Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Tryb awaryjny, brak błędów, log 011


Sysiek

Rekomendowane odpowiedzi

auto kilka tyg wczesniej przed uszkodzeniem gruchy, bylo logowane i trzymalo parametry.

wczoraj mialem przejmnosc jazdy i wszystko wrocilo do normy.

jedynie mozna byc tutaj podregulowac co by szybciej cisnienie zadane osiagalo

Autko jest po modyfikacji, nie trzyma kompletnie założonego ciśnienia po 2RPM, a to aż 2,4xxMbar na T w AKN jest to moim zdaniem dużo, nie wiem jak ogólne logi... zobaczymy czy w ogóle da się naprostować sprawę, lecz T tego nie dźwiga (czy to T czy coś innego to teraz wróżenie). Z tego co widzę AKN lata po Rogalu już ponad rok, do tego nie wiem jak. Generalnie nie komentuje tego ile ma żądania, lecz to że w 2,5 TDi AKN jest chybione gen jaki ma na modyfikacje sterownik w AKN jest b.słaby ze względu na VP44, Turbo z natury jak dziadek po zawale. B.dobrze wiem jak uchetać na podobnym wykresie T w AKE, a co dopiero w AKN.

Reszta to wstrzymanie się do logów...

Próbowałeś, jeździles... a wykres mówi co innego, co do uzyskania szybszego cisnienia (...) jest to na razie przepaśc

tttq.jpg

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed zmiana gruchy turbo uzyskiwalo wczesniej cisnienie zadane,ale pozniej wstawalo.podobno mechanik cos ruszal przy sztandze byc moze wina lezy po tej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przed zmiana gruchy turbo uzyskiwalo wczesniej cisnienie zadane,ale pozniej wstawalo.

Jedno przeczy drugiemu więc jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sztomel, logi z przed wymiany gruchy jak jeszcze stara dawala rade.

http://vaglog.rtnet.pl/kusmierski.krzysztof_57209.html

Widac na nich o co chodzi Piotrkowi ze przy 2k oborotow na nowej sztandze masz 0.8 bara doladowanie a na starej 0.5 bara z tym ze na nowej sztandze zadane doladowanie uzyskuje dopiero przy ok 2.7k oborotow a na starej przy ok 2.4k oborotow.

auto kilka tyg wczesniej przed uszkodzeniem gruchy, bylo logowane i trzymalo parametry.

wczoraj mialem przejmnosc jazdy i wszystko wrocilo do normy.

jedynie mozna byc tutaj podregulowac co by szybciej cisnienie zadane osiagalo

Autko jest po modyfikacji, nie trzyma kompletnie założonego ciśnienia po 2RPM, a to aż 2,4xxMbar na T w AKN jest to moim zdaniem dużo, nie wiem jak ogólne logi... zobaczymy czy w ogóle da się naprostować sprawę, lecz T tego nie dźwiga (czy to T czy coś innego to teraz wróżenie). Z tego co widzę AKN lata po Rogalu już ponad rok, do tego nie wiem jak. Generalnie nie komentuje tego ile ma żądania, lecz to że w 2,5 TDi AKN jest chybione gen jaki ma na modyfikacje sterownik w AKN jest b.słaby ze względu na VP44, Turbo z natury jak dziadek po zawale. B.dobrze wiem jak uchetać na podobnym wykresie T w AKE, a co dopiero w AKN.

Reszta to wstrzymanie się do logów...

Próbowałeś, jeździles... a wykres mówi co innego, co do uzyskania szybszego cisnienia (...) jest to na razie przepaśc

tttq.jpg

pozdrawiam.

Auto na sofcie zrobilo juz ponad 30k i wiekszych problemow nie bylo.

Jak jezdzi, przed wymiana gruchy zaczynalo jechac od 2.3k obrotow dopiero, teraz ze ciagnie czuc juz od 2.1k obrotow, napewno sie dol poprawil i to znacznie do tego co bylo wczesniej.

To ze gruszka padla nie jest spowodowane napewno przez soft, nie oszukujmy sie, turbo ma tyle lat co auto, nic nie jest wieczne, wkoncu kiedys musi pasc, znam przypadek ze grucha w nowej turbinie BRD padla po ok 10k km ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sysiek jak robiłeś ten log Nd011, z którego zrobiłem wykres. Miałeś but w podłodze? :) bo z tego co widać raczej było [odpuszczenie gazu przy 1,9 RPM], co widać po spadku żądania z ECU. Może popraw log jak i zrób resztę, nie piszę że gruszka padła po modyfikacji, lecz to że jak Sam wspomniałeś kiedyś T zawsze powie dość, a do tego wziąć pod uwagę Turbo AKN, które musi produkować 2,4xxx mBar co widać na "pstryk". Jeżeli ją szanujesz pomimo koksu trochę pojeździ, ale nie długo.

BRD to jeżdzącą loteria :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...