mapelastik Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 Witam,wiem że temat oklepany ale nic nie rozumie więc pytam znawców,wygląda to tak pół roku temu zmieniłem termo i był ok 2 miechy temu już nie trzymał 90 a trochę przed 90 czsem 85 a dziś mu odbiło i temp 120 stopni!!!płyn się nie gotował auto normalnie jeździ odpala,na klimatroniku kanał 49 też 120 stopni na 51kanale klimatronika do 90 stopni i stoi,na vagu po 15 minutach postoju 86 stopni po małej przejażdzce 130 potem znów 90.na desce ciagle 120,teraz spadło na115 potem 120,po 2 godzinach postoju przekrecam kluczyk i co 120 na desce tak jak by w ogule nie ostygł,górny wąż od chłodnicy gorący dolny zimny auto normalnie grzeje,czujnik?termostat?czy jakieś inne ustroństwo może zegar w desce pomóżcie bo brak bmi koncepcji? NOWE FAKTY,po całej nocy postoju rano pokazuje 90 stopni na desce mruga kontrolka temperatury tzn po jakims czasie zaczeła mrugać auto po odpaleniu nie wchodzi na obroty przerywa falująobrpty o co tu chodzi????????????
szczuraz Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 wywala ci wykrzyknik na desce jak pokazuje 120 ?
mapelastik Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 wywala mi kontrolke od temperatury mruga dokładnie jest piknięcie i mruga[br]Dopisany: 04 Październik 2011, 20:10_________________________________________________mam dechę bez fis żadnego wykrzyknika nie ma ale jak mówię, głośny dzwięk i mruga czerwona kontrolka temperatury
szczuraz Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 to znaczy ze jednak sie gotuje ... Na poczatku do wymiany termostat biorąc pod uwage różnice temp. rur dolej i górnej jak wyjmiesz termostat sprawdz palcem czy przypadkiem nie ukręcił sie wirnik w pompie wody. Dopiero jak bedziesz miał pewność ze wirnik jest zerwany to ją wymieniaj
mapelastik Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 to jak sie gotuje jak normalnie odkreciłem korek od zbiorniczka i nic i jak po 2 godzinach postoju nie ostygł że odrazu po przekręceniu 120 stopni wywaliło?ikiepsko gdyby się gotował bo 20 km w tym stanie przejechałem coś około,i to nie ma tak być właśnie że górny wąż ma być gorący a dolny zimny od chłodnicy?
szczuraz Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 jak mi padła pompa wody a wcześniej termostat miałem identycznie górą też nie wywalało. Termostat to koszt ok 40 pln wieć niewiele a jak już tam będziesz to i pompę wody sprawdzisz. poczekaj niech się jeszcze ktoś wypowie kto miał do czynienia z takim zjawiskiem ja mam silnik AEB ale to bardzo podobne konstrukcje
przepychacz Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 ...ja miałem takie cuda jak padł mi korek w zbiorniczku wyrównawczym...
mapelastik Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 problem rozwiązany uszkodzony czujnik niebieski 4 pinowy oraz zaśniedziełe styki czujnika pod zbiorniczkiem zwrócie na to uwagę gdyż pomimo wymiany czujnika auto i tak świrowało dopiero przeczyszczenie tych styków rozwiązało problem temat zamknięty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się