mech15 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 a nowa zębatka w jaki sposób jest zamocowana?
Dario84 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 na wcisk, żeby nie uszkodzić walu ja ja rozgrzewam ja opalarka, wchodzi wtedy bez problemu.
Jordi Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Kurde taki silnik jak mój, a przeróbki jakieś kosmicznie trudne oraz kosztowne nie były... Ehh że ja mam Multitronica... :/
czarny Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 czyżby znajomy samochód ?? Nie nie znam już w ogolę dawno nie siedziałem w nim Kurde taki silnik jak mój, a przeróbki jakieś kosmicznie trudne oraz kosztowne nie były... Ehh że ja mam Multitronica... :/ który ta B7 wyzej?
Jordi Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Nie rozumiem... Moją B7 masz w podpisie
baszmak7 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 chyba keszu ładnie na to poszło :gwizdanie:
czarny Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Nie rozumiem... Moją B7 masz w podpisie tak ale napisałeś ze silnik i skrzynia tak jak twoja więc pytam do czego nawiązujesz
Dario84 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 Update, kolejna operacja wyrzucenia wałków wyrównoważających z wymianą rozrządu, pacjent: Audi A4 BLB Części ASO: Po zdjęciu zderzaka: Po demontażu pasa przedniego: Silnik podwieszony: Zdemontowany rozrząd: Kółko na wale razem z napinaczem, przyczyna problemów: Napinacz, widać jak wytarty: Wałki wyciągnięte: Na tych dwóch zdjęciach widać uszkodzenie kółka na wale napędzającego wałki, nie wraca do pozycji wyjściowej, co powoduje przestawienie w czasie pracy wałków względem układu korbowo-tłokowego, skutek- wibracje samochodu Zaślepiony otwór smarujący wałki: Kółko zdjęte z wału: Założone nowe kółko: Tutaj już na miejscu cały komplet: Złożony rozrząd i cały przód silnika: Delikatnie podszlifowana miska olejowa: Smok na miejscu, dół gotowy do założenia miski: Pomiar ciśnienia oleju po złożeniu wszystkiego: Samochód pracuje bez zarzutu, właściciel stwierdził że lepiej pracuje. Oprócz tej naprawy okazało się też że jeden wtrysk niedomaga i zawiesza się po rozgrzaniu silnika.
czarny Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 po jakim przebiegu jak imbusik wyglądał kolejny zadowolony ? :gwizdanie:
Dario84 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 przebieg 180kkm, luz na imbusiku ok 30 stopni kątowych. Oczywiście, kolejny zadowolony
czarny Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 i konkret ja już po ok 3,5 tys i jak na razie wszystko gra
czarny Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 jak tam projekty o których mówiłeś dzieje się coś :>
Dario84 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 Bedzie gruby projekt tego golfa 1 +400
nandoz Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Jak sie wywali wałki wyrównoważające , silnik chodzi inaczej ?? Lepiej sie wkreca ,ale np. kultura pracy spada?? Pozdr.
Dario84 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2012 Ja nic takiego nie zauważyłem, ale trzeba zapytać tych którzy cały czas użytkują taki samochód.
czarny Opublikowano 21 Stycznia 2012 Opublikowano 21 Stycznia 2012 hmm powiem ci tak że wkręca to ci nie powiem bo u mnie turbo jest inne a chodzi no lepiej jak był juz imbusik wytarty to masakra, a głośnosc pracy mozna porównać do pracy przed modyfikacją :> generalnie jestem na duzy + z tym:) zadowolony jak nic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się