Xris Opublikowano 4 Września 2011 Opublikowano 4 Września 2011 Witam Mam problem z ładowaniem a raczej z jego brakiem... Tydzień temu 1km przed domem oświeciła się kontrolka, wyciągnąłem alternator, wymieniłem łożyska bo były już troszke zużyte, sprawdziłem wirnik i stojan są OK, diody sprawdzone - wydają się dobre, regulator dobry (miałem nowy na podmiankę) i ładowania jak nie było tak nie ma... Mam pytanie, czy możecie mi napisać co ma się pojawić na złączach alternatora? B+ to wiadomo kabel od rozrusznika i akku a D+ i DF? (dobre oznaczenia podałem?) ps. szukałem ale nie znalazłem odp na pytanie Dzięki za szybką odpowiedź
markus85 Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 Nie bardzo rozumiem co ma się pojawić, jeśli altek jest dobry to powinien na grubym przewodzie przykręconym nakrętką być +, czyli napięcie jakie daje, mase łapiesz z byle skąd, i widzisz czy ładuje a jeśli ładuje to ile. Miernik w dłoń i chwila moment będziesz wiedział czy na pewno jest ok.
Xris Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 to ja wiem... chodzi mi o pozostałe 2 kabelki (1 niebieski na wsówce przy regulatorze i drugi czarny z oczkiem przykręcany nakrętką M4 do mostka prostowniczego) jak odpalę to altek nic nie ładuje, na niebieskim kabelku jest napięcie takie jak na akku a na tym czarnym z oczkiem jest jakieś dziwne napięcie 0,9V i to mnie zastanawia czy nie powinno tam być +12V...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się