aju 3 Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Witam Zauważyłem że na takim obniżeniu jak teraz jeżdżę zaczyna zbierać opony od środka, auto nie ciągnie jedzie prosto. Miało robioną zbieżność. Czy ktoś wie jak można przestawić kąty z przodu żeby nie darło opon może jakoś się to oblicza czy jest jakaś zasada przy mocnym obniżeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbas 270 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Przy obniżeniu większym niż 60mm zmieni się znacznie kąt pochylenia kół. Co do ustawienia to w wielowahaczu raczej nie ustawisz na taki jaki będziesz chciał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przepychacz 0 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 ..dokładnie przy wielowahaczu nic nie zrobisz...jeśli miałeś dobrze ustawione to nic nie powinno ścinać....znajomy zajmuje się geometrią od 15 lat kiedyś pytałem się go co w przypadku obniżenia, mówił coś o przestawianiach kątów względem wzorcowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 zawsze trzeba brac poprawke przy wymianie opon na szersze przekroczyłeś skale tolerancji i teraz jest problem ...ujowo tylko że A4 nie ma regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 to jaka jest bezpieczna granica obniżenia ja mam 62cm od jezdni do błotnika i już druty widać a jeżdzą na niżej posadzonych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 to jaka jest bezpieczna granica obniżenia ja mam 62cm od jezdni do błotnika i już druty widać a jeżdzą na niżej posadzonych Taka zeby trzec wachaczem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 zbieznosc musisz zrobic po kazdym grzebaniu przy zawieszeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 zbieznosc musisz zrobic po kazdym grzebaniu przy zawieszeniu. nie koniecznie bo np po wymianie wachaczy nie trzeba robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 :wallbash: :wallbash: :wallbash: zawsze sie to robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 wallbash: :wallbash: :wallbash: zawsze sie to robi eee bez przesady... nie wszystkie zabiegi naruszaja geometrie predzej po zmianie srednicy kola trzeba robic zbieznosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBoss 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 @ps3snake - ale jesli kolega ma ewidetnie problem z oponami to raczej powinien zaczac od zbieznosci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ps2snake 0 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 @McBross - zauwaz ze: zbieznosc musisz zrobic po kazdym grzebaniu przy zawieszeniu. nie koniecznie bo np po wymianie wahaczy nie trzeba robic Chyba wszystko jasne o co mi chodzilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciajek 4 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Poradzę Ci jak ostatnio widziałem w audi. Przyjechał do mnie klient z prognieniem żeby mu postawić audi na serję bo kupił ale leży na ziemi i żona mu nie chce nią jeździć. 12cm prześwitu. Spoko, miałem komplet serji 1BA więc wymiana i będzie oki. Podczas demontarzu okazało się ze przednie siodła (stalowe) mają dodatkowe otwory i tam były przestrzelone wachacze. Efekt był taki że jak założyłem 1BA to koła z przodu górą odstawały jak u tatry no może nie aż tak ale widocznie. Wyjalem jeszcze raz i przełożyłem wachacze w te otwory głebiej i wszystko wróciło na normy. Oczywiście kazałem mu jechać na zbierzność ale już po tym zabiegu nie było go u mnie, myslę ze jest okej bo by już przyjechał. Te siodła założyłem klientowi a szkoda bo teraz bym Ci zrobił zdjęcia. Ma to logiczny sens tylko nie weim czy ktoś to wymyślił wymieżył i wywiercił te otwory czy to były jakieś fabryczne bądź tunningowe siodła. Tak czy tak możesz spróbować, otwór na śrubę wachacza bardziej wysunięty spowoduje postawienie koła do pionu przy opuszczaniu auta na dół.[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 22:28_________________________________________________Te otwory rób z głową bo to zawiecha , żeby wachaczy nie powyrywało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się