Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Dogrzanie silnika


Mariusz96

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę najpierw Kupic vaga sobie Kolego. . .tylko niewiem jeszcze jakiego/SZUKAM/.Może doradzil byś mi jakiegoś takiego podstawowego chodzi mi o kasowanie błędów patrzenie podstawowych opcij nie chce żadnego jakiegoś co cuda czyni bo żadnych map czy czegoś takiego nie mam zamiaru zmieniać..Nie drogi a w miare dobry bo widze ze bez niego ani rusz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten niebieski, musisz sobie ściągnąć jeszcze jakiś program do niego. Ja działam na "Polski Vag 4.9" bo "vag com 3.11" niestety mi nie chodzi na lapsie :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok mowili jak zamawialem że daja link do ściągnięcia programu więc mam nadzieję że nie będę mial problemu jak coś napisze.[br]Dopisany: 02 Listopad 2011, 22:07_________________________________________________Juz mam interfejs diagnostyczny teraz szukam programiku do niego..pozdrawiam [br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 21:55_________________________________________________Witam Panowie....powiem szczerze nie byłem taki szczesliwy jak dziś...mój problem został rozwiazany w 100% z nie dogrzanym silnikiem...Wymieniłem z 3 termostaty ale to nie było tego winą...termostat był jak najbardziej w porzadku...Obecnie mam założony orginał a w garażu leża dwa dobre wernety...

Wracajac do mojedo watku:

Miałem problem z tym że wolno łapał mi temperature do 20 km nawet wiecej na ori termostacie...

Wczoraj znalazłem przyczyne tego...OKAZAŁO SIE ŻE WINA TKWI W REDUKTORZE...

Gazownik który mi podłanczał gaz reduktor podłaczył mi tak:

1.Dolny przewód pod waż od chłodnicy oleju,

2.Górny PRZEWÓD pod waż dolny od chłodnicy ale płynu..[TO BYŁA WŁASNIE TEGO WINA}

Dzis rozebrałem samochód i podłaczyłem tak:

1A.DOLNY waż od reduktora pod wąż od nagrzewnicy zasilajacy ten co idzie do czujnika temperatury,

2A.Drugi waż pod dolny od chłodniczki oleju....

JEST SUPER TERAZ...

Problem tkwił w tym że gazownik jak podłaczył mi reduktor PUNKT [1,2] TO płyn jak krażył w silniku omijał termostat...

Dziekuje za zainteresowanie tematem i zaangażowanie WSZYSKIM i pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzyj się jeszcze instalacji LPG , na pewno masz gdzieś wpiętą tą instalację w układ chłodzenia :wink4:

:gwizdanie: :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem Robercie Dzięki. . .Przyglądałem się ale nic nie robilem wkońcu wzialem się i Jest ok.Wielki szacun dla Twojej wiedzy I Ciebie. .

Apropo możesz mi powiedziec jak sprawdzą się temp w VCDS-LITE i kasuje in1 bo tylko mi taki chodzi na windows 7.Dzięki z gory. [br]Dopisany: 04 Listopad 2011, 17:57_________________________________________________Sprawdziłem temperaturę vagiem Temperaturę mi łapie do 5km a nie jak było do 20km. Na postoju trzyma 91.5 stopnia bez ogrzewania włączan ogrzewanie spada do 90.00 i tak trzyma sie cały czas.

Pod czas jazdy samochodem z pełnym ogrzewaniem na full temperatura na VAGU 90.00 I CO JAKIŚ CZAS PODSKOCZY DO 94.00.Tak też Jest bez ogrzewania.

To moim zdaniem dobrze prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, cieszę się, ze w końcu znalazłeś problem. Mechaniką, gazowniką trzeba patrzeć na ręce, bo oni robią to w taki sposób Antek trzymaj mur, ja lecę po pieniądze. Sam przez takiego zniszczyłem sobie zawór serwisowy klimatyzacji, doradził mi śrubokrętem sprawdzić czy jest czynnik, nawet sam mi go do reki podał. Po podłączeniu maszyny do ściągania gazu powiedział, że nie ma gazu w układzie, ja mu na to, ale jeszcze wczoraj klima działała, on to nie możliwe.

Przepraszam za zaśmiecanie wątku, bo się zdenerwowałem.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod czas jazdy samochodem z pełnym ogrzewaniem na full temperatura na VAGU 90.00 I CO JAKIŚ CZAS PODSKOCZY DO 94.00.Tak też Jest bez ogrzewania.

To moim zdaniem dobrze prawda?

Wszystko :good:

Daj teraz spokój temu badziewiu i "odpocznij" :wink4: ... bo później komuś powiesz , że :audi: o badziew i non-stop trzeba w nim grzebać :cool1:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zamiaru nikomu tak mówić Robercie...jedynie możemy mieć pretensje do mechaników gazowników którzy z 15 letnim stażem na przykład jak w moim wypadku nie wiedza co robią a co idzie za tym dodatkowy nasz koszt napraw itd..jak w moim wypadku..Samochód mam już 10miesiecy i nigdy tak nie miałem że mnie w drodze zawiódł nie mógł odpalić czy coś innego...Jak dotąd mam dobre i pozytywne wrażenie na temat samochodu a nerwy moje podczas pisania np postów na temat TEGO wątku typu NIE MAM SIŁY DO TEGO SAMOCHODU były wyłącznie spowodowane brakiem wiedzy..

Dziękuję za zainteresowanie i przystosuje się do wypowiedzi Roberta czyli sprawę nie dogrzania uważam za ROZWIĄZANA w 100%..pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dołączę się do wątku ja robię krótkie trasy rzędu 2-3 km przy niskich temperaturach nie nagrzeje się silnik czy mogę przysłonić chłodnicę czy to nie zaszkodzi???

Przy tak krótkich trasach na pewno nie zaszkodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...