Sysiek 0 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Tak jak w temacie, wsiadlem do autka zagrzalo sie chce pogonic a tu nie jedzie, patrze we wsteczne lusterko zero chmury. Nawrot do domu po Vaga zero bledow. Log 011 (tylko do 3.3k) http://vaglog.rtnet.pl/kusmierski.krzysztof_56781.html Po ponownym podpieciu Vaga wyskoczyl blad 00575 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Turbo wcale nie pompuje. Sprawdź czy dochodzi podciśnienie do gruchy przy turbo albo podepnij kawałek wężyka bezpośrednio z trójnika co idzie pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców do gruchy przy turbo i wtedy zloguj dynamicznie grupę 011 do 2.500 obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysiek 0 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Podcisnienie dochodzi, jezeli bedzie trzeba to postaram sie zrobic logi tak jak piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 ysiek, jeśli podciśnienie dochodzi do turbo to turbo masz do wywalenia, wiesz czamu - bo turbo nie dmucho w piz*.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysiek 0 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Tyle to i ja widze ze nie dmucha, chodzi o konkretne zdiagnozowanie przyczyn dlaczego turbo nie dmucha. Wyrzucic turbo i wstawic kolejne to nie problem, gorzej jak sie okaze ze to nie to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 To wrzuć od razu logi grup 003 z 011 i 008 z 010 bo jeśli podciśnienie dochodzi (w co wątpię) to chyba rura dolotu powietrza doładowanego spadła albo czujnik ciśnienia się uwalił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 wystarczy sam log 010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysiek 0 Opublikowano 11 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Dla zaspokojenia wszystkich nastepujace logi Basic 11 http://vaglog.rtnet.pl/kusmierski.krzysztof_56807.html Dynamiczne 3 i 11 http://vaglog.rtnet.pl/kusmierski.krzysztof_56808.html Dynamiczne 8 i 10 http://vaglog.rtnet.pl/kusmierski.krzysztof_56809.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Zmienna geometria ani drgnie a kierownice spalin ustawione są w pozycji minimalnego doładowania więc albo nie ma jednak podciśnienia albo turbo jest uszkodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysiek 0 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Gruszka do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Nic nie wymieniaj. Sprawdz dokladnie przewody ukladu podcisnienia - przedmuchaj sprezonym powietrzem lub wymien oraz sam zawór N75. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Nic nie wymieniaj. Sprawdz dokladnie przewody ukladu podcisnienia - przedmuchaj sprezonym powietrzem lub wymien oraz sam zawór N75. Pzdr podcisnienie jest.moim zdaniem grucha jest zacieta,ogladalem to pod maska,mowilem to syskowi w sobote.dzisiaj mial byc u mechanika od TDI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sysiek 0 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Gruszka wymieniona na nowa a o to efekty http://vaglog.rtnet.pl/kusmierski.krzysztof_57198.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Efekt jest ale jaki - turbo osiąga zadane ciśnienie dopiero przy 2800 obrotach Mechanik tego nie widział ? Dodam jeszcze tylko tyle, że nie spodziewałbym się takiej usterki w A4 gdzie grucha jest montowana nad turbosprężarką u góry silnika. W samochodach z silnikiem poprzecznie montowanym koncernu V.A.G z gruchą skierowaną w dół silnika pod turbosprężarką to owszem - bardzo częsta usterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 dla mnie dziwne jest tutaj to ,ze przy 2tys ma ten 1bar ,ale dalej przy 2,5tys tez jest ten 1bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Pokaz wszystkie logi dynamiczne tego samochodu. Auto jest po modyfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejf 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Pokaz wszystkie logi dynamiczne tego samochodu. Auto jest po modyfikacji. Przemik, "ahoj" jak to witają się z za burty modyfikacja: AKN 008Nd - 55.5 mg 011Nd - 2448mBar/2RPM Leciutko zrezane, na oko... Wypowiem się po wglądzie po wszystkich logach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 auto jest od Rogala,wykres na forum wisi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grejf 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 auto jest od Rogala,wykres na forum wisi To że jest od Witka, nie oznacza że AKN zniesie długo taki czy inny soft, bez upodlenia osprzętu w niedługim czasie. [temat rzeka], lecz co do 2,5 TDi standard. Jakbyś mógł poprowadzić do tego wykresu, nie mogę znaleźć. Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 ze niby gruszka padla od modyfikacji?bo nie bardzo rozumiem to co napisales... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=164298.0 auto kilka tyg wczesniej przed uszkodzeniem gruchy, bylo logowane i trzymalo parametry. wczoraj mialem przejmnosc jazdy i wszystko wrocilo do normy. jedynie mozna byc tutaj podregulowac co by szybciej cisnienie zadane osiagalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się