dziuniek Opublikowano 27 Lutego 2008 Opublikowano 27 Lutego 2008 witam mam problem z zapaleniem silnika na vagu wykryło błąd 00542 - czujnik uniesienia igły G80 co to znaczy proszę o wskazówki
spanky Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 konczacy sie wtrysk sterujacy .... ale najpierw sprawdz kabelki od wtrysku [czy nie sa przetarte]
dziuniek Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Opublikowano 28 Lutego 2008 a ile kosztuje w aso albo zamiennik - wtrysk sterujący
grzanek85 Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 w sumie wymienia sie wszystkie wtryski pokaz dawki korekcyjne z vaga kanał 013 to będziemy siedzieć czy leją czy nie. Nowy wtrysk ok sterujący ok 300 pln
dziuniek Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Opublikowano 28 Lutego 2008 ale to oryginał czy zamiennik tyle kosztuje
grzanek85 Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 oryginał nie w serwisie, popatrz na allegro tego pełno
sokolnh Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 ale to oryginał czy zamiennik tyle kosztuje nie ma zamienników w serwisie za 300 zł nie kupisz nowego, raczej na wielokrotnośc tej sumy szukaj na allegro używek, lub ewentualnie całych nowych kompletów, kiedyś widziałem taki na allegro pozdro[br]Dopisany: 28 Luty 2008, 18:32 _________________________________________________np. http://allegro.pl/item318909720_nowe_wtryskiwacze_1_9_tdi_audi_vw_seat_skoda_w_w_.html\
dziuniek Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Opublikowano 28 Lutego 2008 klubowicze orietujecie sie ile kosztuje wymiana takiego wtrysku sterującego w serwisie vw bo mam umówioną wizytę w serwisie vw i nie wiem czy mi sie to opłaca czy kupić używany ale na używany nikt nie da mi gwarancji bo bujam nie w Polsce tylko zagranica i mam obawy czy używany znowu mi nie pójdzie znowu a nowy to wiadomo ma jakoś gwarancje
sokolnh Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 wtrysk sobie sam zmienisz, wystarczy nasadka 13 na przedłużce i klucz oczkowy 17 wazne tylko żeby nie zgubić pierśnienia uszczelniającego wtrysk
dziuniek Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Opublikowano 28 Lutego 2008 tak wiem mogę sam wymienić ale chodzi o to ze analizę vag robiłem z kolega i nie była pewność czy to jest wtrysk sterujący bo najpierw były obawy że mi sie rozrząd przestawił i jadę do serwisu z reklamacją bo on to robili wcześniej była obawa kąt wtrysku sie przestawił i teraz mi ciężko opala silnik i kręcę go 7 sekund tak stwierdził mechanik żę na bank jest problem z rozrządem i wal do nich bo masz gwarancje na to i d*pa teraz nie wiem co mam robić :angry:a jak to jest rozrząd
lukjar7 Opublikowano 28 Lutego 2008 Opublikowano 28 Lutego 2008 mysle ze moze cos z rozrzadem, ale pamietaj ze po kazdej wymianie rozrzadu ustawia sie kat wtrysku.
spanky Opublikowano 29 Lutego 2008 Opublikowano 29 Lutego 2008 zanim cos wymienisz zrob pelna diganostyke [logi statyczne,dynanmiczne] ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się