Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALF] Duża różnica między fisem a Rzeczywistością


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

To moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc.Na poczatek troche historii:

Moje jezdzidelko zakupilem od rodziny mieszkajacej w niemczech.W trasie powrotnej (750km) fis przy spokojnej jezdzie pokazywal mi 7,5 l z czego bardzo sie ucieszylem.Jednak po przyjezdzie do domu postanowilem zrobic sobie porzadny test.Na stacji zalalem do pelna i przejechalem rowno 100 km( na dwa razy- mala trasa styl na emeryta).Fis pokazywal mi 10l .Pojechalem na stacje i zlapalem sie za glowe.Wyszlo 17l.Skad takie roznice no i dlaczego tak duzo?Silnik ma co prawda 330 tys ale przy 290 mial maly remoncik(wymienione pierscienie).Kupilem kabel ale vag nic nie wykazal.Co moge zrobic ?Bardzo prosze o pomoc poniewaz nie moge sobie z tym poradzic a auto stoi od kilku miesiecy i juz nie wiem co z nim zrobic-rejestrowac czy rozebrac na czesci-przy tych cenach paliwa 90 zl za 100km to juz za duzo(codzienie robie ok 70 km wiec 1500 na miesiac to juz przesada)

Opublikowano

Bledow nie bylo wiec jak posprawdzac sonde i inne czujniki? .Czy konieczne sa logi?Mam kolege ktory moglby mi je zrobic ale niestety nie mamy nikogo kto moglby je zinterpretowac.Przejrzeliśmy forum i tego silnika jeszcze nikt nie probowal zdiagnozowac .Mam nadzieje ze jesli uda nam sie je zrobic wowczas ktos pomoze

Opublikowano

Kolego zmien kodowanie w 017- instruments w adaptacjach (pokazywanie konsumpcji paliwa) ze 100% na 115% wzrośnie ci spalanie na fisie. Też tak miałem przed przekodowaniem pokazywało średnio 3,9 i na połownie baku pokazywało że zrobie jeszcze 1000 km i też mnie to wk*rwiało a po przekodowaniu pokazuje 5,6 tak jak powinno.[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 09:00_________________________________________________Kolego jezeli jechałeś 750 km i paliła by 17 l to musiałbyć tankować conajmniej 2 razy bo wyszło by ok 130l. Może coś sie zawiesiło i jeździł cały czas na ssaniu lub paliwo jakieś ciulowe. A z tankowaniem do pełna to raz dystrybutor odbije wcześniej raz później różnica może być nawet klika litrów a szczególnie że dotankowywałeś prawie pełny bak wiec mogło odbić wcześniej. Ja zrobiłbym troszke wiecej kilometrów niż 100 żeby sprawdzić ile pali.

Opublikowano

Jutro pojade z kolega i zrobimy logi-tak na wszelki wypadek.Tylko prosze o podpowiedz ktore grupy logow ma zrobic oraz czy maja to byc logi statyczne czy dynamiczne?Kolega orjentuje sie sporo na tematy diesla natomiast z benzyny prosimy o podpowiedz. Z gory dziekuje

Opublikowano

Sprawdz czy sondy pracuja prawidłowo, jaka ECU widzi temp silnika. Zrób podobny test ale na odcinku conajmniej 300-400km wtedy wynik bedzie bardziej miarodajny.

Opublikowano

Niestety tak jak pisalem w pierwszym poscie-autko jest jeszcze nie zarejestrowane- z bardzo prostego powodu.Jezel nie bede pewny ze jest sprawne nie wydam 2500 na rejestracje aby postawic pozniej na podworku.Bardzo dziekuje za dotychczas okazane zainteresowanie i nadal prosze o pomoc.Dzis woskowalem autko az zal sciska ze nie moge sobie pojezdzic.[br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 20:20_________________________________________________Prosze wiec o podpowiedz w sprawie logow [br]Dopisany: 15 Wrzesień 2011, 20:22_________________________________________________A wiec zrobilismy dzis logi tylko nie wiemy czy aby wszystkie .Prosze wiec o wyrozumialosc i pomoc .Na wszelki wypadek zaloze nowy watek

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dartex2_57368.html

Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/dartex2_57369.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/dartex2_57370.html

Grupy: 001,001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/dartex2_57371.html

Grupy: 002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/dartex2_57372.html

Opublikowano

Termostat nie wiem czy czasami powoli już nie przepuszcza bo w 001 masz temp 85 i 87 ale w 004 82,5 i 84 może być kwestia że powoli dogrzewa sie przez to wiecej pali.

Opublikowano

Dzieki za zainteresowanie i odpowiedz.A czy sondy sa ok?Moze jeszcze jakies sugestie[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 13:23_________________________________________________A co do termostatu to czy te skoki nie sa uzaleznione od chlodnicy.Przeciez w V wiatrak od chlodzenia chodzi caly czas bo jest polaczony paskiem?(jezeli palnolem gafe do sory ale tak na chlopski rozum)[br]Dopisany: 17 Wrzesień 2011, 13:33_________________________________________________czy ktos pomoze ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...