Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, poszę nie krzyczeć, to moje pierwsze logi, nie wiem czy udane.

Mojego AFN-a nękały notlaufy, po konkretnym rozruszaniu sztangi, wszystko wróciło do normy(mam nadzieję)

Wykonane logi na 3 biegu:

* dynamiczne(Measuring blocks) 003,008,011

* statyczne(Basic Settings) 000,003, 004 l 011 nie udało się zrobić - ERROR

* statyczne(Measuring Blocks) 000, 001, 003, 004, 007, 013 l 014 i 018 nie udalo się zrobić - ERROR

Dynamiczne

003

cd0c6f94907e725fm.jpg

008

03c24056e3c468bem.jpg

011

5c966efeccec2227m.jpg

Statyczne(Basic Setting)

000

26a49e63d55f5905m.jpg

003

b667f714be469531m.jpg

004

3147d34d7425e975m.jpg

Statyczne(Measuring Blocks)

000

dd803a7db8759b8am.jpg

001

f9611f67e12b4035m.jpg

003

21ebb7d0a669c402m.jpg

004

4409d2e2c80c8e16m.jpg

007

2f060bf47ebaf7d9m.jpg

013

cddf2e7a6b4fcf45m.jpg

Z góry wielkie dzięki za analizę!

Pozdrawiam Sławosz

Opublikowano

Coś jest namieszane z tymi dawkami, tzn z jedną, a mianowicie poz.4 - ograniczenie dawki paliwa na podstawie powietrza - trochę za duża jest.

Nie wiem czego to wina, ale turbina przestaje pompować coś przy 4 tyś obr. albo Ty puszczałeś gaz.

Troszkę źle ustawiony kąt wtrysku.

Przebieg pewnie około 180-200 tyś.

Opublikowano

Coś jest namieszane z tymi dawkami, tzn z jedną, a mianowicie poz.4 - ograniczenie dawki paliwa na podstawie powietrza - trochę za duża jest.

Nie wiem czego to wina, ale turbina przestaje pompować coś przy 4 tyś obr. albo Ty puszczałeś gaz.

Troszkę źle ustawiony kąt wtrysku.

Przebieg pewnie około 180-200 tyś.

Witam Kolego, logi dynamiczne 011 juz zmienilem, tamte byly zle-musiałem hamować bo mi wyskoczył gość. Sory za zamieszanie i dzięki za analizę!

[br]Dopisany: 24 Luty 2008, 17:20 _________________________________________________

Coś jest namieszane z tymi dawkami, tzn z jedną, a mianowicie poz.4 - ograniczenie dawki paliwa na podstawie powietrza - trochę za duża jest.

nie jestem jeszcze oblatany w logach, ale rozumiem, że chodzi o grupę 4 w próbie dynamicznej 008?

co może być przyczyną większej dawki?

Troszkę źle ustawiony kąt wtrysku.

dzisiaj biorę się za ustawianie, trochę głośno chodzi mi silnik, czy może to być tego przyczyną?

Przebieg pewnie około 180-200 tyś.

chciałbym, żeby tak było :)[br]Dopisany: 25 Luty 2008, 08:03 _________________________________________________nikt nic więcej od siebie nie dopisze?

nie ukrywam, że zależy mi bardzo, żeby wszystko w lali grało jak należy, więc drążę temat :)

proszę o wszelkie sugestie, w szczegółności co do próby dynamicznej 008 grupa 4

do roboty Panowie :>

Pozdrawiam[br]Dopisany: 25 Luty 2008, 18:58 _________________________________________________Koledzy, dajcie jakąś wskazówkę co mam zrobić, żeby wykluczyć spostrzeżenia lukaszr

czyszczenie przepływki, wymiana jej?

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...