ALBINEK Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Jak w temacie , golfik kolegi stracił moc . Silnik odpala chociaż z trudnością, mocno kopci na biało. Nie mogę znależć znaków na rozrządzie ( brak schematu ) może ktoś ma to poproszę o niego.Sztanga od turbiny chodzi. Próbowałem sprawdzić bloki pomiarowe silnika ale pokazało mi tylko dwa kanały 1 i 2 . Reszta error. Auto miało robiony 4 miesiące temu chip tunning. Czy macie jakieś pomysły co z tym zrobić i od czego zacząć ?.
spanky Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 sprezarka zdechla, rozrzad sie przekrecil, itp .. olej jest ... oddac fure do warsztatu , forum tutaj pomoze jak umarlemu kadzidlo ...
ALBINEK Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 Olej jest i nie ubywa, potrzebuje schemat rozrządu to go sprawdzę. Patrzyłem na sztangę od sprężarki to reaguje przy dodawaniu gazu. Ruszałem ją ręcznie i kierownice nie są zapieczone.
pawullonn Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 jeśli mogę tak napisać to zwróć się z tą prośbą do chlopaków z forum golfa powiem Ci podobnie jak na naszym forum strasznie pomocni, zreszta widzialem chyba nawet jednego na naszym forum, ja mając golfa korzystałem z dobrych ich rad i było
ALBINEK Opublikowano 27 Września 2011 Autor Opublikowano 27 Września 2011 No to będę musiał się tam zalogować .Podaj mi link do tamtego klubu proszę.
Lishoo Opublikowano 27 Września 2011 Opublikowano 27 Września 2011 Kolego link to http://forum.vwgolf.pl/ Co do rozrządu to znak masz na kole zamachowym, na skrzyni jest taki otwór oryginalnie jest w nim taka plastikowa zaślepka, trzeba ją wyciągnąć i powinno być widać zęby koła zamachowego, jak się dobrze przyjrzysz to powinno być takie wycięcie na obudowie i musisz poszukać też na kole zamachowym, kiedy ustawisz tak koło to teraz po ściągnięciu klawiatury z tyłu na wałku rozrządu jest takie wycięcie i powinno ono być równoległe względem bloku silnika czyli powinno dać się wsunąc w ten otwór blokade wałka czyli taki liniał (albo blachę ;P) i na pompie dziurka w kole powinna zgrać się z dziurką w kadłubie i powinno dać się wsunąc w oba otwory blokadę pompy. Tylko tak sprawdzisz rozrząd Jak z płynem chłodzącym nie ubywa? Dziwne że vaga nie idzie zapiąć :| Jak ciężko pali a palił dobrze to ja bym obstawiał rozrząd na początek
ALBINEK Opublikowano 28 Września 2011 Autor Opublikowano 28 Września 2011 Brak znaku na kole zamachowym , widać tylko obudowę docisku, z tyłu głowicy jest vacym pompa . Dziwny silnik
Sztomel Opublikowano 28 Września 2011 Opublikowano 28 Września 2011 Jaki tam dziwny silnik - normalny. Sprawdź pozycję klapy gaszącej wewnątrz obudowy zaworu EGR - ma być otwarta czyli ułożona poziomo tak jak na fotce w linku : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cc537c9aed840271.html http://images33.fotosik.pl/357/627a570e5b9f53f0.jpg Takie objawy jak opisujesz są właśnie winą przyciętej w pozycji prawie zamkniętej tej klapy albo z winy nagaru wewnątrz obudowy EGR albo z winy zwarcia na N239 lub wiązce do niego.
ALBINEK Opublikowano 28 Września 2011 Autor Opublikowano 28 Września 2011 Widziałem dzisiaj schemat rozrządu , jest faktycznie tak jak kolega wyżej pisał . Pracę skończyłem dzisiaj o 22-ej, po nocy lepiej widzać, rozrząd sprawdziłem . Jest znak na obudowie skrzyni biegów (strzałka ) i kreska na kole zamachowym. Po zdjęciu vacum pompy rowek na wałku rozrządu ustawiony w poprzek, koło na pompie wtryskowej ma otwór i przechodzi on przez pompe na godz. 6-ej. Wszystko ok. Jutro rano sprawdzę EGR. Wszystkim dziękuje za podpowiedzi, dam znać czy to EGR. Sztomel co to jest ten N 269 i gdzie on się znajduje , ewentualnie jak go sprawdzić ?.
Sztomel Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 N239 to elektrozawór, który podaje podciśnienie na siłownik klapy gaszącej w momencie wyłączenia zapłonu a znajduje się z tyłu kolektora ssącego. Na foto z poniższego linku masz widok na siłownik klapy gaszącej i N239 : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f530fab5d3c3444.html Jak go sprawdzić - zdejmujesz z niego wężyk podciśnienia (ten który idzie do siłownika klapy gaszącej) i na pracującym silniku przykładasz palec do króćca N239, z którego ten wężyk zdjąłeś - wtedy podciśnienia nie powinno być (nie czuć zasysania palca) a w momencie jak druga osoba wyłączy zapłon to wtedy przez 3 sekundy powinieneś czuć podciśnienie zasysające palec (pod warunkiem, że nie ma nigdzie nieszczelności w układzie podciśnienia).
ALBINEK Opublikowano 29 Września 2011 Autor Opublikowano 29 Września 2011 Sztomel dzięki wielkie , sprawdziłem EGR i ta klapa jest otwarta czyli ok. co nie mogę powiedzieć o aucie. Nadal ten sam problem
SotoM Opublikowano 29 Września 2011 Opublikowano 29 Września 2011 sprawdź rozrząd. pompe Vacum trzeba wyjac aby zapodac blokade na wałek znak I / 0 na kole zamachowym w okienku skrzyni od góry na bank tam jest. a jesli nie to wyjmij świece zarowa włóż jakiegos druta i ustaw na oko GMP 1go cylindra wiertło 5,5mm na blokde pompy. jesli sie cos nie bedzie zgazało o 2 zeby masz swój problem... zostaje szukac dalej ...co jest powodem - opcji jest sporo.
ALBINEK Opublikowano 1 Października 2011 Autor Opublikowano 1 Października 2011 Rozrząd był już sprawdzany . Zobaczę jeszcze czy kat. się nie zatkał. Jak najlepiej sprawdzić turbine czy dmucha ?.[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 00:19_________________________________________________Turbina dmucha bo jak daję gazu to przewód od intercoolera pęcznieje , dziwne jest natomiast to że jak wyjąłem zaworek z filtra paliwowego to nie było w nim paliwa.Może to jakiś problem z układem zasilania.
Sztomel Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Gdyby był problem z układem zasilania to nie waliłoby z wydechu kłębami białego dymu. Sprawdź sobie poziom płynu chłodzącego gdyż podobnie będzie jeśli walnęła uszczelka pod głowicą.
ALBINEK Opublikowano 2 Października 2011 Autor Opublikowano 2 Października 2011 Golfik żyje . Podłączyłem mu osobne zasilanie z kanistra i o dziwo zaczął dobrze chodzić. Pomyślałem że to może być problem z filtrem lub przewodami paliwowymi. Dobrałem się do zbiornika , odkręciłem pływak i zajechało mi benzyną . Wypompowałem te paliwo ze zbiornika , wymieniłem filtr paliwa , zalałem nowym paliwem i auto odżyło. Właściciel musiał się pomylić przy tankowaniu
spetsnaz Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Golfik żyje . Podłączyłem mu osobne zasilanie z kanistra i o dziwo zaczął dobrze chodzić. Pomyślałem że to może być problem z filtrem lub przewodami paliwowymi. Dobrałem się do zbiornika , odkręciłem pływak i zajechało mi benzyną . Wypompowałem te paliwo ze zbiornika , wymieniłem filtr paliwa , zalałem nowym paliwem i auto odżyło. Właściciel musiał się pomylić przy tankowaniu :facepalm: po trzykroć respect za pomysł podłączenia oddzielnego zasilania paliwem
spanky Opublikowano 2 Października 2011 Opublikowano 2 Października 2011 Golfik żyje . Podłączyłem mu osobne zasilanie z kanistra i o dziwo zaczął dobrze chodzić. Pomyślałem że to może być problem z filtrem lub przewodami paliwowymi. Dobrałem się do zbiornika , odkręciłem pływak i zajechało mi benzyną . Wypompowałem te paliwo ze zbiornika , wymieniłem filtr paliwa , zalałem nowym paliwem i auto odżyło. Właściciel musiał się pomylić przy tankowaniu padlem , ale szacun za rozwiazanie problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się