jozin 0 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Problem polega na tym ze silnik przerywa po mocniejszym wcisnieciu gazu. Jadac na podcisnieniu moge sie rozpedzac i nie szarpie. Pierwszy typ to brak paliwa. Podmienilem pompe paliwa bo myslalem ze to to.. jednak problem nadal sie pojawial. Halasowal filtr paliwa. Wiec wymienilem dzisiaj filtr paliwa na Manna 720/6 bo strzelalem ze to regulator paliwa... brak halasu...jednak... efekt wymiany jest taki ze minimalnie mocniej moge wcisnac gaz, jednak dalej przerywa... jutro wrzucam ori pompe znowu i sprawdze.... Co moze byc nie tak? moze zly filtr paliwa? (chyba nie). dwie pompy padniete? co sprawdzic? jutro podlacze vaga (zapwnie bedzie blad mieszanki) Czy nie usuniety blad w kompie moze powodowac te problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindlug 1 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 zacinajacy sie n75 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozin 0 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 zacinajacy N75 raczej z gory odrzucam. logi zrobie dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 sprawdz przepływke. odepnij pojezdzij i zobacz czy bedzie różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozin 0 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 podmienilem pompke na ori i jest to samo... na vagu wyskakuje blad random missfire. na kazdym cylindrze. jest sens cos w ogole logowac? skoro nie mozna gazu wcisnac wiecej niz na podcisnienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 podmienilem pompke na ori i jest to samo... na vagu wyskakuje blad random missfire. na kazdym cylindrze. jest sens cos w ogole logowac? skoro nie mozna gazu wcisnac wiecej niz na podcisnienie? moduł zapłonowy do wymiany gorsza opcja jak wszystkie cewki padły sprawdz jeszcze świece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozin 0 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 swiece to raczej nie bo to szarpanie przypomina bardziej zjazd na parking podziemny po tarce. cewki byly jakis czas temu wymieniane, wiec to chyba tez nie... modul..hmm dokladny blad na vagu to: 16684 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300-001 Upper Limit Exeeded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Possible Causes Air Intake System leaking Fuel Supply faulty Injector(s) faulty Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty Ignition Coil(s) faulty Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open Camshaft Position Sensor (G40) faulty Possible Solutions Check Misfire Recognition Check Air Intake System Check Fuel Supply Check Injector(s) and Injector Sealing Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s) Check Ignition Coil(s) Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) Check Camshaft Position Sensor (G40) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozin 0 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 jest opcja w vagu na sprawdzenie cisnienia paliwa? ktory kanal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 chyba nie, trzeba się wpiąć w układ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozin 0 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 w pon podjade do mechaniora zeby to sprawdzil... ktos mozemi potwierdzic czy aby dobry filtr paliwa kupilem? czy jest w nim regulator cisnienia paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 w filtrze nie ma regulatora ciśnienia paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozin 0 Opublikowano 14 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 o to wlasnie chodzi ze w avj i innych swiezszych 1.8t, regulator paliwa cisnienia paliwa jest w filtrze paliwa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeo22ster 2 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 kolego miałem taki sam problem i jak się okazało to była walnięta uszczelka pod kolektorem ssącym. Psiknij na zapalonym silniku plakiem na kolektor i zobacz czy będzie różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozin 0 Opublikowano 4 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2011 jutro sprawdze kolektor. dzisiaj zamontowalem nowa pompke paliwa walbro. objaw mniejszy tj mocniej moge gaz nacisnac, jednak problem nadal wystepuje... w przyszlym tygodniu bede mogl oddas samochod do mechanika, wiec niech on sie glowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się