wojtassss Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 witam, wszystkich, co prawda samochód to nie audi, tylko skoda. Bardzo byłbym wdzięczny za podpowiedź co jest nie tak z moim autkiem, z góry bardzo dziękuję a oto logi, silnik 1.9 alh na pompie, 90 koni zmienna geometria łopatek (chyba nie występował w audi przynajmniej a4) Basic settings 000 Basic settings 003 Basic settings 004 Basic settings 011 Dynamiczne 003 Dynamiczne 008 Dynamiczne 010 Dynamiczne 013 Dodano 26.02.2008 r tutaj dynamicznie 011 (trzeci bieg) tutaj dynamicznie 011 (czwarty bieg) przepływka słaba, to wiem, żaluzje już też prawdopodobnie wymagają czyszczenia? natomiast najbardziej jestem ciekaw, dlaczego mam tzw. podciśnienie w dolocie, czyli mnikejsze ciśnienie od atmosferycznego??? (wykluczam filtr powietrza jest czysty, a poza tym to samo jest przy wyjętym filtrze) czy turbina już mówi papap? bardzo będę wdzięczny za sugestie i odpowidzi pozdrawiam Wojtassss
sokolnh Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 alh na pompie, 90 koni zmienna geometria łopatek (chyba nie występował w audi przynajmniej a4) wystepował, AHH dynamicznych 011 nie widze
lukaszr Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Żeby powiedzieć coś więcej o turbinie niż tylko wariacje ciśnień to zrób 011 dynamiczne. Dawki też jakieś dziwne są i coś z nimi jest nie tak. Poza tym kąt wtrysku delikatnie przestawiony. Dodatkowo chyba nie rozgrzałeś do końca auta albo termostat już na wykończeniu. Auto pewnie z przebiegiem tak około 100 tyś. Przepływka nie mierzy jak należy, ale najpierw zobaczmy dobrze 011 dynamiczne.
wojtassss Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 Żeby powiedzieć coś więcej o turbinie niż tylko wariacje ciśnień to zrób 011 dynamiczne. witam, dzieki za odpowiedzi, jutro z rana wrzuce logi 011 dynamicznie, gdzies widac mi wcielo i nie umiescilem, z tego co pamiętam w kanale 011, to było przeładowanie o około 300 i później niedoładowanie około 2800 obrotów na około 300 jutro wrzuce [br]Dopisany: 26 Luty 2008, 16:56 _________________________________________________ witam, obiecany log kanału 011 tutaj dynamicznie 011 (trzeci bieg) tutaj dynamicznie 011 (czwarty bieg) poprosiłbym o analize generalnie, logi z dzisiaj, wczoraj wydawało mi się, że overboost był większy, a spadek późniejszy nie tak duży do 1700 druga sprawa, wydaje mi się, że przyśpieszając tak na 80 % wciśniętego gazu, przyśpiesza równo bez tego dołka w okolicach 2800-3100 obrotów, pozdrawiam Wojtassss
lukaszr Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 A gdzie 011 Basic Settings ? Wydaje mi się, że turbinka wymaga czyszczenia, ale może niech ktoś jeszcze się wypowie. Spanky, pamiętasz, ostatnio też ktoś miał coś takiego co mi sie jedna rzecz pomieszała i co wyjaśnialiśmy na PW - tu jest dokładnie to samo.
wojtassss Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 A gdzie 011 Basic Settings ? Na górze w pierwszym poście jest 011 Basic Settings Coś tam ciśnienia się zmieniają przy wachlowaniu żaluzjami, ale te podciśnienie (mniejsze ciśnienie od atmosferycznego) mnie bardzo dziwi dodatkowo pozdrawiam Wojtassss
spanky Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 uklad podcisnin sprawdzales ? podmieniales N75 ... ? zrob 003 statyczne ....
wojtassss Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Opublikowano 27 Lutego 2008 uklad podcisnin sprawdzales ? podmieniales N75 ... ? zrob 003 statyczne .... podciśnienia nie sprawdzałem, n75 nie podmieniałem, jutro zrobie 003 statyczne jesli mam zrobic jeszcze jakies logi to dajcie znac generalnie auto pali ok, jezdzi w miare ok (czasem czuc ten dołek przy 2800-3000, ale co dziwne czasem tez tego nie czuc) nie kopci, z sumie zero problemow, gdyby nie to ze sie dorwalem do interfejsu a tu taki kwiatek przebieg jesli to ma znaczenie to 140 tyś (4 lata) pozdrawiam Wojtassss
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się