DomynyK Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Witajcie problem jest taki że jechałem i zatrzymałem sie przed domem na górce i samochód strasznie po woli zjeżdzał jak z takiej górki ale ustaliłem hamulce trzymały lekko tzn szczeki chyba nie odbiły do końca ale to nic poszedłem do domu wracam wsiadam odpalam auto i wyskakuje kontrolka abs i trójkącik z znakiem zapytania i samochód stoi i ani centymetra nie rusza bo są koła zablokowane postał pół godziny i ok jade dałem mu w gary po hamowałem ostrzej wracam na podwórko to samo co jest pomóżcie będe wdzięczny Pozdrawiam [br]Dopisany: 12 Październik 2011, 19:54_________________________________________________i co panowie dowiem sie co jest czy nie :/ Miał ktoś taką sytuacje ???
pastaldo Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Masz VAG? podepnij i sprawdź błędy.
Gość mmcv Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 znajoma miala podobna sytuacje tez w AWX , serwo powiedzialo pa-pa - to dosc czesta usterka w AWX z poczatku produkcji. Tam az tak bardzo ich nie zapiekalo ale auto na podnosniku i kolami sam nie przekreciles . Tyle ze... tam zadnych bledow na konsolecie nie uswiadczyla... , bo pewnie wczesniej by zareagowala jakby byly . A tak auto jezdzilo , dopiero jak sie nim przejechalem kiedys to stwierdzilem ze z hamulcami cos jest nie teges. ...
Dev Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 które to hamulce? przód ? tył?
DomynyK Opublikowano 14 Października 2011 Autor Opublikowano 14 Października 2011 wydaje mi sie że przód ale nie powiem dokładnie dopóki go nie podniosę stoi szytwno nawet centymetra nie ruszy i pedał jest twardy od hamulca nożnego ale postoi z godzine i jest ok pojeżdze troche i znowu na godz zablokowany Nie mam waga by podpiąć a musze sie jakoś wziąść za niego tylko nie wiem od czego [br]Dopisany: 13 Październik 2011, 09:31_________________________________________________Panowie a to nie serwo może??
Lu-Gi Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 wydaje mi sie że przód ale nie powiem dokładnie dopóki go nie podniosę stoi szytwno nawet centymetra nie ruszy i pedał jest twardy od hamulca nożnego ale postoi z godzine i jest ok pojeżdze troche i znowu na godz zablokowany Nie mam waga by podpiąć a musze sie jakoś wziąść za niego tylko nie wiem od czego [br]Dopisany: 13 Październik 2011, 09:31_________________________________________________Panowie a to nie serwo może?? Kumpel z pracy miał taki sam przypadek jak Ty w b6 z 2001roku, przed tygodniem wymienił serwo i wszysko jest ok, mówił mi jeszcze ze po wymianie serwa ma dalej twardy pedał i podejrzewa o to chyba vacu pompe
DomynyK Opublikowano 14 Października 2011 Autor Opublikowano 14 Października 2011 a mógł by mi ktoś podać jakiś numer serwo żebym mógł kupić odpowiednie a może ktoś ma na handel??
pastaldo Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 a mógł by mi ktoś podać jakiś numer serwo żebym mógł kupić odpowiednie a może ktoś ma na handel?? przecierz serwo jest prawie na wierzchu i łatwo sprawdzic numer. tu masz http://allegro.pl/pompa-serwo-audi-a4-1-9tdi-130km-01-04-i1854130648.html
DomynyK Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 no ok ale są i z jakim zaworem od razu i z zbiorniczkiem a te co ty wysłałeś jest gołe ma to jakieś znaczenie. I jak zdejmę osłone pod szybą numer będzie na wierzchu???[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 14:55_________________________________________________Panowie mam jeszcze takie pytanko fachowiec stwierdził mi że to serwo ale ja jeszcze bym spróbował czy to nie ten zawór zwrotny który idzie do serwo wiec tu moje pierwsze pytanie Czy ten zawór zwrotny można kupić oddzielnie czy razem z przewodem ciśnieniowym bo tak mi mówili w inter cars i jak ktoś by mógł mi pomóc prosił bym o jakiś numer katalogowy bo bym chciał ten zawór najpierw wymienić a jak to nie to to kupie serwo ale nie wiem czy razem z przewodem trzeba kupić czy można oddzielnie bardzo będe wdzięczny za info [br]Dopisany: 14 Październik 2011, 22:06_________________________________________________więc panowie wiecie coś na ten temat ???
grzes1150 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Dobrze wiesz co jest do wymiany to po co szukasz dziury w całym. Jeśli chcesz wymienić też zawór zwrotny to są na nim nr-ki :gwizdanie:
DomynyK Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 nie szukam dziury tylko tańszy jest zawór zwrotny niż serwo i wolał bym od wymiany tego zaworku tylko nie moge go odnaleść wiec dlatego pytam co i jak . a jeśli nie chcesz pomóc to nie a co do numerków to sprawdzałem jest tam coś ale to nie to a reszta nieczytelna
pastaldo Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 nie szukam dziury tylko tańszy jest zawór zwrotny niż serwo i wolał bym od wymiany tego zaworku tylko nie moge go odnaleść wiec dlatego pytam co i jak . a jeśli nie chcesz pomóc to nie a co do numerków to sprawdzałem jest tam coś ale to nie to a reszta nieczytelna a ja to nawet nie wiem o jaki zawór zwrotny Ci chodzi. Nie kojarze tam żadnego takiego ustrojstwa
DomynyK Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 Do serwo wchodzi przewód ciśnieniowy i na nim jest założony plastikowy zawór zwrotny który wpina sie do tego serwo i tyle Szukam już drugi dzień :/ i nic nie moge wyczaić [br]Dopisany: 17 Październik 2011, 11:34_________________________________________________Dobra wykluczyłem ten przewód już temat zamknięty. przeprowadziłem testy i jest on ok działa prawidłowo Biore sie za wymiane serwo teraz prosze o jakieś wskazówki odnośnie wymiany serwo bo chciał bym sam sie tym zająć. Mam nadzieje że to jeszcze nie pompa ta co jest podłączona do serwo. Co myślicie o tym???
osator92 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 witam, ja mam podobny problem z tym że blokuje mi prawe przednie i lewe tylne koło:/ reszta jest w porządku,myślicie że to też serwo??
pastaldo Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 witam, ja mam podobny problem z tym że blokuje mi prawe przednie i lewe tylne koło:/ reszta jest w porządku,myślicie że to też serwo?? pewnie tak
osator92 Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 a jest jakaś możliwość sprawdzenia tego serwa czy tylko jak podłącze nowy i wszystko będzie git to znaczy że stary jest zepsuty?
DomynyK Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 Jeśli ci na krzyż blokuje to raczej pompa a nie serwo ja juz wymieniłem serwo bez większych problemów teraz mam inny problem??? wiec prosze o pomoc. więc chodzi o 2 Węzyki od (pompy hamulcowej która skręca się z serwo) co idą do pompy abs a mianowicie chodzi o to że gdy odkręciłem je od pompy hamulcowej przy wymianie serwo a potem je znowu przykręcałem to po dokręceniu ciekną z gwintów i teraz mam dylemat bo one są na docisk bo nie ma w nich żadnych oringów itp. i nie wiem czy żle wkreciłem czy przegwintowałem gwinty ale na poczatku lekko szły więc raczej nie czy smaruje sie jakimś uszczelniaczem co mi powiecie na ten temat???
osator92 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 a gdy wymieniam pompe trzeba odkrecic serwo czy jest to zbedne??
DomynyK Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 trzeba poluzować szpilki od serwo a i wystarczy Przegwintowałem gwinty w pompie hamulcowej i wszystko gra. Więc zalałem płyn hamulcowy i odpowietrzam a pedał mam cały czas miękki ale może musze na kontrze jak sie serwo łaczy z pedał skontrować ??? I martwi mnie że break na wyświetlaczu sie świeci z tym że tylko na razie odpowietrzyłem jedno koło ale ma to znaczenie bo po odpowietrzeniu jednego pedał już powinien być w miare twardy???
osator92 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 ok dzieki:) właśnie wróciłem z garażu, wymieniłem płyn i odpowietrzyłem hamulce juz drugi raz wciagu tygodnia zrobiłem troche kilometrów i jak narazie jest git, mam nadzieje że sytuacja się już nie powtórzy, i nie zblokuje mi znów kół po kolejnych kilku kilometrach, jeśli bd inaczej to znak że chyba musze się wziąć za pompe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się