[B5 AJM] Uszczelka pod głowicą

    16 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam od dluzszego czasu zmagam sie z wyciekiem oleju, trudno zdiagnozowac wyciek. Zaczlo sie od egr ktory jest juz ok, teraz pompa vacum prawdopodobnie leje i po sladach widac ze uszczelka pod glowica puszcza olej, i mam pytanko z tym zwiazane, mechanik mowi ze uszczelka do roboty z tym ze niema zadnych innych objawow jak ten olej. Plynu nieubywa, oleju nieprzybywa, weze miękkie, auto pali od strzala, moc ok, pod korkiem zero mazi. Kurde jakie sa jeszcze tego objawy bo naprawde niewiejm co juz z tym robic. Pozdro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a nie leci z pod pokrywy zaworów?? bo to czasami wyglada jak z pod głowicy :mysli:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    lecialo. Ale to juz tez uszczelnione. Rece opadaja

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wyczysc dokladnie silnik i obserwuj gdzie sie pokaze olej.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    no wlasnie drogi raz bede to robil i zobacze. Pozdro

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdź ciśnienie na każdym z cylindrów i będziesz wiedział :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    kolego a jakie ma byc ? cisnienie sprawdze vag-iem tylko ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Cisnienia na cylindrach nie sprawdzisz vag-iem,jest do tego inny przyzad,szkoda Ci sprawdzac cisnienia na cylindrach bo i tak nic nie pokaza.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam od dluzszego czasu zmagam sie z wyciekiem oleju, trudno zdiagnozowac wyciek. Zaczlo sie od egr ktory jest juz ok, teraz pompa vacum prawdopodobnie leje i po sladach widac ze uszczelka pod glowica puszcza olej,

    a zidentyfikowales miejsce w ktorym pojawia sie olej?

    byc moze to olej napedowy, cieknacy z peknietej lub zle uszczelnionej tandempompy?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    narazie zakupilem nowa uszczelke do pompy vacu, jutro biore sie do roboty i zobaczymy efekt, juz bialej goraczki dostaje przez te auto[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 22:39_________________________________________________jak jest walnieta uszczelka pod glowica to zawsze sa jakies jej objawy typu oleju przybywa albo plynu ubywa czy nie ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    narazie zakupilem nowa uszczelke do pompy vacu, jutro biore sie do roboty i zobaczymy efekt, juz bialej goraczki dostaje przez te auto[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 22:39_________________________________________________jak jest walnieta uszczelka pod glowica to zawsze sa jakies jej objawy typu oleju przybywa albo plynu ubywa czy nie ?

    nie,

    moze ubywac oleju.

    ubywac plynu,

    moga byc przedmuchy miedzy cylindrami..

    przyczyn ubytku oleju rowniez moze byc peknieta glowica.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    pisze tutaj gdyz nie chce zasmiecac forum a mianowicie pisalem w innym temacie ze dziwnie smierdzi spalinami z mojego auta i tak sie zastanawiam ze moze to plyn chlodniczy sie jakos spala lub cos ale ponoc by kopcil na bialo czy cos a u mnie nie kopci poza tym majonezu z racji mieszajacego sie oleju z plynem w silniku nie ma. W zbiourniczku tez nie ma sladow oleju ale martwi mnie to ze ubywa bardzo powoli plynu chlodniczego i nie wiem co sie z nim dzieje. Tak sobie nawet pomyslalem ze moze gdzies plyn kapie z jakiegos weza na silnik i pod wplywem temperatury paruje i stad ten smrod i powolne ubywanie plynu :kwasny:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zobacz dokładnie czy nie masz wycieków z węży, następnie pojeździj trochę autem 120 - 130 km/h i zobacz czy nie ubyło płynu.

    Po jeździe sprawdź czy węże są twarde.

    Jak twarde, uszczelka.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    koledzy co to znaczy ze weze sa twarde ? przeciez one sa elastyczne i same z siebie sa twarde

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jak weze wodne bedziesz mial twarde to znaczy ze uszczelka pod glowica kwalifikuje sie do wymiany.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    weze nie sa twarde

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy