Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b6 avf] pojawiajacy sie tryb awaryjny silnika.


Martin_Speed

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie sporo juz przeczytalem ale malo rozumiem z tego.. KATALIATOR przebity wezyki od erg pozatykane srubami i teraz pytanie.. Tak raz na 2 miesiace mojemu autku zabraknie mocy przy roznych obrotach raz przy 2,5 raz przy 3,0 i raz przy 4,0 nie jezdze jak dzidek przestrzegam 10 przekazan diesla [ rest kluczykiem i spokoj na dlugi czas].. Moj mechanik mowi ze trzeba wimienic zawor n239 i niewiem czy ma racje bo stracilem do niego zaufanie.. Czy n239 ma cos wspolnego z brakiem mocy skoro to jest elektrozawor od ERG a ze ERG ma niby nie dzialac bo weze sa odlaczone (dwa wezyki odlaconei zaslepione blaszka rurka) Pomocy !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie sporo juz przeczytalem ale malo rozumiem z tego.. KATALIATOR przebity wezyki od erg pozatykane srubami i teraz pytanie.. Tak raz na 2 miesiace mojemu autku zabraknie mocy przy roznych obrotach raz przy 2,5 raz przy 3,0 i raz przy 4,0 nie jezdze jak dzidek przestrzegam 10 przekazan diesla [ rest kluczykiem i spokoj na dlugi czas].. Moj mechanik mowi ze trzeba wimienic zawor n239 i niewiem czy ma racje bo stracilem do niego zaufanie.. Czy n239 ma cos wspolnego z brakiem mocy skoro to jest elektrozawor od ERG a ze ERG ma niby nie dzialac bo weze sa odlaczone (dwa wezyki odlaconei zaslepione blaszka rurka) Pomocy !!

logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi logi ..wiem ze trzeba ale trudno u mnie w miescie o kogos kto tym sie zajmuje...Jestem w trakcie szukania goscia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to przyjedz do poznania. bez logow nikt nie pomoze.

N239 steruje klapa gaszaca. czyli dziala w czasie wylaczania silnika.

jezeli jest uszkodzony, moze uniemozliwic prace silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jak koledzy radzą logi to podstawa ,ale ja miałem taki przypadek że przegrzały się przewody od tego zaworu i powodowało to szarpaniem silnika oraz brakiem mocy przy dodawaniu gazu.Sprawdź dokładnie te przewody szczególnie przy samym zaworze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odgrzeje kotleta jak sie z tym uporam :) Jak nie uda mi sie tu w gorzowie zVagowac to odezwe sie w sprawie poznania[br]Dopisany: 06 Październik 2011, 17:16_________________________________________________Koncze temat.... Bylem dzisiaj VAGowac auto i wyszlo ze turbo ma przeladowanie z 2,4 do 3.0 bar czy jakos tak... PRzy trzech testach juz dobrze pompowalo.... Turbina d czyszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...