pampek177 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 witam serdecznie nie wiem czy juz w dobrym dziale pisze swoja wypowiedz , jeśli nie to przepraszam na wstępie i chciałbym zęby wiele osób to przeczytalo i doradzilo co robić bo jestem mega zdruzgotany..... ;( Moja przygoda z a4 1.9 tdi 110 km rozpoczela sie Pol roku temu kupiłem ja w zimie były temperatury ujemne itt samochód został sprowadzony z loch przebieg 213 000 na 90% orginalny w tym momecie mam 225 000 gdy kupilem auto na wstepie zminilem wszystkie paski napinacze oleje filtry rozrzad pompe wody wszystko na zamiennikach lecz nie z niskiej a wysokiej polki bo nigdy nie oszczedzalem na aucie z czasem zauwazylem ze ma zamontowanego jakoegos boksa w kokpiecie mam dwa poziomy regulacji wypaczony jeden program i drugi . gdy go wlacze auto staje sie zrywniejsze itd mniej pali ale kopci troche. ale nie o tym mowa gdy zrobilo sie cieplo zaczelo szarpac silnikiem no to do mechanika diagnoza dwumas , pomyslalem ze przy tym przebiegu to mozliwe sprzeglo bylo twarde wysoko bralo wiec dzis te sprzeglo zminilem z kolem dwumasowym okazalo sie ze dwumas jest mozna powiedziec idealnym stanie ale i tak go zminilem na nowy nowe sprzeglo docisk itd komplet jednym slowem. ale coz z tego dalej nim szarpie i dzis mi rece opadlu szarpie nim na biegu jalowym dzwignia lewarka biegow drga itd . dzis robilem taki test stalem na postoju wolne obroty , lewarek w pozycji luz i dotykalem minimalnie gazu i raz jad dodalem oboty spadly tam gdzie maja byc i auto ustalo potem znowu dodalem gazu i znowy szarpalo i tak w kolko . gdy np odpale auto rano teraz jest po 15 stopni odpalam auto jade do pracy nie szarpie nawet jak sie zagrzeje do 90 stopni ale po dluzszej jezdzie znowu szarpie a teraz jak bylo lato po 30 stopni odpalilem i odrazu szarpalo lewarkiem silnikiem po porstu wiekrze drgania dzis znowu bylem u mechanika zrezygnowany i zminil mi obroty jalowe na 9000 obrotow chyba jkos tak i minimalnie nim trzesie ale wiem ze to tylko takie zludne wrazenie naprawienia tego . prosze o wielka pomoc . ps jak by ktos chcial dwumasa w dobrym wrecz idealnuym podobno stanie to mam. prosze o pomodz dziekuje
pampek177 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 ciezko mi powiedziec cholera hm
Wihajster Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 zrób logi statyczne ale obstawiam plecionke wydechu masz do wymiany...
pampek177 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 coz moge jeszcze dadac o gdy kupilem go w zimie zadnych problemow z takimi rzeczami nie bylo tylko jak sie zrobilo cieplo to te objawy mam
Wihajster Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 coz moge jeszcze dadac o gdy kupilem go w zimie zadnych problemow z takimi rzeczami nie bylo tylko jak sie zrobilo cieplo to te objawy mam bo własnie w lecie to jest najbardziej odczuwalne
pampek177 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 a mozna ja w jaki kolwiek sposob sprawdzic czy tylko wymiana i modlenie sie czy to bedzie to? cholera no dzis wydalem 2 000zl sam wiesz jak jest z pieniedzmi
Wihajster Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 a mozna ja w jaki kolwiek sposob sprawdzic czy tylko wymiana i modlenie sie czy to bedzie to? cholera no dzis wydalem 2 000zl sam wiesz jak jest z pieniedzmi plecionka kosztuje grosze i trzeba bylo zacząć od tego a nie wydawać na nowe sprzęgło i dwumasa nie potrzebnie :gwizdanie:
lukaseq1 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 audi kosztuje OT w dziale technicznym
pampek177 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 sprzeglo i tak mialem do wymiany . a dwumasa wyminilem dla swietego spokoju bo myslalem ze byl przyczyna
shelby Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 Plecionkę możesz sprawdzić w ten sposób. Trochę prymitywny ale zwykle jest pomocny w diagnozie. Niech ktoś położy nogę i lekko naciśnie na końcówce wydechu przy zapalonym silniku a Ty siedź w środku i obserwuj ewentualne zmiany.
pampek177 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 no tak a jesli ktos nasisnie i drgania ustapia to plecionka na 100% ? z tego co widzialem ona jest tak jakby tam na stale wiec trzeba ja wyciac i wspawac ? duzo wymiana takiej czesci ? jesli chodzi o robocizne? sama plecionka okolo 100 zauwazylem
shelby Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 W serwisie wymieniają chyba razem z katalizatorem ale zwykły tłumikarz wytnie i wspawa ci to za 100-200zł. Ja zapłaciłem 150zł (robocizna+części)
Musashi Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 sprzeglo i tak mialem do wymiany . a dwumasa wyminilem dla swietego spokoju bo myslalem ze byl przyczyna wraz ze sprzeglem warto wymienic dwumasa. z reguly wytrzymuja podobnie. gdybys wymienil samo sprzeglo i tak niedlugo dwumas by sie odezwal wtedy robota platna 2x... zrob tak jak Wihajster pisal, zrob logi statyczne ( gdy telepie), wrzuc tutaj. prawdopodobnie jednak to plecionka.
Wihajster Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 tak wycina sie i wspawuje.Przy uszkodzonej plecionce przy wyzyszych tem sa własnie drgania wydechu i lewarka
pampek177 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 zgadza sie panowie ale gdy otworze maske silnik ma duze wibracje trzesie nim tak moze nie bardzo ale jednak nim troche rzuca
pampek177 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 jedna od strony turbiny wyminiona od strony kiedowcy nie bo mechanik uznal ze jest ok[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 21:05_________________________________________________no wiec czarna magia nikt nic nie wie na dobra sprawe
danielom Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 chlopie zmień se te plecionke jej koszt to 50zł + robota i uwierz ze przestanie Ci telepać. jesli widzisz latajacy lewarek na postoju to bedzie to, mowili Ci chlopaki niech Ci ktos nacisnie stopa na wydech i sie uspokoi. mialem to samo, nie zadawaj wiecej pytan tylko zajmij sie zrobieniem tego a bedziesz mial spokoj. pozdro[br]Dopisany: 07 Wrzesień 2011, 22:36_________________________________________________ zgadza sie panowie ale gdy otworze maske silnik ma duze wibracje trzesie nim tak moze nie bardzo ale jednak nim troche rzuca Bo to TDI a nie PB, nie szukaj dziury w calym tylko zacznij od tego co Ci sie proponuje.
sanchez30 Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Słuchaj Pamkek, miałem bardzo podobny problem, również zrobiłem jak Ty wymieniłem koło i sprzęgło i dalej się telepotało, myslałem ze poduszki pod silnikiem, i wiesz co sie okazało po 4 miesiącach jazdy od wymiany sprzęgła rozsypała mi sie turbina w drobny mak ;( Oczywiście wymienił mi kumpel na regenerowana mam go 3 dni po wymianie turba i wydech dalej trzepie ale lewarek już nie, wiec może warto by było sprawdzić w jakim stanie jest turbina, w moim AJM-ie to chyba ona powodowała to walenie lewarkiem pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się