dziadek 6 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Bo kumpel twierdzi ze wlozyl do swojej A4 2.0 TDI 140km B7 turbo z 3,0 TDI B7 podobno mu bez problemu podeszlo i teraz szykuje sie na zmiane softu... nie jest tak przypadkiem że w 2.0 turbinka jest sterowana podciśnieniowo a w 3.0 elektrycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kladi 0 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 A jak to jest z FMIC, bo przegladalem kilka forow i bardzo rozne opinie sa co do softu... jedni mowia ze po zalozeniu FMIC koniecznie trzeba zmienic soft, bo dawka powietrza sie zwieksza i dawka paliwa musi byc zwiekszona a drudzy mowia ze nie zmienili softa i tez dobrze jest. Wiec nie wiem czy trzeba zmienic soft czy zostawic taki jak jest obecnie?? Bo troche mnie to martwi ze auto "mialoby" wiecej palic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2011 Przy kazdej modyfikacji powninno sie robić korekte softu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kladi 0 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 To jeszcze jedno pytanie jakie turbo? BRD ze 170km czy BV43 rowniez 170km? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 bv43 ona chya jezdzila w 140 konnym aucie? hmm BRD albo najlepiej caha tylko jest więcej troszkę przerabiania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kladi 0 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Panowie co muszę przerobić jak chce wsadzić BRD turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 A jak to jest z FMIC, bo przegladalem kilka forow i bardzo rozne opinie sa co do softu... jedni mowia ze po zalozeniu FMIC koniecznie trzeba zmienic soft, bo dawka powietrza sie zwieksza i dawka paliwa musi byc zwiekszona a drudzy mowia ze nie zmienili softa i tez dobrze jest. Wiec nie wiem czy trzeba zmienic soft czy zostawic taki jak jest obecnie?? Bo troche mnie to martwi ze auto "mialoby" wiecej palic FMIC nie zwiększa ilości powietrza bo niby jak? Po FMIC maga ci w sofcie zmienić jedynie dawkowanie paliwa zależne od temperatury w dolocie bo FMIC ma na to wpływ i o to się walczy żeby powietrze było jak najzimniejsze, gęstsze z większa ilością tlenu. Turbo z 3.0TDI na 100% nie podejdzie Ci bez przeróbek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kladi 0 Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Panowie co trzeba zmienic, zeby turbinka z BKD do BPW podeszla? Bo podobnie jakas lekka modyfikacja jest potrzebna? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poniat83 0 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 to oczywiście że FMIC jest lepszą opcją no ale wtedy musisz mieć zderzak s line http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/a4-b7-2-0-tdi-blb-220hp-236994/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 to oczywiście że FMIC jest lepszą opcją no ale wtedy musisz mieć zderzak s line mylisz się kolego da sie załozyć do kazdego zdeżaka i w A4 b5, b6 i b7:) z tym ż w b6 jest zdaje sie naj mniej miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 aa nie prawda:wink: z Piotrkiem98igo mamy te same coolery i u niego jest mniej miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dembsey 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Panowie potrzebuje fachowej opinii. Mam A4 1.9 TDI AVF quattro 130 KM, zderzak S4, seryjnie jest jeden intercooler od strony kierowcy. Chcę dołożyć drugi, tak żeby to wyglądało jak najbardziej seryjnie. Jakie graty muszę kupić ? Czy intercooler od A4 B7 2.0 benzyny będzie pasował ? Potrzebuję też łapę do intercoolera oraz tunel powietrza. Czy ten oryginalny od S4 B6 będzie pasował p&p ? W przyszłości planuję włożyć turbo z BRD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 to oczywiście że FMIC jest lepszą opcją no ale wtedy musisz mieć zderzak s line mylisz się kolego da sie załozyć do kazdego zdeżaka i w A4 b5, b6 i b7:) z tym ż w b6 jest zdaje sie naj mniej miejsca Naj mniej miejsca jest w b5:-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał1996 0 Opublikowano 22 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2021 W dniu 18.10.2011 o 07:58, wrclaguna napisał: Kolego kladi masz jakis wykres tego twojego 180 Konnego autka Ja mam a4 b8 143km fabrycznie a z chipem 190 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się