MaGav Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam i prosze o krótką analize logów. Silniczek AHU o przebiegu 300 000 km. Okiem laika wypatrzyłem problem z przepływomierzem 011 (dynamicznym) i z zaworem EGR przy 003 (statycznym). Proszę o sprawdzenie czy to prawda . Sorry za ewentualne błedy ale to pierwszy raz. Dzięki. Dynamiczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7e9711642ec7dbdd.html Statyczne 001, 003, 004: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/117faa2ca7431961.html Statyczne 008, 013, 018: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/117faa2ca7431961.html
grzanek85 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam to tak albo auto niedogrzane albo termostat kaput i do wymiany, przepływka mierzy dobrze jedynie coś turbo cienko pompuję. Jeśli masz kata to wywal i poszukaj może gdzieś jakaś mała nieszczelność w dolocie pzdr
MaGav Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 Dzięki. Na zegarze było 90* wiec pewnie termostat. Pomyślałem, że dosć istotną rzecza może byc tu jeszcze to, że silnik dość głośno buczy basowo i jakby przenosi na karoserię. Czy takie właśnie buczenie i wibracje mogą byc spowodowane zatkanym katalizatorem ?.
lukaszr Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Zacznij od wymiany termostatu i filtra powietrza. Katalizator też sprawdź. Zabierz się też za turbinę, bo może być dziura w dolocie. Zrób jeszcze raz logi i wtedy będzie można pomyśleć co dalej. Trochę dawka jest za mała.
grzanek85 Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Może i trochę katalizator ale bardziej stawiam na plecionkę przed nim więc w trakcie wyrzucania jego można wstawić nową .
spanky Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 dziura w dolocie badz N75 .. [stawiam na to drugie]
MaGav Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Opublikowano 26 Lutego 2008 N75 był sprawdzany u mechanika bo nie pracował ale przyczyną były przerdzewiałe kable elektryczne przy kostce, teraz juz powinien być ok. Plecionka wymieniona jakieś pół roku temu. Wydaje mi sie jednak że prawdopodobna jest ta dziura w dolocie lub katalizator lub obydwie te rzeczy. Postaram sie to szybko sprawdzić.
spanky Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 N75 był sprawdzany u mechanika bo nie pracował ale przyczyną były przerdzewiałe kable elektryczne przy kostce, teraz juz powinien być ok. Plecionka wymieniona jakieś pół roku temu. Wydaje mi sie jednak że prawdopodobna jest ta dziura w dolocie lub katalizator lub obydwie te rzeczy. Postaram sie to szybko sprawdzić. słuszna koncepcja ......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się