tomiqu 4 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Dzisiaj po odpaleniu zimnego silnika i dosyć mocnym przegazowaniu, motor wpadł w dziwne drżenie, a auto puściło mocny tuman czarnego dymu. Silnik chodził bardzo nierówno przez jakieś 30 sekund i sporo dymił, ale później wszystko wróciło do normy i dymienie ustało. Co to mogło być? Dodam, że nigdy wcześniej nie miałem takich objawów. Od razu dodam dla oburzonych, że nie gazuje zimnego silnika, dzisiaj to był taki spontan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 durny spontan no ale to twoje auto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati101086 0 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 kolejny problem z moja oooo a mianowicie wyjezdzajac kiedys z parkingu zawadzilem o kraweznik gdzies okolica IC samochod zaczal mocno dymic zobaczylem ze obciela sie opaska weza przy IC wiec ja wymienilem ale samochod dalej dymi nawet przy delikatnym przyspieszaniu gdzie szukac problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 w wezu badz samym IC[br]Dopisany: 23 Październik 2011, 17:12_________________________________________________A do ilu tak mniej wiecej przygazowales?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Nic innego jak popychacze się wieszają, witaj w klubie wieszających zetorów Ja już nie długo zabieram się za to przy okazji wymiany rozrządu. Prośba do MODA o zmianę w moim opisie silnika na poprawny wpis czyli 1z a nie AFF bo co zmienię sam na 1z to za moment mam znowu AFF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Nic innego jak popychacze się wieszają, witaj w klubie wieszających zetorów Ja już nie długo zabieram się za to przy okazji wymiany rozrządu. Dzisiaj miałem znowu to dziwne drżenie i pełno dymu, tym razem podczas mocniejszego depa na 1 biegu. Piszesz, że to popychacze się wieszają , czy to poważna usterka? Jak długo można z tym jeździć i dlaczego tak się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Usterka jest poważna zła praca rozrządu , koszta nie są jakieś powalające , lepiej długo nie jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Zauważyłem , że u mnie to wieszanie następuje przy nierozgrzanym silniku. Dobra, to co trzeba zakupić żeby to naprawić ( domyslam się , że popychacze , tylko ile sztuk ?) I jakie mniej więcej są koszta naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulki 1 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 sądząc po twoich pytaniach to ty nic nie kupuj tylko oddaj auto do dobrego mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Dlaczego nie? Zawsze sam kupuje części, przynajmniej wiem co ile kosztuje. A forum właśnie jest od tego aby pytać. Wiem już , że popychaczy jest 8 szt. po ok. 20-30 zł /szt. , teraz tylko dobrac odpowiednie do mojego silnika i wymieniać. Już dawno nie oddaje auta mechanikowi ze słowami: panie zrób, co trzeba... pół samochodu wymieni, a wraz nie zrobi tego co chciałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Wymień od razu uszczelniacze zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Wymień od razu uszczelniacze zaworowe. Grzesiekkbc pisałeś, że będziesz to robił niedługo, jesteś już po naprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 U mnie to "niedługo" przeciąga się bo kończyłem dom stawiać i teraz jestem na sporym minusie $$$ Tak czy siak na grudzień musowo chcę to zrobić bo boję się że rozrząd nie wytrzyma bo już jest pora wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiqu 4 Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 No właśnie ja tez chciałbym te popychacze razem z rozrządem zrobić bo tez już u mnie pora wymiany , za jednym zamachem ponoć mniejszy koszt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania 1 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Zastanów sie czy nie warto zdjąć głowy i zrobić generalkę z docieraniem gniazd zaworowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się