[B6 ALT] Rozrząd, łańcuch czy pasek ?
0

    23 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam moze ktos napisac czy w a4 b6 2,0 ALT w sklad rozrzadu wchodzi lancuch czy pasek ?

    i ile moze kosztowac wymiana rozrzadu wraz z czesciami ?

    z gory dziekuje

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    100 % Pasek nie żaden łańcuch.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    rozrząd (pasek już ze wszystkim i pompa) w granicach 300 złotych. Robocizna zależy od mechanika

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    300 zł a co to za badziew powiedz mi kolego ?? chińszczyzna jakaś ?? [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 13:46_________________________________________________A napinacz hudrauliczny który lubi pociec to brałeś pod uwage ?? Bo chyba nie, a rozdząd to nie zabawka tylko robić to robić raz a konkretnie a nie ze by zaraz znów to rozbierać i koszta robić sobie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    a powiedz cie mi czy 1300 zl to duzo za rozrzad i robocizna ?

    prosze o szybka odpowiedz bo czas nagli i musze sie zdecydowac

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    1300 zł to bardzo duzo i ktoś z Ciebie rżnie dobrze. [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 14:27_________________________________________________Jeśli jesteś zainteresowany zakupem to zapraszam cię na provi do mnie i wszystko Ci powiem co i ile.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    300 zł a co to za badziew powiedz mi kolego ?? chińszczyzna jakaś ?? [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 13:46_________________________________________________A napinacz hudrauliczny który lubi pociec to brałeś pod uwage ?? Bo chyba nie, a rozdząd to nie zabawka tylko robić to robić raz a konkretnie a nie ze by zaraz znów to rozbierać i koszta robić sobie.

    nie pamiętam już firmy, mechanik skądś zamawiał, akurat to było do Passata ale to ten sam silnik. W każdym razie firma to na pewno nie MAXGEAR :> zestaw obejmował:

    - pasek

    - rolke

    - właśnie ten napinacz hydrauliczny

    - pompe wody i coś jeszcze

    wyszło coś koło 300 zł + robocizna

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jestem pod wrażeniem tej ceny, bo pracuje w firmie z częsciami i jedyne co w takiej cenie możnakupić to dziadostwo jakies,

    a tak po za to pominięty jest jeden element

    Pasek to -raz

    Rolka prowadzącą - to dwa

    Rolka napinająca -to trzy

    NApinacz hydrauliczny -to cztery ( nie zawsze wymienia się ale warto sprawdzić czy sie nie poci jeśli koszt nie wielki zalecam wymianę bo później znów trzeba rwać rozrzą a nikt tego za darmo nie zrobi)

    Pompa Wody -to pięć

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiem kolego naprawdę, ja się nie zajmuje tym - po prosto odstawiliśmy auto i na tyle był rachunek za części :) Mechanik wspomniał tylko o tym że nie będzie to szit pokroju maxgear itd

    a tak po za to pominięty jest jeden element

    właśnie napisałem że coś tam jeszcze było na fakturze, tylko nie pamiętałem co.

    A jaki jest koszt u Ciebie i na jakich częściach?

    Tak czy siak 1300 zł to dużo za dużo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie na podzespołach m.in Ruville, bądz INA - luk pompa powiedzmy DOLZ bądz Ruville Metelli pasek Contitech Deyco ale koszt 1300 zł to za***iście duzo. ktoś się ceni.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no cenia sie i to w norauto 1300 zl z robocizna xd , dzwonilem do serwisu audi bielsko biala i wolaja tam 1370 zl z robocizna ale trzeba czekac 10 dni bo niemaja rozrzadu i musza sciagac z niemiec ale jaja

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam

    Po przeczytaniu tego postu zainteresowałam się tematem napinacza hydraulicznego ma ktoś jakiś rysuneczek lub nr częsci, bo u mnie podczas wymiany rozrządu pewnie nie był wymieniany ten napinacz chyba że jest w zestawie naprawczym.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kolego wlasnie jestem po wymianie rozrzadu w swoim 2.0 ALT.

    Czesci firmy INA,pasek chyba Dayco.

    -Pompa wody

    -pasek

    -rolka napinajaca

    -napinacz hydrauliczny

    Komplet rozrzadu jak sie nalezy.

    Same czesci cos ok 700zl + do tego zobocizna.

    Mnie moj mechanik za robocizne (wymiana rozrzadu,komplet kolckow hamulcowych,wymiana uszczelki pod klawiatura,wymiana jakiegos tam oringu,wymiana pompy paliwa) koszt robocizny 300zł.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W silniku ALT jest i pasek i łańcuch :naughty: Po 120 tys. (zalecane często co 90tys) należy wymienić pasek, rolkę, napinacz i pompę wodną. Cena za części u mnie w mieście(GATES, INA, SKF) ok. 400zł. Napinacz hydrauliczny (tłumik drgań) należy sprawdzić i niekoniecznie od razu wymieniać. Z tym że jak napisałem jest i łańcuch. A znajduje się on pod pokrywą głowicy. Rozrząd paskiem jest przekazywany na wałek zaworów wydechowych a z niego poprzez łańcuch i wariator znajdujący się pod pokrywą głowicy przekazywany jest na drugi wałek zaworów ssących. Łańcuch wraz z napinaczem należy wymienić gdy hałasuje.

    Jeśli chodzi o wymianę paska jest prosta, problem w tym że trzeba zrzucać cały przód z chłodnicami.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    problem w tym że trzeba zrzucać cały przód z chłodnicami.

    Ale mi problem . 30 min max . A później silnik jak na stole , dostęp idealny , a nie przeciskać się miedzy buda a silnikiem . Ja tam wole rozebrać przód niż kaleczyć ręce i ściągać poduszki silnika .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    nic nie trzeba wyrzucac, popuszczasz na srubach i odchylasz wystarczajado duzo aby caly rozrzad bez problemu wymienic :D i nic tez nie trzeba sobie kaleczyc:D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja płaciłem 1200zł za rozrząd + nowy płyn chłodnicy ori + pasek wielorowkowy .

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja płaciłem 1200zł za rozrząd + nowy płyn chłodnicy ori + pasek wielorowkowy .

    witaj ja 1277 zl z plynem[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 21:29_________________________________________________

    Ja płaciłem 1200zł za rozrząd + nowy płyn chłodnicy ori + pasek wielorowkowy .

    witaj ja 1277 zl z plynem

    chcialem jeszcze zapytac co sadzicie o czesciach tej marki ?

    pompa wody marki hepu

    pasek continental

    rolki Ruville

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja płaciłem 1200zł za rozrząd + nowy płyn chłodnicy ori + pasek wielorowkowy .

    Zrobiłeś to w ASO? Bo ja w ASO zapłaciłem za wsio 1300 zł, więc nie wiem czy taka oszczędność :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja płaciłem 1200zł za rozrząd + nowy płyn chłodnicy ori + pasek wielorowkowy .

    Zrobiłeś to w ASO? Bo ja w ASO zapłaciłem za wsio 1300 zł, więc nie wiem czy taka oszczędność :)

    Nie nie robiłem tego w ASO i nie miałem zamiaru oszczędzać ,po drugie nie uważam ASO lepsze od porządnego mechanika to nie wiem czym tu się szczycić :>

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy