evil_71 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Chester, ale Ty chyba masz 7 lamel, nie?
aras837 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 dzieki chlopaki bede musial wiec podjechac na ogledziny autka PS wiecie ile srednio taki dwumas w automatach wytrzymuje bo ja juz nalatem ponad 200kkm ile juz macie w swoich autach (cos wymienialisie procz oleju) sorki za takie pytania ale to moj pierwszy automat i przechodze teraz etap zafascynowania i nauki jak dbac Chester121 jakie oznaczenie ma twoja skrzynia bo moja HPP Ja dla przykładu dwumas wymieniałem przy przebiegu 201 tys bo hałasował i dziwnie odpałał i może miał dziwne wibracje ale tego szczególnie nie zauważyłem. Takie wibracje mogą występować jeśli ma się duży luz względem obu mas. Podczas niskich prędkości koło tak jakby się wyważa i drga (z powodu dużego luzu) a podczas jazdy ze stałą prędkością w pada w odpowiedni rytm i nie czuć tych wibracji. Osobiście mogłem tak dalej jeździć, jakieś 15 tys bym zrobił bo to nie było takie uciążliwe ale bałem się o skrzynie. Ciekawy jestem czy podczas jazdy na padającej dwumasie z czasem nie pojawiły by się wibracje, ale to tylko gdybanie. Dodam tylko że mojego dwumasa zabiły warszawskie korki, które w ubiegłym roku przerosły same siebie. Jak sprowadziłem auto nic nie hałasowało ze strony dwumasy, wystarczyło tylko 20 tys km ( jazda tylko po mieście) a dwumas powoli dawał o sobie znaki.
HiRide Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 dzieki chlopaki bede musial wiec podjechac na ogledziny autka PS wiecie ile srednio taki dwumas w automatach wytrzymuje bo ja juz nalatem ponad 200kkm ile juz macie w swoich autach (cos wymienialisie procz oleju) sorki za takie pytania ale to moj pierwszy automat i przechodze teraz etap zafascynowania i nauki jak dbac Chester121 jakie oznaczenie ma twoja skrzynia bo moja HPP Ja dla przykładu dwumas wymieniałem przy przebiegu 201 tys bo hałasował i dziwnie odpałał i może miał dziwne wibracje ale tego szczególnie nie zauważyłem. Takie wibracje mogą występować jeśli ma się duży luz względem obu mas. Podczas niskich prędkości koło tak jakby się wyważa i drga (z powodu dużego luzu) a podczas jazdy ze stałą prędkością w pada w odpowiedni rytm i nie czuć tych wibracji. Osobiście mogłem tak dalej jeździć, jakieś 15 tys bym zrobił bo to nie było takie uciążliwe ale bałem się o skrzynie. Ciekawy jestem czy podczas jazdy na padającej dwumasie z czasem nie pojawiły by się wibracje, ale to tylko gdybanie. Dodam tylko że mojego dwumasa zabiły warszawskie korki, które w ubiegłym roku przerosły same siebie. Jak sprowadziłem auto nic nie hałasowało ze strony dwumasy, wystarczyło tylko 20 tys km ( jazda tylko po mieście) a dwumas powoli dawał o sobie znaki. kupowales nowy dmuwas ?
HiRide Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 używany z przebiegiem 100 tys km kupiles od tego goscia ktory przerabia multi na manuala ? ile dales ? Ja nie wiem czy czekac az skrzynia sie wysra,czy kupowac nowe czy uzykwe czy moze kupic regenerowane z gwarancja
aras837 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Wyobraź sobie że luz w kole był taki że czasami po zgaszeniu auta dwumasa zostawała w takim położeniu, które utrudniało rozrusznikowi prawidłowy rozruch( tryby od koła i rozrusznika nie zachodziły na siebie!!!!!!)[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 15:14_________________________________________________Owe drgania porównałbym do źle ustawionej pralki w łazeince. Jak zaczyna wirować i wchodzi na obroty zaczyna drgać i hałasować a jak wiedzie na max obroty cisza, spokój.
HiRide Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Wyobraź sobie że luz w kole był taki że czasami po zgaszeniu auta dwumasa zostawała w takim położeniu, które utrudniało rozrusznikowi prawidłowy rozruch( tryby od koła i rozrusznika nie zachodziły na siebie!!!!!!)[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 15:14_________________________________________________Owe drgania porównałbym do źle ustawionej pralki w łazeince. Jak zaczyna wirować i wchodzi na obroty zaczyna drgać i hałasować a jak wiedzie na max obroty cisza, spokój. to jest mysl w takim razie bede jezdzil z max obrotami caly czas zartowalem
evil_71 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Niezła jazda, tryb Sport i pedał w podłogę Myślę, że nie zwracałbyś już uwag na nadmierne drgania
aras837 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Opublikowano 6 Stycznia 2012 Proponuje jazdę -styl na Elvisa Auto na pewno nie będzie wpadało w wibracje ale w turublencje :>
chester121 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Chester, ale Ty chyba masz 7 lamel, nie? Chester121 jakie oznaczenie ma twoja skrzynia bo moja HPP moja skrzynia to GJA - 8E0 910 155 C (6 lamel) na 99% bo sprawdzalem tylko po numerze 8E0 910 155 C teraz mam dokladnie 245kkm i tylko olej wymieniany byl w skrzyni aha wersja sterownika to 3220 vag nie pokazuje bledow, aha czy to normalne ze skrzynia przy obecnych temp. musi naprawde dlugo jezdzic (ok. 15-30min) zeby osiagnela temp. w ktorej adaptacja sie aktywuje??
evil_71 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Co do adaptacji, to nie wiem, ale moja to też była GJA, ale z nowym softem i 7 lamelami. Więc chyba już wiemy, czemu u Ciebie są takie wibracje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się