Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Silnik APU czy AEB


Zadymiacz

Rekomendowane odpowiedzi

podpowiedzcie czym sie rozni silnik o oznaczeniach APU a AEB który najlepiej kupic czy nie gr a roli czym to się rożni?

chodzi o silnik 1.8 TURBO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpowiedzcie czym sie rozni silnik o oznaczeniach APU a AEB który najlepiej kupic czy nie gr a roli czym to się rożni?

chodzi o silnik 1.8 TURBO

obydwa beda smigac :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle to i ja wiem klego ale czym to sie rozni mniej wiecej pi razy oko

symbolem :decayed: AEB jest starszy.Jako pierwszy 1.8T ma ponoc najtwardzy uklad korbowy ,tloki itp. Kucizna :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle to i ja wiem klego ale czym to sie rozni mniej wiecej pi razy oko

symbolem :decayed: AEB jest starszy.Jako pierwszy 1.8T ma ponoc najtwardzy uklad korbowy ,tloki itp. Kucizna :good:

to akurat jest wątpliwe. osoby które rozbierały ten silnik twierdzą że nie ma kucizny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osprzet silnika aeb jest prostszy. nie ma mapsensora, przepustnica jest na linke. faktycznie kraza informacje ze aeb z rocznikow 95-96 mialy kute tloki i korby "skinny". jesli mnie pamiec nie myli mialy byc wykonane przez firme mahle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osprzet silnika aeb jest prostszy. nie ma mapsensora, przepustnica jest na linke. faktycznie kraza informacje ze aeb z rocznikow 95-96 mialy kute tloki i korby "skinny". jesli mnie pamiec nie myli mialy byc wykonane przez firme mahle

dlatego mówię że to wątpliwe bo inni mówią że nie ma tam żadnej kucizny

Fakt jest taki że AEB jest pancerny i idiotooporny :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i roznia sie turbiny co odkrylem tez przypadkiem za aeb nie podejdzie do apu i odwrotnie niby tylko koncowka L w aeb i J w apu ale bebechami sie roznia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz AJL w Q :evil: :evil:

mi chodzi na SWAPA potrzebuje i dlatego pytam co i jak;]

a jeszcze jedno mam silnik tylko ze siedzi w a6 c5 1.8 T aeb podejdzie z all osprztem i innymi pierdulami do a4? jak myslicie niech ktos sie wypowie co czai mniej wiecj temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i roznia sie turbiny co odkrylem tez przypadkiem za aeb nie podejdzie do apu i odwrotnie niby tylko koncowka L w aeb i J w apu ale bebechami sie roznia

Nie zgodzę się. Ja mialem silnik idiotoodporny AEB i padły panewki na 1 tłoku, kupiłem goły słupek APU, cały osprzęt założyłem od AEB i śmiga już prawie rok, ponad 20k km :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bierz AJL w Q :evil: :evil:

mi chodzi na SWAPA potrzebuje i dlatego pytam co i jak;]

a jeszcze jedno mam silnik tylko ze siedzi w a6 c5 1.8 T aeb podejdzie z all osprztem i innymi pierdulami do a4? jak myslicie niech ktos sie wypowie co czai mniej wiecj temat

napisz do Nosb-a on ma praktyke w takich zabawach :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...