KYLOMC Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Siemka mam problem z stukami na nierównościach na tyle ,tuleje belki juz wymieniłem i dalej tłucze czy to amory tak tłuką , dźwięk jest jakby ktoś walił w karoserie w kabinie .Amory sprawdzałem i tłok można bez problemu wciskać i wyciągać czy to znaczy ze sa do d*py?
devon00 Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 sam amor recznie jesli byl by dobry nie powinien ci sie pod naciskiem reki dac wcisnac wiec raczej masz je do wymiany...staj z tylu auta jesli po nacisnieciu na karoserie autem z tylu buja i bez problemu mozesz spowodowac prace amorow tzn ze sa juz lipne
KYLOMC Opublikowano 15 Października 2011 Autor Opublikowano 15 Października 2011 amor jest luźny ale gdy karoseria nie buja az tak
pepik Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 A nie masz wrażenia, że nosi ci tył auta na zakrętach lub nierównościach? Obstawiam amorki
KYLOMC Opublikowano 15 Października 2011 Autor Opublikowano 15 Października 2011 nom ma takie wrażenie . jakie amorki polecacie ?
pepik Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 Jest temat o amorkach, ja mam bilsteiny ale niestety będę je reklamował bo po roku mają tylko 33 %, polecane to właśnie bilstein :gwizdanie:, kayaba, monroe...
KYLOMC Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 a te poduszki na amorze to gdzie mozna kupić?
grzes1150 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 a te poduszki na amorze to gdzie mozna kupić? Każdy lepszy sklep z częściami (koszt ok.40-60zł.) albo ASO :gwizdanie: Spodziewałeś się innej odpowiedzi?
KYLOMC Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 a te poduszki na amorze to gdzie mozna kupić? Bo się spuścisz kolego !jak nie masz co do powiedzenienia to nie pisz
ogion Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Polecam Kayaby jeżdżę już na nich rok i na razie wszystko OK. Co do tych górnych poduszek to nie wiem czy jest sens kupować bo jeszcze się nie spotkałem żeby się w jakiś sposób uszkodziły.
KYLOMC Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 byłem przed chwilka u diagnosty i wyszło ze amory są dobre i mówi ze to gdzieś w górnym mocowaniu ;/ chyba będę musiał znowu wyciągnąć te amory ;/
adadur Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 a te poduszki na amorze to gdzie mozna kupić? Bo się spuścisz kolego !jak nie masz co do powiedzenienia to nie pisz McBoss nie cwaniakuj bo nikomu w ten sposób nie pomagasz. Chcesz błysnąć to jeszcze masz szansę i możesz KYLOMCowi wytłumaczyć gdzie źle kombinuje i zrobisz coś pożytecznego....[br]Dopisany: 17 Październik 2011, 19:04_________________________________________________ nom ma takie wrażenie . jakie amorki polecacie ? Jakie masz zawieszenie 1BA czy 1BE?
KYLOMC Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 adadur dzięki, zawieszenie mam standard na w lepie jest 1ba tylko ze są założone czerwone sprężyny , także obniżone . Na stacji diag. gdy sprawdzaliśmy amorki było słychać ten stukot ;/ i wyszło ze są dobre ,diagnosta mówi ze to może być coś z mocowaniem ...
pepik Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 adadur dzięki, zawieszenie mam standard na w lepie jest 1ba tylko ze są założone czerwone sprężyny , także obniżone . Na stacji diag. gdy sprawdzaliśmy amorki było słychać ten stukot ;/ i wyszło ze są dobre ,diagnosta mówi ze to może być coś z mocowaniem ... Skoro tak to sprawdz te mocowania, ile procent skuteczności miały amorki? Jakby się okazało, że jednak będziesz wymieniał amorki to szukaj krótszych amorków tzn. ze skróconym skokiem bo te standardowe długo nie pojeżdżą na takich sprężynach.
KYLOMC Opublikowano 17 Października 2011 Autor Opublikowano 17 Października 2011 67% ,jutro zobaczę te mocowanie wrr ...
adadur Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 67% zużycia czy 67% skuteczność ... a bo to różnica. Powiem tak na 95% obstawiał bym amorek bo tak naprawdę nie ma tam specjalnie co pukać - chyba że się coś wybiło co jest pewnie przyczyną wcześniejszego złego montażu. Jeszcze otych tulejach, mam nadzieję że były dokręcane w pozycji spoczynkowej auta a nie nie jak był podniesiony - oblukaj je czy nie są zerwane. Zdjęcie amorka to nie jest żadna filozofia - możesz też całkiem samemu je rozebrać tylko dobrze mieć kolesia do pomocy by nadusił trochę aby ugiąć sprężynę, ściągacze nie są potrzebne. U góry jeśli śruby mocujące do nadwozia nie są luźne to nie ma tam nic szczególnego - nie wiem może ta guma układająca sprężynę ale też jest dość trwała. Z amorków polecam Sascha - dobra cena do jakości.
SebolA4 Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 W moim przypadku miałem przekręcony gwint pod śrubę mocującą sześciokątną kołnierzową M8X16 i po czasie zaczęło się tłuc strasznie.Nagwintowałem otwór, dopasowałem śrubę, jest ok.
KYLOMC Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 tuleje dokręcałem w spoczynkowej pozycji na dniach zrzucę te amorki i zobaczymy tylko ściągacz będzie potrzebny ..
adadur Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 tuleje dokręcałem w spoczynkowej pozycji na dniach zrzucę te amorki i zobaczymy tylko ściągacz będzie potrzebny .. żadnego ściągacza nie trzeba - zaproś kolesia lepiej... co by nudno nie było
KYLOMC Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 co o tym myślicie tak powinno być ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się