tom2009 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Witam Jak w temacie. Szukam ale znaleść nie mogę. Kazy pisze, że prawdopodbnie turbo mu bierze .... Czy jest jakiś sposób żeby to sprawdzić ? Tom2009
moskal Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Witam Jak w temacie. Szukam ale znaleść nie mogę. Kazy pisze, że prawdopodbnie turbo mu bierze .... Czy jest jakiś sposób żeby to sprawdzić ? Tom2009 wlać do pełna pojezdzić , sprawdzić , jesli brakuje = bierze czysta matematyka
tom2009 Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 a ubywa ? a ubywa i nigdzie nie widać ... około 1-1,5L na 10 tyś od początku jak kupiłem fure.
sokram Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Czesc, Ja jak mialem zalanego mobila 0w40 to tez mi troche bral, teraz na motulu bierze mi bardzo malo. Zacznij od oleju. Sokram
juropek Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 U mnie ciekł olej na plecionkę z gumowego łączenia.
tom2009 Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 Czesc, Ja jak mialem zalanego mobila 0w40 to tez mi troche bral, teraz na motulu bierze mi bardzo malo. Zacznij od oleju. Sokram Właśnie jestem przed wymianą oleju. Obecnie mam zalenego mobila 10w40 i miałem zamiar zalać coś z 5W40 tylko się zastanawiam gdzie to spierdziela i czy nie będzie więcej spierdzielało.[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 15:43_________________________________________________ U mnie ciekł olej na plecionkę z gumowego łączenia. u mnie nie cieknie ... nigdzie
juropek Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 odkręć obejmę i zdejmij rurkę plastikową dużo roboty z tym nie ma i sprawdź czy Ci się nie leje do intercoolera jak tam jest sucho to nie masz się czym martwić, tak myślę
Kowi87 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 W i mity o zmniejszeniu brania oleju po zmianie na syntetyk nie wierz :gwizdanie: będzie brałtyle samo co bierze, zmieniłem też mi tak kazdy pisał i tyle sie zmieniło że teraz kupuje syntetyk i dolewam :gwizdanie: to jak z CB radiem jak szumi to nie zakałdaj filtrów bo i tak nie pomoze znajdź i usuń przyczyne jak to mówią turbo zyje turbo pije :gwizdanie:, a jak komuś nie bierze ni kropelki oleju na 10tys to poprostu blefuje :gwizdanie:
gajes666 Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Z doświadczenia w użytkowaniu TDI potwierdzam, że turbiny biorą olej. Nie przejmuj się taką ilością, bo uszczelnienie ubytków oleju jest znacznie bardziej kosztowne niż dolewki.
rikardo Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Czesc, Ja jak mialem zalanego mobila 0w40 to tez mi troche bral, teraz na motulu bierze mi bardzo malo. Zacznij od oleju. Sokram Właśnie jestem przed wymianą oleju. Obecnie mam zalenego mobila 10w40 i miałem zamiar zalać coś z 5W40 tylko się zastanawiam gdzie to spierdziela i czy nie będzie więcej spierdzielało.[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 15:43_________________________________________________ U mnie ciekł olej na plecionkę z gumowego łączenia. u mnie nie cieknie ... nigdzie Przyczyną zużycia oleju może być turbina, uszczelnienia zaworów lub pierścienie zgarniające. Turbinę możesz sam wykluczyć wystarczy odkręcić opaskę i zobaczyć ile oleju masz w dolocie. Śladowe ilości są zawsze jak nazbierasz szklankę to puszcza turbina. Uszczelnienia i pierścienie bez demontażu nie sprawdzisz ale z czasem uszczelnienia twardnieją i nadają się do wymiany dlatego mogą być przyczyna dolegliwości twojej motorowi. Ojciec mój użytkuje identyczny silnik z oryginalnym przebiegiem 240 tkm i od wymiany do wymiany oleju w ogóle nie ubywa więc nie słuchaj, że ten typ tak ma.
tom2009 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 Czesc, Ja jak mialem zalanego mobila 0w40 to tez mi troche bral, teraz na motulu bierze mi bardzo malo. Zacznij od oleju. Sokram Właśnie jestem przed wymianą oleju. Obecnie mam zalenego mobila 10w40 i miałem zamiar zalać coś z 5W40 tylko się zastanawiam gdzie to spierdziela i czy nie będzie więcej spierdzielało.[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 15:43_________________________________________________ U mnie ciekł olej na plecionkę z gumowego łączenia. u mnie nie cieknie ... nigdzie Przyczyną zużycia oleju może być turbina, uszczelnienia zaworów lub pierścienie zgarniające. Turbinę możesz sam wykluczyć wystarczy odkręcić opaskę i zobaczyć ile oleju masz w dolocie. Śladowe ilości są zawsze jak nazbierasz szklankę to puszcza turbina. Chodzi o ten wąż gumowy który przychodzi do turbiny ?
Kowi87 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 o ten który wychodzi z turbo od dołu
tom2009 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 o ten który wychodzi z turbo od dołu Ok dzięki sprawdzę. Wiosną sprawdzałem jak wygląda sytuacja w dolnym wężu od interkulera i było prawie sucho ....
Kowi87 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 teraz będzie pewnie podobnie, bo to normalne że cos tam oleju bierze, jak nie bierze to płyn chłodniczy pobiera i sie zdaje ludziom że jest OK
SZYNKAR Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 "Od wymiany do wymiany nie ubywa" Myślę że ubywa ale tak mało np. 0,5l że nie zauważa się. Nikt nie zlewa do bańki z miarką i nie odsysa z filtra żeby to wiedzieć.
Kowi87 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 "Od wymiany do wymiany nie ubywa" Myślę że ubywa ale tak mało np. 0,5l że nie zauważa się. Nikt nie zlewa do bańki z miarką i nie odsysa z filtra żeby to wiedzieć. dokładnie Wystarczy pojezdzic bardziej pod czerwone pole to zobaczy sie ubytki
rikardo Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 "Od wymiany do wymiany nie ubywa" Myślę że ubywa ale tak mało np. 0,5l że nie zauważa się. Nikt nie zlewa do bańki z miarką i nie odsysa z filtra żeby to wiedzieć. dokładnie Wystarczy pojezdzic bardziej pod czerwone pole to zobaczy sie ubytki Moja uwaga co do stanu oleju dotyczyła problemu który pojawił się u tom2009 przypuszczalnie podczas normalnej eksploatacji a nie bezmyślnego pałowania dlatego nie dziw się, że musisz dolewać.
tom2009 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 "Od wymiany do wymiany nie ubywa" Myślę że ubywa ale tak mało np. 0,5l że nie zauważa się. Nikt nie zlewa do bańki z miarką i nie odsysa z filtra żeby to wiedzieć. Myślę że expoloatuję w miarę normalnie - zazwyczaj krótka droga do miasta i od czasu do czasu jakiś wyjazd więc i autostrada się zdaży. Podsumowując. Sprawdzę węża od turbo jeszcze czy tam nie ma duzo oleju. A co myślicie o zmianie z 10w40 na 5w40 jeżeli silnik trochę łyka olej ? Spacjalnie nie piszę przebiegu samochodu bo zaraz i tak kilka osób napisze, że jak tyle bierze to silnik ma przejechane ze 400 tyś dokładnie Wystarczy pojezdzic bardziej pod czerwone pole to zobaczy sie ubytki Moja uwaga co do stanu oleju dotyczyła problemu który pojawił się u tom2009 przypuszczalnie podczas normalnej eksploatacji a nie bezmyślnego pałowania dlatego nie dziw się, że musisz dolewać.
Kowi87 Opublikowano 5 Października 2011 Opublikowano 5 Października 2011 Myślę że expoloatuję w miarę normalnie - zazwyczaj krótka droga do miasta i od czasu do czasu jakiś wyjazd więc i autostrada się zdaży. Podsumowując. Sprawdzę węża od turbo jeszcze czy tam nie ma duzo oleju. A co myślicie o zmianie z 10w40 na 5w40 jeżeli silnik trochę łyka olej ? Spacjalnie nie piszę przebiegu samochodu bo zaraz i tak kilka osób napisze, że jak tyle bierze to silnik ma przejechane ze 400 tyś Mozesz zmeiniać spokojnie jak brał olej tak dalej bedzie brał :gwizdanie: ja zmieniłem przy ok300tys km przy 50% zwiększonej mocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się