Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zmiana concert 2 na concert 3 problem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuje opinii znawców tematu.

Mam A4 z 2003 B6

po tym jak mi ukradli concerta 2 zakupiłem concerta 3. przerobiłem kostkę ISO na ISO2 (FAKRA) i nie dział mi podświetlanie, wyłączanie po kluczyku i Gala

CAN L i CAN H podpięte prawidłowo. jeśli zna ktoś rozwiązanie tego problemu to proszę o wskazówki

Opublikowano

...jak zrobiłeś to z przejściówy od rns-a to może być kicha bo concert3 ma inny troszke rozkład pinów(mam na myśli concerta 2 dinowego)

Opublikowano

nie kolego podłączyłem po schemacie i samo podłączenie jest ok. poprzednie radio concert 2 działało poprawnie.

jak podłączam sie VAG to mam informacje "uszkodzenie CAN praca na jednym kablu - sporadyczne"

i nie mogę wejść w radio .

pytanie czy trzeba zrobić jakąś adaptacje tego radyjka w kompie auta?

Opublikowano

nie kolego podłączyłem po schemacie i samo podłączenie jest ok. poprzednie radio concert 2 działało poprawnie.

jak podłączam sie VAG to mam informacje "uszkodzenie CAN praca na jednym kablu - sporadyczne"

i nie mogę wejść w radio .

pytanie czy trzeba zrobić jakąś adaptacje tego radyjka w kompie auta?

coś musiałeś popitolić skoro nie mozesz połączyć sie z radiem :mysli:np luknij czy do kostki C w pinie 7 masz wpiętą linie K

Opublikowano

też zmieniałem C II na C III k-line z kostki B5 do C7 i musisz dołożyć pin 16 i zewrzeć go z pinem 15 i wszystko gra ja trzeba

Opublikowano

też zmieniałem C II na C III k-line z kostki B5 do C7 i musisz dołożyć pin 16 i zewrzeć go z pinem 15 i wszystko gra ja trzeba

kolego mógłbyś to opisać sygnałami a nie numerami pinów albo dodać schemacik kostki na której opierasz numeracje pinów

dodam jeszcze że nie mam w aucie wyprowadzonego sygnału K-line. W poprzednim radiu były tylko takie sygnały:

podświetlenie

zasilanie +12V

masa zasilania

głośnik RF+

głośnik RF-

głośnik LF+

głośnik LF-

wyjście liniowe LR

wyjście liniowe RR

masa wyjść linowych

sterowanie wzmacniacza +12V

CAN-H

CAN-L

Opublikowano

Piotrek zapodaj maila to podeśle Ci rozpiske :)

co do k-line to złap sie ze złącza diagnostycznego pin 15 i doprowadz do radyjka , zakodujesz poprawnie pod auto to może wsio ruszy jak trzeba :cool1:

Opublikowano

:przebiegly:Najlepiej by było podłączyć Twoje radio do jakiejś B6 z działającym Concertem3. Mam u siebie takie zestawienia :decayed: Wtedy wyeliminuje sie ewentualne uszkodzenie radia. Gdzie mieszkasz, to możemy sie jakos ustawic?

Ja po podłączeniu przejściówki nic nie musiałem mostkowac. A podpinałem do przejściówki jeszcze kabel od BT.

Opublikowano

Radio jest pewne.

Kupiłem wcześniej jedno radio i była taka sama sytuacja i radio odesłałem, ale teraz jak kupiłem następne i wiem że nie wina radia.

podpiąłem się VAG i jak podłącze radio to mam komunikat o zwarciu na magistrali CAN - praca na jednym kablu.

Nie wiem jak to ruszyć

[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2011, 13:19_________________________________________________

Piotrek zapodaj maila to podeśle Ci rozpiske :)

co do k-line to złap sie ze złącza diagnostycznego pin 15 i doprowadz do radyjka , zakodujesz poprawnie pod auto to może wsio ruszy jak trzeba :cool1:

pin 15 w złączu diagnostycznym tam gdzie się VAG wpinam?

Opublikowano

tak dokładnie , zmostkuj sobie kabelek i doprowadz do radyjka :cool1:

Opublikowano

z tym radiem raczej nie pogadasz , jak sie nie myle nie ma wejścia mikrofonu :mysli:

Opublikowano

z tym radiem raczej nie pogadasz , jak sie nie myle nie ma wejścia mikrofonu :mysli:

kolego chodziło mi o to żeby się skomunikował CAN auta z CAN radia i żeby zadziałało podświetlenie klawiszy i wyłączanie po kluczyku:) :wink4: i stąd ta moja wypowiedź "A posiadasz jeszcze wiedzę co w tym module radia mam ustawić żeby zaczął gadać z autem ?"

Opublikowano

a o to kaman :decayed: niezjażyłam :gwizdanie:

pierwsza rzecz którą sprawdz to czykabelki canów są skręcone w "warkoczyk" na tym kawałku który dokładałeś :cool1:

Opublikowano

a o to kaman :decayed: niezjażyłam :gwizdanie:

pierwsza rzecz którą sprawdz to czykabelki canów są skręcone w "warkoczyk" na tym kawałku który dokładałeś :cool1:

nie mam skręconych w warkocz ponadto kolor tych kabli to czarny i czarno-biały, ale wyglądają na oryginalne bo oklejone są fabryczną izolacją "szmacianka"
Opublikowano

orginalnie z auta powinny wychodzić kolory "pomarańczowy z fioletowym paskiem i pomarańczowy z brązowym paskiem" tak fabrycznie wyglądają kabelki can , są skręcone w warkoczyk na tym polega ich komunikacja :cool1:

w przejściówce którą dokładałeś nie są poskręcane ze sobą i to może zakłócać ich prace , ja miałem ostatnio taki przypadek że na 15cm kabelków już to nie funkcjonowało , poskręcałem w warkoczyk i zabanglało :naughty:

Opublikowano

orginalnie z auta powinny wychodzić kolory "pomarańczowy z fioletowym paskiem i pomarańczowy z brązowym paskiem" tak fabrycznie wyglądają kabelki can , są skręcone w warkoczyk na tym polega ich komunikacja :cool1:

w przejściówce którą dokładałeś nie są poskręcane ze sobą i to może zakłócać ich prace , ja miałem ostatnio taki przypadek że na 15cm kabelków już to nie funkcjonowało , poskręcałem w warkoczyk i zabanglało :naughty:

ale ja nie dokładałem przejściówki do tych kabli tylko podpiąłem to co wystawało a na całej ich długości kabel wygląda jak do słuchawek dwie żyły zgrzane obok siebie- troche to dziwne ale tak było
Opublikowano

domin słabo odbierało mi radio i faktycznie poskręcałem w przejściówce cany ze zobą (nie były skręcone ) i teraz odbiera bdb a myślałem że wzmacniacz mi się sypnął

Opublikowano

Koledzy dzięki za wskazówki. Poprowadziłem nowy kabel skręcony w warkocz od licznika i pomogło. teraz wszystko działa (poza wiadomościami RDS na liczniku - ale to może innym razem. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...