Gość MACHINE Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 Jak w temacie, usunąłem znaczki i na brzegach w miejscu po starych znaczkach zostały mi śladowe ilości kleju, czym to usunąć nie uszkadzając lakieru ? Pytanie banalne, ale nie umiem tego dopucować i niewiem czym to najlepiej zrobić :neutral: ... [ Dodano: 2006-10-03, 18:53 ] Chyba to miałem umieścić w kategorii stylizacja, sorry za pomyłkę :!:
Pikuś Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 MACHINE, sproboj czyms przypolerowac, a jak nie to sa specjalne koncowki do wiertarek z gumy. Tylko trzeba nimi delikatnie bo mozesz przytrzc lakier. Slad i tak zostanie jesli sie dokladnie przyjzysz.
pet3r Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 sprobuj obojetnych dla lakieru preparatow do usuwania np smoly, owadow czy innych zabrudzen. wybierz odpowiedni srodek, zeby nie zmatowic lakieru!
Radek321 Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 Są specjalne zmywacze do takich spraw
Gość rob Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 spróbuj benzyną ekstracyjną
Gość MACHINE Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 OK, czyli jednak nie ma "domowego" sposobu na to. Chyba kupię coś do zmywania smoły jak pisał Pet3r lub tą benzynę ekstracyjną... Dzięki za odpowiedzi :!:
bratpit Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 Ja kiedys na A6 zmywałem benzynką ekstrakcyjna a później przepolerowałem tempo i po znaczkach śladu niebyło
Pikuś Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 po znaczkach śladu niebyło Jakos mi sie nie chce w to wierzyc. :razz: Ja mam po zerwaniu znaczkow i przejechane papierem przed malowaniem, a i jak sie czlowiek przyjzy to widac.
bratpit Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 po znaczkach śladu niebyło Jakos mi sie nie chce w to wierzyc. :razz: Ja mam po zerwaniu znaczkow i przejechane papierem przed malowaniem, a i jak sie czlowiek przyjzy to widac. Hmm kolor ciemna butelkowa zieleń i naprawde po usunięciu niebyło widać może jakbym się mocno przyjżał. A może miałeś przyklejane znaczki na jakiś nie ori klej
Pikuś Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 bratpit, znaczki byly przyklejone na tasme dwustronna, czyli chyba tak jak z fabryki. Na pierwszy rzut oka nie widac i nie pod kazdym katem. Kolorek tez mam zilony ale jasniejszy. Ale czy to wazne. :mrgreen:
dziarule Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 Hmm jak bylem w Chorwacji nakapalo mi na auto sporo zywicy jak by ktos wiadrem je oblal... miejscowi poradzili mi do tego olej uniwersalny taki jak do frytek troche roboty bylo ale nie chcialem uzywac benzyny w trosce o lakier... ostatnio w oplu oderwalem listwy i tez mi zostal taki klej ktory tez zalatwilem olejem
pet3r Opublikowano 4 Października 2006 Opublikowano 4 Października 2006 po znaczkach śladu niebyło Jakos mi sie nie chce w to wierzyc. :razz: Ja mam po zerwaniu znaczkow i przejechane papierem przed malowaniem, a i jak sie czlowiek przyjzy to widac. zalezy to od wieku auta i czy auto bylo garazowane, itp. jesli bylo wystawione na dzialanie warunkow atmosferycznych, to lakier na calej karoserii zniszczyl sie szybciej, natomiast pod znaczkami byl chroniony i pewnie mial delikatnie inny odcien Sorry za OT
Pikuś Opublikowano 4 Października 2006 Opublikowano 4 Października 2006 jesli bylo wystawione na dzialanie warunkow atmosferycznych, to lakier na calej karoserii zniszczyl sie szybciej, natomiast pod znaczkami byl chroniony i pewnie mial delikatnie inny odcien Nie chodzi o odcien, bo przeciez bylo pomalowane, a widac poprostu ranty znaczkow. Tak jakby znaczki sie odcisnely.
Gość MACHINE Opublikowano 4 Października 2006 Opublikowano 4 Października 2006 No właśnie na rantach są resztki lekko stwardniałego kleju. Dziarule olej niestety nie pomógł....
platiniumm Opublikowano 4 Października 2006 Opublikowano 4 Października 2006 Ja kiedys na A6 zmywałem benzynką ekstrakcyjna a później przepolerowałem tempo i po znaczkach śladu niebyło dokladnie tak i nie ma sladu a jsli rozni sie odcien lakieru to urzyc tempo na wiekszej czesci klapy
wojtas-audi Opublikowano 4 Października 2006 Opublikowano 4 Października 2006 Tak jak koledzy pisza - najpierw benzyna ekstrakcyjna a pozniej tempo, u mnie tez na poczatku byly slady, ale jak zrobilem to benzynką i tempo to nie ma sladu :mrgreen:
Gość Tomboy Opublikowano 4 Października 2006 Opublikowano 4 Października 2006 ja usuwałem resztki kleju takim preperatem - POLECAM http://allegro.pl/item129389548_emtec_plyn_do_usuwania_etykiet_naklejek_200ml.html
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 5 Października 2006 Opublikowano 5 Października 2006 a mi ładnie zeszło. Większość ze znaczkiem a reszta przetarłem bezyną ekstrakcyjną i po kłopocie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się