Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL] A6 C6 BLB - Modyfikacje CTR Tuning > 211KM, 420Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a nowa zębatka w jaki sposób jest zamocowana?

Opublikowano

oo i co ja tu widzę :kox: :kox:

Opublikowano

Kurde taki silnik jak mój, a przeróbki jakieś kosmicznie trudne oraz kosztowne nie były...

Ehh że ja mam Multitronica... :/

Opublikowano

czyżby znajomy samochód :) ??

Nie nie znam już w ogolę dawno nie siedziałem w nim :evil:

Kurde taki silnik jak mój, a przeróbki jakieś kosmicznie trudne oraz kosztowne nie były...

Ehh że ja mam Multitronica... :/

który ta B7 wyzej?

Opublikowano

chyba keszu ładnie na to poszło :gwizdanie:

Opublikowano

Nie rozumiem...

Moją B7 masz w podpisie :P

tak ale napisałeś ze silnik i skrzynia tak jak twoja więc pytam do czego nawiązujesz
Opublikowano

Update, kolejna operacja wyrzucenia wałków wyrównoważających z wymianą rozrządu,

pacjent: Audi A4 BLB

dscn9075g.jpg

Części ASO:

dscn9076.jpg

Po zdjęciu zderzaka:

dscn9077a.jpg

Po demontażu pasa przedniego:

dscn9078.jpg

Silnik podwieszony:

dscn9079s.jpg

dscn9080.jpg

Zdemontowany rozrząd:

dscn9081l.jpg

Kółko na wale razem z napinaczem, przyczyna problemów:

dscn9082.jpg

Napinacz, widać jak wytarty:

dscn9084.jpg

dscn9085t.jpg

Wałki wyciągnięte:

dscn9086k.jpg

Na tych dwóch zdjęciach widać uszkodzenie kółka na wale napędzającego wałki, nie wraca do pozycji wyjściowej, co powoduje przestawienie w czasie pracy wałków względem układu korbowo-tłokowego, skutek- wibracje samochodu

dscn9087d.jpg

dscn9088.jpg

Zaślepiony otwór smarujący wałki:

dscn9089m.jpg

Kółko zdjęte z wału:

dscn9091t.jpg

Założone nowe kółko:

dscn9093s.jpg

Tutaj już na miejscu cały komplet:

dscn9094.jpg

Złożony rozrząd i cały przód silnika:

dscn9096.jpg

dscn9101t.jpg

Delikatnie podszlifowana miska olejowa:

dscn9103.jpg

Smok na miejscu, dół gotowy do założenia miski:

dscn9104.jpg

dscn9107o.jpg

Pomiar ciśnienia oleju po złożeniu wszystkiego:

dscn9108p.jpg

dscn9110d.jpg

Samochód pracuje bez zarzutu, właściciel stwierdził że lepiej pracuje.

Oprócz tej naprawy okazało się też że jeden wtrysk niedomaga i zawiesza się po rozgrzaniu silnika.

Opublikowano

po jakim przebiegu jak imbusik wyglądał:)

kolejny zadowolony ? :gwizdanie:

Opublikowano

i konkret :cool1:

ja już po ok 3,5 tys i jak na razie wszystko gra :tongue4:

Opublikowano

jak tam projekty o których mówiłeś dzieje się coś :>

Opublikowano

hmm powiem ci tak że wkręca to ci nie powiem bo u mnie turbo jest inne :evil:

a chodzi no lepiej jak był juz imbusik wytarty to masakra, a głośnosc pracy mozna porównać do pracy przed modyfikacją :>

generalnie jestem na duzy + z tym:) zadowolony jak nic :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...