dziadzik Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 Próba dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c2f9fd3983497f8f.html Próba statyczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a00bf943952f1567.html
grzanek85 Opublikowano 24 Lutego 2008 Opublikowano 24 Lutego 2008 Ogólnie jest :th: , w wolnej chwili możesz wyczyścić przepływke . Masz katalizator jeszcze??
spanky Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 zmien filtr powietrza jak dawno nie wymienilaes ,i wywal katalizator jak jest
dziadzik Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 Dzięki koledzy, filtr powietrza wymieniony, przepływka wyczyszczona a katalizator dzis wyrzuce.Ale dlaczego turbo pompuje dopiero od 2000rpm?
spanky Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Dzięki koledzy, filtr powietrza wymieniony, przepływka wyczyszczona a katalizator dzis wyrzuce.Ale dlaczego turbo pompuje dopiero od 2000rpm? bo to 1Z .... po wywleniu kata powinno sie troszke poprawic ....
dziadzik Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 A jak oceniacie egr, czy są to dobre wartości?
spanky Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 A jak oceniacie egr, czy są to dobre wartości? jest OK ... zrob dla pewnosci jeszcze 003 BS ....
dziadzik Opublikowano 27 Marca 2008 Autor Opublikowano 27 Marca 2008 Po wywaleniu kata wstawiam nowe logi i zdziwienie autko wydaje się lepiej jechać a tu turbina słabo pompuje co o tym sądzicie? Thursday 27 March 2008 16:29:43 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '003 Group B: Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME MARKER STAMP /min mg/R mg/R % STAMP 0,01 1554 462,2 438,9 40,6 0,62 1638 847,9 678,3 4,7 1,18 1743 847,9 778,1 4,7 1,73 1890 847,9 808 4,7 2,28 2016 847,9 824,6 4,7 2,9 2163 847,9 841,2 4,7 3,5 2310 847,9 834,6 4,7 4,15 2457 847,9 827,9 4,7 4,75 2604 847,9 834,6 4,7 5,3 2730 847,9 824,6 4,7 5,85 2835 847,9 821,3 4,7 6,45 2961 847,9 814,6 4,7 7 3087 847,9 811,3 4,7 7,57 3192 847,9 808 4,7 8,17 3318 847,9 798 4,7 8,81 3444 847,9 784,7 4,7 9,39 3549 847,9 774,7 4,7 9,97 3654 847,9 774,7 4,7 10,53 3759 847,9 774,7 4,7 11,12 3864 847,9 774,7 4,7 11,69 3969 847,9 761,4 4,7 12,29 4053 847,9 761,4 4,7 12,88 4158 847,9 738,2 4,7 ˙˙ Thursday 27 March 2008 16:31:13 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '008 Group B: Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? TIME MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R STAMP 0,01 1512 12,4 32 24 0,82 1617 41,8 33,2 34,2 1,71 1806 41,2 35,2 36,4 2,53 2016 40,4 35,2 37,2 3,42 2226 40 35,2 38 4,24 2436 39,4 35,2 37,4 5,07 2625 39 35,2 37 5,89 2814 38,4 35,2 36,4 6,71 3003 38 35,2 36,2 7,53 3171 37,8 35,2 35,8 8,42 3339 37,4 34,6 35,6 9,25 3528 37,2 34,2 35,8 10,07 3675 36,8 34,2 36,2 10,9 3843 36,6 34,2 35,8 11,78 3990 36,4 34,4 35,2 12,6 4137 36,2 32,8 34,2 Thursday 27 March 2008 16:34:47 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0,01 1491 1234,2 1111,8 35,2 0,6 1554 1295,4 1111,8 35,2 1,18 1659 1550,4 1162,8 35,2 1,73 1785 1693,2 1366,8 35,2 2,27 1911 1744,2 1581 35,2 2,88 2079 1805,4 1632 35,2 3,42 2205 1836 1642,2 35,2 3,99 2331 1836 1662,6 35,2 4,53 2457 1836 1672,8 35,2 5,09 2583 1836 1672,8 35,2 5,63 2709 1836 1683 35,2 6,19 2835 1825,8 1683 35,2 6,8 2961 1825,8 1683 35,2 7,35 3066 1825,8 1683 35,2 7,93 3192 1815,6 1683 35,2 8,5 3318 1815,6 1683 35,2 9,04 3423 1815,6 1683 35,2 9,6 3528 1815,6 1683 35,2 10,15 3633 1815,6 1683 35,2 10,71 3717 1805,4 1683 35,2 11,25 3822 1795,2 1683 35,2 11,86 3906 1795,2 1683 35,2 12,42 4011 1785 1683 35,2 13,02 4116 1774,8 1683 35,2 13,61 4137 1642,2 1683 50
spanky Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 Po wywaleniu kata wstawiam nowe logi i zdziwienie autko wydaje się lepiej jechać a tu turbina słabo pompuje co o tym sądzicie? pedał był wcisniety w podłoge .... ? szukaj nieszczelnosci w dolocie ,moze jakas opaska spadla podczas wymiany kata ... albo N75 sie zawiesza [sprawdz przewody cisnieniowe]
dziadzik Opublikowano 28 Marca 2008 Autor Opublikowano 28 Marca 2008 Dzięki spanky, wymieniłem dziś N75 bo miałem drugi nowy i jest ok, oto nowe logi Friday 28 March 2008 16:59:00 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '011 Group B: Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle TIME MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP 0,01 1554 1091,4 1050,6 35,2 0,57 1596 1336,2 1050,6 35,2 1,15 1701 1581 1356,6 35,2 1,79 1869 1713,6 1683 35,2 2,4 1995 1785 1907,4 36,7 3,07 2163 1825,8 1978,8 49,2 3,66 2310 1836 1968,6 59,4 4,31 2457 1836 1927,8 68,8 4,85 2583 1836 1887 73,4 5,42 2709 1825,8 1856,4 75,4 5,97 2835 1825,8 1846,2 77 6,64 2961 1825,8 1836 77,3 7,22 3087 1825,8 1825,8 78,5 7,83 3213 1815,6 1825,8 79,3 8,39 3318 1815,6 1815,6 78,9 9 3444 1815,6 1815,6 78,9 9,6 3549 1815,6 1815,6 79,7 10,18 3654 1815,6 1805,4 79,7 10,75 3738 1805,4 1805,4 80,5 11,37 3843 1805,4 1795,2 79,3 11,96 3927 1805,4 1795,2 78,5 12,51 4011 1805,4 1795,2 78,5 13,06 4095 1795,2 1795,2 79,3 13,67 4179 1785 1795,2 81,3 14,29 4263 1774,8 1785 84 Friday 28 March 2008 17:04:47 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 MARKER STAMP /min mg/R mg/R % 0,56 1512 847,9 565,3 4,7 1,11 1596 847,9 665 4,7 1,66 1701 847,9 788 4,7 2,21 1827 847,9 847,9 4,7 2,76 1974 847,9 847,9 4,7 3,31 2100 847,9 847,9 4,7 3,86 2226 847,9 847,9 4,7 4,41 2373 847,9 847,9 4,7 4,96 2499 847,9 847,9 4,7 5,49 2604 847,9 847,9 4,7 6,08 2751 847,9 847,9 4,7 6,66 2877 847,9 847,9 4,7 7,2 3003 847,9 847,9 4,7 7,76 3108 847,9 847,9 4,7 8,31 3213 847,9 847,9 4,7 8,87 3339 847,9 824,6 4,7 9,48 3465 847,9 827,9 4,7 10,09 3570 847,9 821,3 4,7 10,69 3696 847,9 811,3 4,7 11,25 3801 847,9 808 4,7 11,82 3885 847,9 801,3 4,7 12,4 3990 847,9 788 4,7 13,02 4095 847,9 768,1 4,7 13,6 4200 847,9 751,5 4,7 14,14 4263 847,9 738,2 4,7 Friday 28 March 2008 17:06:36 028 906 021 F 1,9l R4 EDC SG D2I Group A: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0,01 1491 13,6 31,8 22,4 0,89 1617 42,4 33,2 34,2 1,76 1827 42 35,2 37,4 2,63 2037 41,2 35,2 37,8 3,51 2247 40,4 35,2 38 4,4 2478 40 35,2 37,8 5,31 2688 39,4 35,2 37,2 6,16 2877 39 35,2 37 7,05 3066 38,4 35,2 36,8 7,94 3255 38,2 35 36,4 8,76 3444 38 34,2 36 9,64 3591 37,6 34,2 36,2 10,45 3759 37,2 34,2 36,2 11,28 3906 37,2 34,2 35,8 12,13 4032 37 33,8 35,2 13,07 4200 36,6 32 34,2 13,96 4200 0 32,4 26,2
spanky Opublikowano 28 Marca 2008 Opublikowano 28 Marca 2008 Dzięki spanky, wymieniłem dziś N75 bo miałem drugi nowy i jest ok, oto nowe logi no i pieknie .... :th:
dziadzik Opublikowano 29 Marca 2008 Autor Opublikowano 29 Marca 2008 A swoja drogą zapasowy N75 , masz ich wiecej... kiedyś kupiłem nowy bo stary przeładowywał i był notlauf, potem wyczyściłem stary i chodził git więc na nim jeździłem dlatego mam dwa :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się