda nie trzęsie :>
Mario_gs Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witam ponownie.. Zalalem do pelna na shellu Dieselka extra (nie v-power) dolałem dodatek do ropy shella, zrobiłem logi - oto one: Czy mozna powiedzec cos wiecej na temat wtrysków? PZDR[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2009, 17:01_________________________________________________Witam, od jakiegoś czasu po zalaniu preparatów (różnych ) do czyszczenia wtrysków oraz v-powera wszystko wróciło do normy... Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się