Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Tip czy Multi


gringostar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kupiłem Audi A4 Avant 2.8 quattro AT - klient od którego kupowałem powiedział mi, że jest to skrzynia multitronic.

Dzisiaj miałem troszeczkę więcej czasu więc zajrzałem pod samochód i na skrzyni biegów mam: ZF 5HP-19. Poszperałem w sieci i to ponoć skrzynia stopniowa z 5-cioma przełożeniami.

Wcześniej czytałem encyklopedię multitronica ale nie skojarzyłem o tych przełożeniach mam 5 nie 6 na sekwencyjnej skrzyni.

proszę tylko o potwierdzenie czy to tiptronic

ps. nie wiem czy się cieszyć? Czy Tiptronic będzie mniej awaryjną skrzynią?

ps.2 w sobotę jak będzie w miarę ciepło i znajdę trochę czasu to zrobię jakieś zdjęcia i w ogóle się przedstawie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tapecie jest B5 - zatem to TIPTRONIC. Inna sprawa, że skrzynia CVT nie jest kompatybilna z napędem Quattro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

idz kup 0.7L i wypij sam z uśmiechem na twarzy . Tak. Masz TIPa, Tak będzie on Mniej awaryjny...

Tak . Życie jest cudowne... hehe :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart-S przeczytałem kilka twoich postów wcześniej właśnie o AT. Pracujesz w jakimś warsztacie zajmującymi się tymi skrzyniami?

Mam mały problem z "falowaniem" obrotów na 4. i 5. biegu (miedzy około 1500 rpm a 2000). Chciałem to dzisiaj nagrać ale telefon mi padł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bart-S przeczytałem kilka twoich postów wcześniej właśnie o AT. Pracujesz w jakimś warsztacie zajmującymi się tymi skrzyniami?

Mam mały problem z "falowaniem" obrotów na 4. i 5. biegu (miedzy około 1500 rpm a 2000). Chciałem to dzisiaj nagrać ale telefon mi padł.

Nie chcę wróżyć ot tak, ale wygląda, że sprzęgło się skończyło i jest do regeneracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiąc samo sprzęgło powinieneś zamknąć się w tysiącu złotych, sprzęgło polski regenerał bo sam Sachs z Niemiec kosztuje ponad tysiąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem troszeczkę więcej czasu więc zajrzałem pod samochód i na skrzyni biegów mam: ZF 5HP-19.

ZF w przeciwięstwie do VW wie jak się robi skrzynie No more MULTI

A skąd pomysł że CVT robi VW? Producentem komponentów tej przekładni jest LuK.

Lechwik cieszę się, że pozbyłeś się problemów z autem ale na usterki ze swoją skrzynią sam sobie zapracowałeś... Przecież nie miałeś żadnych problemów poza notorycznie padającym sterownikiem. Kłania się upgrade softu - jeździłeś na najsłabszym dla tej wersji skrzyni. Poza tym nie wiem co dokładnie padło w sterowniku - czy był to wynik nie fachowej naprawy elektrycznej czy padło kolejne połączenie. Jeśli jeszcze nie sprzedałeś skrzyni to wymontuj driver i przyślij mi go - chętnie sprawdzę co się stało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...