Matysss 0 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Panowie ja mam wode notorycznie po stronie pasażera już nie mam pomysłu kanały przetkane , szyberdach też , filt kabinowy na nowo usadziłem dalej to samo mokro... już trace nadzieje .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG 0 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Musisz uszczelnić masą uszczelniającą może być permatex albo klej do szyb, wysmaruj przy obudowie filtra przeciwpyłkowego złóż i skręć i musi być dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 chodzi o tą obudowę filtra ? ---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 20:24 ---------- obudowe usadziłem na sylikonie i dalej to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Słuchaj miałem to samo, uszczelniłem wszystko i dalej ciekło. W końcu zdjąłem błotnik przedni prawy i doszedłem co jest. Na zgrzewach puściła masa uszczelniająca i tamtędy się lało, szczelina niewielka a wody szło od cholery:facepalm: W sklepie z moto tupiłem taka masę uszczelniającą , wyskrobałem stara i dokładnie uszczelniłem. Po dziś dzień mam saharę pod dywanami:wink: Jeżeli już masz wszystko uszczelnione, to zdejmij błotnik i polewaj woda i patrz gdzie zacieka:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 błotnik ?? ale to tą osłone plastikową czy całe nadkole ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 ściągnięcie samego nadkola nic mi nie dało bo mało było widać i utrudniony dostęp, zdjąłem cały błotnik roboty nie dużo a masz wszystko jak na dłoni:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VTG 0 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Najlepsza będzie do uzupełnienia masa uszczelniająca K+D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 ale jak potem z dopasowaniem błotnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 wszystko idzie ustawić, jest zakres regulacji więc nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matysss 0 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 nie wiem czy mi się chce w to bawić już tyle pieniędzy w to auto wsadziłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolasterka 1 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 jeżeli nie możesz znaleźć miejsca przecieku to nie masz wyjścia. Inaczej wszystko będzie Ci tam gnić, a smrodzie i wilgoci w aucie już nie wspomnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się